MECHANIKA - Page 2
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Pią 8 Kwi - 23:38
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]POSTAĆ:[/b]
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Nie 17 Mar - 17:44, w całości zmieniany 4 razy
Haraedo

Akiyama Toshiko

Nie 25 Wrz - 21:10
POSTAĆ: Akiyama Toshiko
TEMAT: link
RZUT: Percepcja - węch


Ostatnio zmieniony przez Akiyama Toshiko dnia Nie 25 Wrz - 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Akiyama Toshiko
Haraedo

Nie 25 Wrz - 21:10
The member 'Akiyama Toshiko' has done the following action : Dices roll


'K100' : 55
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Nie 25 Wrz - 21:12
POSTAĆ: Enma.
TEMAT: park centralny.
RZUT: percepcja - wzrok.

(+0 za poziom podstawowy)


MECHANIKA  - Page 2 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Nie 25 Wrz - 21:12
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Dices roll


'K100' : 44
Haraedo
Miyashita Ruuka

Nie 25 Wrz - 21:21
POSTAĆ: Ruuka.
TEMAT: park centralny.
RZUT: percepcja - wzrok.

(+10 za poziom średnio-zaawansowany)


MECHANIKA  - Page 2 3TGCubZ
Miyashita Ruuka
Haraedo

Nie 25 Wrz - 21:21
The member 'Miyashita Ruuka' has done the following action : Dices roll


'K100' : 21
Haraedo
Minoru Yoshida
Nie 25 Wrz - 21:27
POSTAĆ: Minoru Yoshida.
TEMAT: park centralny.
RZUT: Percepcja - wzrok.

Brak wykupionej percepcji.
Minoru Yoshida
Haraedo

Nie 25 Wrz - 21:27
The member 'Minoru Yoshida' has done the following action : Dices roll


'K100' : 29
Haraedo
Ameyama Koyone Karura

Nie 25 Wrz - 21:49
POSTAĆ: Ameyama Koyone Karura
TEMAT: Park
RZUT: Percepcja - słuch
Ameyama Koyone Karura
Haraedo

Nie 25 Wrz - 21:49
The member 'Ameyama Koyone Karura' has done the following action : Dices roll


'K100' : 74
Haraedo
Hecate Shirshu Black

Nie 25 Wrz - 23:40
POSTAĆ: Shirshu
TEMAT: park centralny
RZUT: percepcja - wzrok
Hecate Shirshu Black
Haraedo

Nie 25 Wrz - 23:40
The member 'Hecate Shirshu Black' has done the following action : Dices roll


'K100' : 58
Haraedo
Warui Shin'ya

Pon 26 Wrz - 0:32
POSTAĆ: Warui.
TEMAT: park centralny
RZUT: silna wola.

0-50 - traci gardę;
51-100 - zachowuje fason przy Miyazaki.


従順な


Warui Shin'ya
Haraedo

Pon 26 Wrz - 0:32
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Dices roll


'K100' : 10
Haraedo
Saga-Genji Hayate

Pon 26 Wrz - 1:17
POSTAĆ: Saga-Genji Hayate
TEMAT: link
RZUT: siła woli
-55 za wadę (średni) i brak umiejętności

0-50 – dramatyzm i wielka uraza majestatu wobec Emmy
51-100 – opanuje się


Ostatnio zmieniony przez Saga-Genji Hayate dnia Pon 26 Wrz - 1:18, w całości zmieniany 1 raz
Saga-Genji Hayate
Sponsored content
marzec-kwiecień 2038 roku