First topic message reminder :
- W grach może wziąć udział każde konto z ukończoną Kartą Postaci. Tyczy się to również multikont.
- Na start konto otrzymuje 10 darmowych biletów. Każdy kolejny bilet na gry można otrzymać po napisaniu posta fabularnego. 1 post = 1 bilet.
- Pod terminem "postu fabularnego" kryją się wszystkie posty napisane na głównej fabule, wydarzeniach, w snach oraz retrospekcjach. W przypadku treści napisanych z konta Mistrza Gry, gracz ustala sam, któremu ze swoich grywalnych kont przysługuje nagroda.
- Nie ma możliwości przerzucania biletów między multikontami, aczkolwiek jest możliwość podarowania biletu innemu użytkownikowi. Maksymalna ilość przekazanych biletów wynosi pięć i nie mogą to być bilety startowe, uzyskane za darmo.
- Jeden post fabularny może być wymieniony albo na bilet, albo na przeskok w tabeli nagród.
Strzelanie - shateki (射的)
Każdy z pewnością kojarzy stanowiska z mnóstwem fantów do wygrania, które ustrzelić można za pomocą zabawkowej broni i przy odrobinie szczęścia. Prawda jest jednak taka, że poza nagrodą liczy się przede wszystkim satysfakcja ze swojego celnego oka, popis umiejętności i - nierzadko - uśmiech wdzięczności obdarowanej pluszakiem drugiej połówki.
Shateki
1 BILET: 5 strzałów.
PRÓG SUKCESU:powyżej 80. od 23/07: powyżej 70.
0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - róża z bibułki (5 PF);
2 trafienia - kwieciste boa (10 PF);
3 trafienia - breloczek z motywem festiwalowym (15 PF);
4 trafienia - pluszak w kształcie misia (30 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną);
5 trafień - WIELKA pluszowa panda (50 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną).
Uwaga! Postać z umiejętnością posługiwania się bronią palną ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Łowienie rybek papierowym wachlarzem - kingyo-sukui (金魚すくい)
Zasady gry są bardzo proste. Do ręki trafia papierowy, mały wachlarz i za jego pomocą należy wyłowić rybkę. Ale uwaga! Należy to zrobić w szybki i sprytny sposób, bo inaczej papier przemoknie i rozpadnie się, rybka natomiast ucieknie!
Kingyo-sukui
1 BILET: 3 próby.
PRÓG SUKCESU: powyżej 80.
0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - rybka uciekała (5 PF);
2 trafienia - rybka zwiała w ostatniej chwili, drąc rozmokły papier (15 PF);
3 trafienia - nagrodą jest wyłowiona rybka (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności zręczność).
Uwaga! Postać z umiejętnością zręczności ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Gra w światła - Darumasan Ga Koronda (だるまさんがころんだ)
Popularna zabawa dla dzieci, choć na festynie każdy okazuje się dzieckiem. Rozgrywka polega na tym, że "daruma", w tym przypadku host zabawy, na początku stoi do uczestników tyłem, co oznacza, że jest "zielone światło". W tym momencie należy poruszać się do przodu, jednakże kiedy wypowie słowa "Darumasan Ga Koronda" i odwróci się przodem do nadbiegających następuje zmiana światła na czerwone - w tym czasie należy się zatrzymać i nawet nie drgnąć. Ci, którzy się poruszą - odpadają z gry. Dla tych, którym uda się przejść przez linię mety czeka nagroda!
Darumasan Ga Koronda
1 BILET: 5 rzutów (jedna zabawa).
PRÓG SUKCESU: opis poniżej.
Z każdym kolejnym rzutem próg trudności zwiększa się z racji faktu, że "daruma" odwraca się coraz szybciej.
1. 20-100 (sukces) - brak nagrody.
2. 40-100 (sukces) - cukierek (5 PF).
3. 60-100 (sukces) - garść lizaków w kształcie gwiazdek (10 PF).
4. 70-100 (sukces) - szklana kula z wewnętrznym motywem z legendy o starym rybaku (15 PF + (od 23/07) zaliczona fabuła do umiejętności cichość).
5. 80-100 (sukces) - duży pluszowy kot (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności cichość).
Porażka na którymkolwiek etapie anuluje następne rzuty.
Uwaga! Postać z umiejętnością cichości ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Konkurs na najciekawszą opowieść!
