MECHANIKA - Page 44
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Pią 8 Kwi - 23:38
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Nie 17 Mar - 17:44, w całości zmieniany 4 razy
Haraedo

Warui Shin'ya

Sro 21 Cze - 0:16
POSTAĆ: Warui Shin'ya.
TEMAT: ślepa uliczka.
RZUT: bycie w pobliżu (0), orientacja przestrzenna (-20), zręczność (-20).


従順な


Warui Shin'ya
Haraedo

Sro 21 Cze - 0:16
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością


#1 'K100' : 40

--------------------------------

#2 'K100' : 76

--------------------------------

#3 'K100' : 76
Haraedo
Yōzei-Genji Naksu

Sob 24 Cze - 23:41
POSTAĆ: Saga-Genji Shizuru
TEMAT: link
RZUT: Czy Shizuru ją zrzuca czy nie? (Urok Naksu poziom zaawansowany +20 do rzutu).
Yōzei-Genji Naksu

Saga-Genji Shizuru ubóstwia ten post.

Haraedo

Sob 24 Cze - 23:41
The member 'Yōzei-Genji Naksu' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 84
Haraedo

Saga-Genji Shizuru ubóstwia ten post.

Saga-Genji Shizuru

Pon 26 Cze - 19:10
POSTAĆ: Saga-Genji Shizuru.
TEMAT: link.
RZUT: psychologia (0).


Ostatnio zmieniony przez Saga-Genji Shizuru dnia Pon 26 Cze - 19:11, w całości zmieniany 1 raz


MECHANIKA  - Page 44 ZOI1pU1
Saga-Genji Shizuru
Haraedo

Pon 26 Cze - 19:10
The member 'Saga-Genji Shizuru' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 79
Haraedo
Yakushimaru Seiya

Sro 28 Cze - 19:49
POSTAĆ: Yakushimaru Seiya.
TEMAT: klik.
RZUT: siła woli – poziom podstawowy [1-50 - wytargać; 51-100 - grzecznie poprowadzić].
Yakushimaru Seiya
Haraedo

Sro 28 Cze - 19:49
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 6
Haraedo

Seiwa-Genji Enma ubóstwia ten post.

Yakushimaru Seiya

Sro 28 Cze - 22:17
POSTAĆ: Yakushimaru Seiya.
TEMAT: link.
RZUT: siła fizyczna [0].
Yakushimaru Seiya
Haraedo

Sro 28 Cze - 22:17
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 81
Haraedo
Yakushimaru Seiya

Czw 29 Cze - 9:36
POSTAĆ: Yakushimaru Seiya.
TEMAT: link.
RZUT: percepcja [-20].
Yakushimaru Seiya
Haraedo

Czw 29 Cze - 9:36
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 23
Haraedo
Shirai Asami

Czw 29 Cze - 12:55
POSTAĆ: Shirai Asami
TEMAT: link
RZUT: 1. Inżynieria (0), 2. Spostrzegawczość (-20)
Shirai Asami
Haraedo

Czw 29 Cze - 12:55
The member 'Shirai Asami' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 98, 86
Haraedo
Raikatsuji Shiimaura

Nie 2 Lip - 0:21
POSTAĆ: Raikatsuji Shiimaura.
TEMAT: salon gier Asaigawa.
RZUT: 1 - inżynieria (+10), 2 - percepcja - wzrok (-20).


She was not fragile
like a flower;

She was fragile like
a b o m b.

Raikatsuji Shiimaura
Sponsored content
marzec-kwiecień 2038 roku