Stoiska z grami - Page 15
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Nie 9 Lip - 3:24
First topic message reminder :

懐かしい祭り
Zasady


- W grach może wziąć udział każde konto z ukończoną Kartą Postaci. Tyczy się to również multikont.
- Na start konto otrzymuje 10 darmowych biletów. Każdy kolejny bilet na gry można otrzymać po napisaniu posta fabularnego. 1 post = 1 bilet.
- Pod terminem "postu fabularnego" kryją się wszystkie posty napisane na głównej fabule, wydarzeniach, w snach oraz retrospekcjach. W przypadku treści napisanych z konta Mistrza Gry, gracz ustala sam, któremu ze swoich grywalnych kont przysługuje nagroda.
- Nie ma możliwości przerzucania biletów między multikontami, aczkolwiek jest możliwość podarowania biletu innemu użytkownikowi. Maksymalna ilość przekazanych biletów wynosi pięć i nie mogą to być bilety startowe, uzyskane za darmo.
- Jeden post fabularny może być wymieniony albo na bilet, albo na przeskok w tabeli nagród.

Stoiska z grami - Page 15 VrCRmPR


Stoiska

Strzelanie  - shateki (射的)
Każdy z pewnością kojarzy stanowiska z mnóstwem fantów do wygrania, które ustrzelić można za pomocą zabawkowej broni i przy odrobinie szczęścia. Prawda jest jednak taka, że poza nagrodą liczy się przede wszystkim satysfakcja ze swojego celnego oka, popis umiejętności i - nierzadko - uśmiech wdzięczności obdarowanej pluszakiem drugiej połówki.

Shateki
1 BILET: 5 strzałów.
PRÓG SUKCESU: powyżej 80. od 23/07: powyżej 70.

0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - róża z bibułki (5 PF);
2 trafienia - kwieciste boa (10 PF);
3 trafienia - breloczek z motywem festiwalowym (15 PF);
4 trafienia - pluszak w kształcie misia (30 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną);
5 trafień - WIELKA pluszowa panda (50 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną).

Uwaga! Postać z umiejętnością posługiwania się bronią palną ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.


Łowienie rybek papierowym wachlarzem - kingyo-sukui (金魚すくい)
Zasady gry są bardzo proste. Do ręki trafia papierowy, mały wachlarz i za jego pomocą należy wyłowić rybkę. Ale uwaga! Należy to zrobić w szybki i sprytny sposób, bo inaczej papier przemoknie i rozpadnie się, rybka natomiast ucieknie!

Kingyo-sukui
1 BILET: 3 próby.
PRÓG SUKCESU: powyżej 80.

0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - rybka uciekała (5 PF);
2 trafienia - rybka zwiała w ostatniej chwili, drąc rozmokły papier (15 PF);
3 trafienia - nagrodą jest wyłowiona rybka (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności zręczność).

Uwaga! Postać z umiejętnością zręczności ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.


Gra w światła - Darumasan Ga Koronda (だるまさんがころんだ)
Popularna zabawa dla dzieci, choć na festynie każdy okazuje się dzieckiem. Rozgrywka polega na tym, że "daruma", w tym przypadku host zabawy, na początku stoi do uczestników tyłem, co oznacza, że jest "zielone światło". W tym momencie należy poruszać się do przodu, jednakże kiedy wypowie słowa "Darumasan Ga Koronda" i odwróci się przodem do nadbiegających następuje zmiana światła na czerwone - w tym czasie należy się zatrzymać i nawet nie drgnąć. Ci, którzy się poruszą - odpadają z gry. Dla tych, którym uda się przejść przez linię mety czeka nagroda!

Darumasan Ga Koronda
1 BILET: 5 rzutów (jedna zabawa).
PRÓG SUKCESU: opis poniżej.

Z każdym kolejnym rzutem próg trudności zwiększa się z racji faktu, że "daruma" odwraca się coraz szybciej.

1. 20-100 (sukces) - brak nagrody.
2. 40-100 (sukces) - cukierek (5 PF).
3. 60-100 (sukces) - garść lizaków w kształcie gwiazdek (10 PF).
4. 70-100 (sukces) - szklana kula z wewnętrznym motywem z legendy o starym rybaku (15 PF + (od 23/07) zaliczona fabuła do umiejętności cichość).
5. 80-100 (sukces) - duży pluszowy kot (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności cichość).

Porażka na którymkolwiek etapie anuluje następne rzuty.

Uwaga! Postać z umiejętnością cichości ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.


Konkurs na najciekawszą opowieść!
Mało kto nie marzył o tym, aby chociaż przez chwilę poczuć się niczym najwspanialsza z gwiazd. Tym razem ma na to szczególną szansę! Wystarczy, że wyjdzie na scenę i da upust swej fantazji oraz... urokowi! Bez strachu, Natsukashii Matsuri jak żadne inne święto przypomina, że w życiu liczą się wspomnienia, ciągłe podejmowanie prób i dziecięce pragnienie, by odkrywać w sobie nowe zdolności!