Mało kto nie marzył o tym, aby chociaż przez chwilę poczuć się niczym najwspanialsza z gwiazd. Tym razem ma na to szczególną szansę! Wystarczy, że wyjdzie na scenę i da upust swej fantazji oraz... urokowi! Bez strachu, Natsukashii Matsuri jak żadne inne święto przypomina, że w życiu liczą się wspomnienia, ciągłe podejmowanie prób i dziecięce pragnienie, by odkrywać w sobie nowe zdolności!
Konkurs
1 BILET: 1 próba.
PRÓG SUKCESU:
1-20 - nie udaje się nawet dotrzeć na scenę, bo stopa potyka się, a ciało upada w salwie rozbawionych śmiechów;
21-40 - mimo szczerych prób, widowni nawet brew nie drgnęła; cóż, przynajmniej jest nagroda pocieszenia (5 PF);
41-60 - parę osób zaklaskało, kilka się nawet zaśmiało, ale to najwidoczniej wciąż za mało, aby wygrać cały konkurs. Miło jednak dostrzec blask sympatycznego uznania w oczach obserwujących (10 PF);
61-80 - sporo z zebranych zakrywało usta dłońmi, by nie wybuchnąć gromkim śmiechem - na szczęście z pozytywnym znaczeniu! Choć nie udało się zająć pierwszego miejsca, noga stanęła na podium, a na nadgarstek trafiła drobna, ładna bransoletka z zawieszkami w kształcie gwiazdek (15 PF);
81-100 - panie, panowie, nowa gwiazda narodziła się tu i teraz! Publiczność wręcz oszalała, komentując występ burzliwymi oklaskami. W ręce zdobywcy pierwszego miejsca trafia nie tylko drobny, słodki upominek, ale również śliczna maska z motywem losowego yokai (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności uroku).
Uwaga! Postać z umiejętnością uroku ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Loteria - senbonbiki (せんぼんびき)
Ach, któż nie lubi poigrać ze szczęściem? Wystarczy chwycić za jeden z kolorowych sznurków, pociągnąć i... ciekawe co jest na jego drugim końcu?
Senbonbiki
1 BILET: 1 los.
PRÓG SUKCESU:
1-19 - kupon na darmowe yakitori w pobliskim stoisku;
20-29 - pusty los;
30-39 - 5 PF;
40-49 - 20 PF;
50-59 - 5 PF;
60-69 - pusty los;
70-79 - 50 PF;
80-89 - dodatkowy bilet do wykorzystania w grach;
90-100 - 10 PF.
Od 30 lipca ruszają drobne zadania, których wykonanie nagradzane jest dodatkowym biletem do wykorzystania w stoiskach z grami. Wyzwania pojawiać się będą codziennie bądź co dwa dni (w takim przypadku wartość nagrody wzrośnie z 1 na 2 bilety). Kod do gier się nie zmienia - uzupełniając go, w rubryce "bilet" należy umieścić dowód na wykonanie zdania.
Zadania nie są czasowe. Można odhaczyć je w dowolnym terminie podczas trwania festiwalu na każdej z postaci.
ZADANIE 1 - 30/07 - 1 bilet
Stwórz swoją postać w dowolnym kreatorze (przykładowa strona) w odsłonie festiwalowej!
ZADANIE 2 - 02/08 - 2 bilety
Stwórz festiwalową playlistę (musi zawierać co najmniej 5 piosenek)!
1. Skopiuj powyższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze, po prawej stronie (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole, nad oknem szybkiej odpowiedzi.
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany powyżej.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kostką".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik.
Zgłoszenia należy wysyłać w tym temacie, pisząc je z konta, którego dotyczą.
懐かしい祭り
Zasady
- W grach może wziąć udział każde konto z ukończoną Kartą Postaci. Tyczy się to również multikont.
- Na start konto otrzymuje 10 darmowych biletów. Każdy kolejny bilet na gry można otrzymać po napisaniu posta fabularnego. 1 post = 1 bilet.
- Pod terminem "postu fabularnego" kryją się wszystkie posty napisane na głównej fabule, wydarzeniach, w snach oraz retrospekcjach. W przypadku treści napisanych z konta Mistrza Gry, gracz ustala sam, któremu ze swoich grywalnych kont przysługuje nagroda.
