MECHANIKA - Page 32
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Pią 8 Kwi - 23:38
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]POSTAĆ:[/b]
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Nie 17 Mar - 17:44, w całości zmieniany 4 razy
Haraedo

Warui Shin'ya

Czw 11 Maj - 17:45
POSTAĆ: Warui Shin'ya.
TEMAT: podziemne tunele.
RZUT: pokonanie nyktofobii (-15).


従順な


Warui Shin'ya
Haraedo

Czw 11 Maj - 17:45
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 70
Haraedo
Sugiyama Nobuo

Czw 11 Maj - 20:20
POSTAĆ: Sugiyama Nobuo
TEMAT: podziemne tunele.
RZUT: cichość (poziom podstawowy, brak kary do rzutu)
Sugiyama Nobuo
Haraedo

Czw 11 Maj - 20:20
The member 'Sugiyama Nobuo' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 34
Haraedo
Nakashima Yosuke

Czw 11 Maj - 21:46
POSTAĆ: Yosuke
TEMAT: Środek lasu
RZUT: percepcja - słuch (-20)
Nakashima Yosuke
Haraedo

Czw 11 Maj - 21:46
The member 'Nakashima Yosuke' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 75
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Pią 12 Maj - 11:08
POSTAĆ: Enma
TEMAT: Stare Domy
RZUT: Egzorcyzmy (+10)


MECHANIKA  - Page 32 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Pią 12 Maj - 11:08
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 95
Haraedo
Kakita Mari

Pią 12 Maj - 11:53
POSTAĆ: KAKITA MARI
TEMAT: podziemne tunele
RZUT: percepcja - wzrok (-20)
Kakita Mari
Haraedo

Pią 12 Maj - 11:53
The member 'Kakita Mari' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 72
Haraedo
Ye Lian

Pią 12 Maj - 12:09
POSTAĆ: Ye Lian
TEMAT: podziemne tunele
RZUT: percepcja - wzrok (-20)
Ye Lian
Haraedo

Pią 12 Maj - 12:09
The member 'Ye Lian' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 74
Haraedo
Hasegawa Jirō

Pią 12 Maj - 19:01
POSTAĆ: Hasegawa Jiro
TEMAT: podziemne tunele
RZUT: percepcja - wzrok (-20)




Hasegawa Jirō
Haraedo

Pią 12 Maj - 19:01
The member 'Hasegawa Jirō' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 31
Haraedo
Ejiri Carei

Pią 12 Maj - 19:29
POSTAĆ: Ejiri Carei
TEMAT: tunele
RZUT: (percepcja wzrok - poziom podstawowy) wszyscy patrzą i ja patrzę... czy przypadkiem tam w górze, nie lezą na mnie mniejsze pająki well


MECHANIKA  - Page 32 074f39fd9f83bce775651fa5ead9bce4

Blood beneath the snow
Ejiri Carei
Sponsored content
marzec-kwiecień 2038 roku