MECHANIKA - Page 14
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Pią 8 Kwi - 23:38
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Nie 17 Mar - 17:44, w całości zmieniany 4 razy
Haraedo

Gotō Keita

Sob 17 Gru - 23:05
Postać: Keita.
Temat: Event - Gabinet Luster
Rzut: dedukcja.


MECHANIKA  - Page 14 AjTOsbT
Gotō Keita
Haraedo

Sob 17 Gru - 23:05
The member 'Keita Gotō' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 54
Haraedo
Gotō Keita

Sro 21 Gru - 11:32
Postać: Rainer
Temat: Mieszkanie nr 9
Rzut: Percepcja


MECHANIKA  - Page 14 AjTOsbT
Gotō Keita
Haraedo

Sro 21 Gru - 11:32
The member 'Keita Gotō' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 76
Haraedo
Gotō Keita

Pią 23 Gru - 22:06
Postać: Keita.
Temat: Opuszczony magazyn.
Rzut: Siła; przytrzymanie Rajki.


MECHANIKA  - Page 14 AjTOsbT
Gotō Keita
Haraedo

Pią 23 Gru - 22:06
The member 'Keita Gotō' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 61
Haraedo
Warui Shin'ya

Nie 25 Gru - 20:28
POSTAĆ: Shin.
TEMAT: ulica opuszczenia.
RZUT: percepcja - wzrok. Na ujrzenie w porę zawartości torby Sugiyamy.


従順な


Warui Shin'ya
Haraedo

Nie 25 Gru - 20:28
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 97
Haraedo
Ivar Hansen

Wto 27 Gru - 1:20
POSTAĆ: Ivar.
TEMAT: Gabinet Luster.
RZUT: PERSWAZJA - 20
Ivar Hansen
Haraedo

Wto 27 Gru - 1:20
The member 'Ivar Hansen' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 82
Haraedo
Ivar Hansen

Wto 27 Gru - 1:21
POSTAĆ: Ivar.
TEMAT: Gabinet Luster.
RZUT: Siła, przetrzymanie Rajki -20.
Ivar Hansen

Seiwa-Genji Rainer ubóstwia ten post.

Haraedo

Wto 27 Gru - 1:21
The member 'Ivar Hansen' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 100
Haraedo
Yōzei-Genji Noriaki

Pon 2 Sty - 23:02
POSTAĆ: YŌZEI-GENJI NORIAKI
TEMAT: link
RZUT: PERCEPCJA słuch
Yōzei-Genji Noriaki
Haraedo

Pon 2 Sty - 23:02
The member 'Yōzei-Genji Noriaki' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 22
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Sro 4 Sty - 19:40
POSTAĆ: Enma
TEMAT: Wydarzenie - magazyn państwa Sato
RZUT: Rzut na zręczność (-20)


MECHANIKA  - Page 14 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Sponsored content
marzec-kwiecień 2038 roku