- Nie ma możliwości przerzucania biletów między multikontami, aczkolwiek jest możliwość podarowania biletu innemu użytkownikowi. Maksymalna ilość przekazanych biletów wynosi pięć i nie mogą to być bilety startowe, uzyskane za darmo.
- Jeden post fabularny może być wymieniony albo na bilet, albo na przeskok w tabeli nagród.
Stoiska
Strzelanie - shateki (射的)
Każdy z pewnością kojarzy stanowiska z mnóstwem fantów do wygrania, które ustrzelić można za pomocą zabawkowej broni i przy odrobinie szczęścia. Prawda jest jednak taka, że poza nagrodą liczy się przede wszystkim satysfakcja ze swojego celnego oka, popis umiejętności i - nierzadko - uśmiech wdzięczności obdarowanej pluszakiem drugiej połówki.
Shateki
1 BILET: 5 strzałów.
PRÓG SUKCESU:
0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - róża z bibułki (5 PF);
2 trafienia - kwieciste boa (10 PF);
3 trafienia - breloczek z motywem festiwalowym (15 PF);
4 trafienia - pluszak w kształcie misia (30 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną);
5 trafień - WIELKA pluszowa panda (50 PF + zaliczona fabuła do umiejętności posługiwania się bronią palną).
Uwaga! Postać z umiejętnością posługiwania się bronią palną ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Łowienie rybek papierowym wachlarzem - kingyo-sukui (金魚すくい)
Zasady gry są bardzo proste. Do ręki trafia papierowy, mały wachlarz i za jego pomocą należy wyłowić rybkę. Ale uwaga! Należy to zrobić w szybki i sprytny sposób, bo inaczej papier przemoknie i rozpadnie się, rybka natomiast ucieknie!
Kingyo-sukui
1 BILET: 3 próby.
PRÓG SUKCESU: powyżej 80.
0 trafień - brak nagrody;
1 trafienie - rybka uciekała (5 PF);
2 trafienia - rybka zwiała w ostatniej chwili, drąc rozmokły papier (15 PF);
3 trafienia - nagrodą jest wyłowiona rybka (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności zręczność).
Uwaga! Postać z umiejętnością zręczności ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Gra w światła - Darumasan Ga Koronda (だるまさんがころんだ)
Popularna zabawa dla dzieci, choć na festynie każdy okazuje się dzieckiem. Rozgrywka polega na tym, że "daruma", w tym przypadku host zabawy, na początku stoi do uczestników tyłem, co oznacza, że jest "zielone światło". W tym momencie należy poruszać się do przodu, jednakże kiedy wypowie słowa "Darumasan Ga Koronda" i odwróci się przodem do nadbiegających następuje zmiana światła na czerwone - w tym czasie należy się zatrzymać i nawet nie drgnąć. Ci, którzy się poruszą - odpadają z gry. Dla tych, którym uda się przejść przez linię mety czeka nagroda!
Darumasan Ga Koronda
1 BILET: 5 rzutów (jedna zabawa).
PRÓG SUKCESU: opis poniżej.
Z każdym kolejnym rzutem próg trudności zwiększa się z racji faktu, że "daruma" odwraca się coraz szybciej.
1. 20-100 (sukces) - brak nagrody.
2. 40-100 (sukces) - cukierek (5 PF).
3. 60-100 (sukces) - garść lizaków w kształcie gwiazdek (10 PF).
4. 70-100 (sukces) - szklana kula z wewnętrznym motywem z legendy o starym rybaku (15 PF + (od 23/07) zaliczona fabuła do umiejętności cichość).
5. 80-100 (sukces) - duży pluszowy kot (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności cichość).
Porażka na którymkolwiek etapie anuluje następne rzuty.
Uwaga! Postać z umiejętnością cichości ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Konkurs na najciekawszą opowieść!
Mało kto nie marzył o tym, aby chociaż przez chwilę poczuć się niczym najwspanialsza z gwiazd. Tym razem ma na to szczególną szansę! Wystarczy, że wyjdzie na scenę i da upust swej fantazji oraz... urokowi! Bez strachu, Natsukashii Matsuri jak żadne inne święto przypomina, że w życiu liczą się wspomnienia, ciągłe podejmowanie prób i dziecięce pragnienie, by odkrywać w sobie nowe zdolności!