Konkurs
1 BILET: 1 próba.
PRÓG SUKCESU:
1-20 - nie udaje się nawet dotrzeć na scenę, bo stopa potyka się, a ciało upada w salwie rozbawionych śmiechów;
21-40 - mimo szczerych prób, widowni nawet brew nie drgnęła; cóż, przynajmniej jest nagroda pocieszenia (5 PF);
41-60 - parę osób zaklaskało, kilka się nawet zaśmiało, ale to najwidoczniej wciąż za mało, aby wygrać cały konkurs. Miło jednak dostrzec blask sympatycznego uznania w oczach obserwujących (10 PF);
61-80 - sporo z zebranych zakrywało usta dłońmi, by nie wybuchnąć gromkim śmiechem - na szczęście z pozytywnym znaczeniu! Choć nie udało się zająć pierwszego miejsca, noga stanęła na podium, a na nadgarstek trafiła drobna, ładna bransoletka z zawieszkami w kształcie gwiazdek (15 PF);
81-100 - panie, panowie, nowa gwiazda narodziła się tu i teraz! Publiczność wręcz oszalała, komentując występ burzliwymi oklaskami. W ręce zdobywcy pierwszego miejsca trafia nie tylko drobny, słodki upominek, ale również śliczna maska z motywem losowego yokai (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności uroku).

Uwaga! Postać z umiejętnością uroku ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.


Loteria - senbonbiki (せんぼんびき)
Ach, któż nie lubi poigrać ze szczęściem? Wystarczy chwycić za jeden z kolorowych sznurków, pociągnąć i... ciekawe co jest na jego drugim końcu?

Senbonbiki
1 BILET: 1 los.
PRÓG SUKCESU:
1-19 - kupon na darmowe yakitori w pobliskim stoisku;
20-29 - pusty los;
30-39 - 5 PF;
40-49 - 20 PF;
50-59 - 5 PF;
60-69 - pusty los;
70-79 - 50 PF;
80-89 - dodatkowy bilet do wykorzystania w grach;
90-100 - 10 PF.

Stoiska z grami - Page 15 VrCRmPR


Dodatkowe bilety!

Od 30 lipca ruszają drobne zadania, których wykonanie nagradzane jest dodatkowym biletem do wykorzystania w stoiskach z grami. Wyzwania pojawiać się będą codziennie bądź co dwa dni (w takim przypadku wartość nagrody wzrośnie z 1 na 2 bilety). Kod do gier się nie zmienia - uzupełniając go, w rubryce "bilet" należy umieścić dowód na wykonanie zdania.

Zadania nie są czasowe. Można odhaczyć je w dowolnym terminie podczas trwania festiwalu na każdej z postaci.

ZADANIE 1 - 30/07 - 1 bilet
Stwórz swoją postać w dowolnym kreatorze (przykładowa strona) w odsłonie festiwalowej!

ZADANIE 2 - 02/08 - 2 bilety
Stwórz festiwalową playlistę (musi zawierać co najmniej 5 piosenek)!

Stoiska z grami - Page 15 VrCRmPR


Kod do gier


Kod:
<span class="natsu"></span> [b]POSTAĆ:[/b]
[b]GRA:[/b] określ grę.
[b]BILET:[/b]

1. Skopiuj powyższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze, po prawej stronie (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole, nad oknem szybkiej odpowiedzi.
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany powyżej.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kostką".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik.

Zgłoszenia należy wysyłać w tym temacie, pisząc je z konta, którego dotyczą.
Stoiska z grami - Page 15 VrCRmPR



Ostatnio zmieniony przez Haraedo dnia Sro 2 Sie - 3:02, w całości zmieniany 3 razy
Haraedo

Haraedo

Nie 9 Lip - 15:44
The member 'Orville Lacenaire' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 24, 76, 76, 6, 15
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Nie 9 Lip - 15:45
POSTAĆ: Seiwa-Genji Enma
GRA: Kingyo-sukui
BILET: 1 (6/10)


Stoiska z grami - Page 15 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Nie 9 Lip - 15:45
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 25, 93, 50
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Nie 9 Lip - 15:46
POSTAĆ: Seiwa-Genji Enma
GRA: Kingyo-sukui
BILET: 1 (7/10)


Stoiska z grami - Page 15 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Nie 9 Lip - 15:46
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 41, 75, 3
Haraedo
Seiwa-Genji Enma

Nie 9 Lip - 15:46
POSTAĆ: Seiwa-Genji Enma
GRA: Kingyo-sukui
BILET: 1 (8/10)


Stoiska z grami - Page 15 Mrbg22G
Seiwa-Genji Enma
Haraedo

Nie 9 Lip - 15:46
The member 'Seiwa-Genji Enma' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 85, 51, 48
Haraedo
Orville Lacenaire

Nie 9 Lip - 15:47
POSTAĆ: Orville Lacenaire.
GRA: shateki.
BILET: 9/10.
Orville Lacenaire
Haraedo

Nie 9 Lip - 15:47
The member 'Orville Lacenaire' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 15, 52, 60, 41, 48
Haraedo
Orville Lacenaire

Nie 9 Lip - 15:48
POSTAĆ: Orville Lacenaire.
GRA: shateki.
BILET: 10/10.
Orville Lacenaire
Sponsored content
maj 2038 roku