MECHANIKA - Page 58
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Pią 8 Kwi - 23:38
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Nie 17 Mar - 17:44, w całości zmieniany 4 razy
Haraedo

Mistrz Gry

Sro 10 Sty - 19:09
ROLL AGAIN!
Mistrz Gry
Haraedo

Sro 10 Sty - 19:09
The member 'Mistrz Gry' has done the following action : Rzuty kością


'K6' : 6
Haraedo
Mistrz Gry

Sro 10 Sty - 19:09
Co za gówno totolotek. Again.
Mistrz Gry
Haraedo

Sro 10 Sty - 19:09
The member 'Mistrz Gry' has done the following action : Rzuty kością


'K6' : 1
Haraedo
Mistrz Gry

Sro 10 Sty - 19:12
Jestem głupi, bo zapomniałem o npc. dorzut się nie liczy XD
Unik dla npc.
Mistrz Gry
Haraedo

Sro 10 Sty - 19:12
The member 'Mistrz Gry' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 29
Haraedo
Hecate Shirshu Black

Czw 11 Sty - 15:21
POSTAĆ: Shirshu
TEMAT: brzeg rzeki
RZUT: wytrzymałość [-20]



MECHANIKA  - Page 58 Dbxp57j-dedbb91a-6777-42a9-adb3-e1e58d0c1967.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzNhN2E1NDllLTIwOGItNDRiOS04NTAwLTE2NzY3NGI0YTY2NlwvZGJ4cDU3ai1kZWRiYjkxYS02Nzc3LTQyYTktYWRiMy1lMWU1OGQwYzE5NjcucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
| IN THIS WHOLE WIDE WICKED WORLD THE ONLY THING YOU HAVE TO BE AFRAID OF IS ME |
Hecate Shirshu Black
Haraedo

Czw 11 Sty - 15:21
The member 'Hecate Shirshu Black' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 65
Haraedo
Hecate Shirshu Black

Czw 11 Sty - 15:28
POSTAĆ: Shirshu
TEMAT: brzeg rzeki
RZUT: perswazja [-20]



MECHANIKA  - Page 58 Dbxp57j-dedbb91a-6777-42a9-adb3-e1e58d0c1967.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzNhN2E1NDllLTIwOGItNDRiOS04NTAwLTE2NzY3NGI0YTY2NlwvZGJ4cDU3ai1kZWRiYjkxYS02Nzc3LTQyYTktYWRiMy1lMWU1OGQwYzE5NjcucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
| IN THIS WHOLE WIDE WICKED WORLD THE ONLY THING YOU HAVE TO BE AFRAID OF IS ME |
Hecate Shirshu Black
Haraedo

Czw 11 Sty - 15:28
The member 'Hecate Shirshu Black' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 22
Haraedo
Yakushimaru Seiya

Pią 12 Sty - 23:53
POSTAĆ: Yakushimaru Seiya.
TEMAT: link.
RZUT: siła woli [+10].
Yakushimaru Seiya
Haraedo

Pią 12 Sty - 23:53
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 72
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Sob 13 Sty - 22:59
POSTAĆ: Enma
TEMAT: link.
RZUT: siła woli [+10]


MECHANIKA  - Page 58 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Sob 13 Sty - 22:59
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 28
Haraedo
Itou Alaesha

Nie 14 Sty - 18:51
POSTAĆ: Itou Alaesha
TEMAT: link
RZUT: siła woli [0]
Itou Alaesha
Sponsored content
marzec-kwiecień 2038 roku