Konkurs
1 BILET: 1 próba.
PRÓG SUKCESU:
1-20 - nie udaje się nawet dotrzeć na scenę, bo stopa potyka się, a ciało upada w salwie rozbawionych śmiechów;
21-40 - mimo szczerych prób, widowni nawet brew nie drgnęła; cóż, przynajmniej jest nagroda pocieszenia (5 PF);
41-60 - parę osób zaklaskało, kilka się nawet zaśmiało, ale to najwidoczniej wciąż za mało, aby wygrać cały konkurs. Miło jednak dostrzec blask sympatycznego uznania w oczach obserwujących (10 PF);
61-80 - sporo z zebranych zakrywało usta dłońmi, by nie wybuchnąć gromkim śmiechem - na szczęście z pozytywnym znaczeniu! Choć nie udało się zająć pierwszego miejsca, noga stanęła na podium, a na nadgarstek trafiła drobna, ładna bransoletka z zawieszkami w kształcie gwiazdek (15 PF);
81-100 - panie, panowie, nowa gwiazda narodziła się tu i teraz! Publiczność wręcz oszalała, komentując występ burzliwymi oklaskami. W ręce zdobywcy pierwszego miejsca trafia nie tylko drobny, słodki upominek, ale również śliczna maska z motywem losowego yokai (20 PF + zaliczona fabuła do umiejętności uroku).
Uwaga! Postać z umiejętnością uroku ma bonus do rzutów.
Poziom podstawowy: +5 do wyniku;
Poziom średniozaawansowany: +10 do wyniku;
Poziom zaawansowany: +15 do wyniku;
Poziom mistrzowski: +20 do wyniku.
Loteria - senbonbiki (せんぼんびき)
Ach, któż nie lubi poigrać ze szczęściem? Wystarczy chwycić za jeden z kolorowych sznurków, pociągnąć i... ciekawe co jest na jego drugim końcu?
Senbonbiki
1 BILET: 1 los.
PRÓG SUKCESU:
1-19 - kupon na darmowe yakitori w pobliskim stoisku;
20-29 - pusty los;
30-39 - 5 PF;
40-49 - 20 PF;
50-59 - 5 PF;
60-69 - pusty los;
70-79 - 50 PF;
80-89 - dodatkowy bilet do wykorzystania w grach;
90-100 - 10 PF.
Dodatkowe bilety!
Od 30 lipca ruszają drobne zadania, których wykonanie nagradzane jest dodatkowym biletem do wykorzystania w stoiskach z grami. Wyzwania pojawiać się będą codziennie bądź co dwa dni (w takim przypadku wartość nagrody wzrośnie z 1 na 2 bilety). Kod do gier się nie zmienia - uzupełniając go, w rubryce "bilet" należy umieścić dowód na wykonanie zdania.
Zadania nie są czasowe. Można odhaczyć je w dowolnym terminie podczas trwania festiwalu na każdej z postaci.
ZADANIE 1 - 30/07 - 1 bilet
Stwórz swoją postać w dowolnym kreatorze (przykładowa strona) w odsłonie festiwalowej!
ZADANIE 2 - 02/08 - 2 bilety
Stwórz festiwalową playlistę (musi zawierać co najmniej 5 piosenek)!
Kod do gier
- Kod:
<span class="natsu"></span> [b]POSTAĆ:[/b]
[b]GRA:[/b] określ grę.
[b]BILET:[/b]
1. Skopiuj powyższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze, po prawej stronie (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole, nad oknem szybkiej odpowiedzi.
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany powyżej.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kostką".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik.
Zgłoszenia należy wysyłać w tym temacie, pisząc je z konta, którego dotyczą.
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 33, 27, 93
'K100' : 33, 27, 93
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 46, 75, 95
'K100' : 46, 75, 95
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 1, 44, 11, 53, 53
'K100' : 1, 44, 11, 53, 53
The member 'Yakushimaru Seiya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 62, 53, 38
'K100' : 62, 53, 38
The member 'Saga-Genji Shizuru' has done the following action : Rzuty kością
#1 'K100' : 10, 43, 19, 4, 55
--------------------------------
#2 'K100' : 57, 79, 73, 85, 52
--------------------------------
#3 'K100' : 19, 28, 34, 86, 40
#1 'K100' : 10, 43, 19, 4, 55
--------------------------------
#2 'K100' : 57, 79, 73, 85, 52
--------------------------------
#3 'K100' : 19, 28, 34, 86, 40
maj 2038 roku