Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
First topic message reminder :
Zatarta granica
W 2031 roku rodzina Aikiryu wyszła z inicjatywą zorganizowania Boyaketa kyōkai-sen (ぼやけた境界線, pl. niewyraźna granica) - balu przebierańców, udostępniając do tego prawie czterysta metrów kwadratowych rezydencji stojącej na uboczu w Sāwie - pobliskiej wsi. Impreza szybko zyskała rozgłos i prestiż. Prędko podłożono pod nią wartość charytatywną - bilet otrzymać można nie tylko za jeny, choć to najczęstsza i najbardziej standardowa forma zakupu, ale również za prowiant, sprzęty, koce czy ubrania. Wszystko w myśl zasady, że liczy się gest - daniny otrzymane od uczestników zostają przeznaczone na polepszenie dobrobytu sierot z Nanashi, co tylko umocniło pozycję Aikiryu w oczach społeczeństwa.
Dla nastolatków i młodych dorosłych jest to jednak przede wszystkim dobra opcja na spędzenie halloweenowego wieczoru. Wymogów jako takich nie ma - naciska się jednak na to, aby zjawić się na balu w przebraniu, zachowując tym samym klimat obchodzonego święta. Na zebranych czekają dania przyrządzone w kształty gałek ocznych, polewy w krwistych odcieniach i ciastka w formie duchów, wilczych pysków albo śrub potwora Frankensteina. To także masa upiornych dekoracji, grająca na żywo grupa, przytłumione oświetlenie i sztuczne pajęczyny zalegające w każdym kącie udostępnionych sali. Nie zabraknie, rzecz jasna, atrakcji.
Wierzy się, że noc z 31 października na 1 listopada to moment, w którym granica między światem żywych i zmarłych zdaje się zanikać niemal doszczętnie. Gruba warstwa oddzielająca Kakuriyo od Utsushiyo przestaje mieć znaczenie - yurei przebywający w zaświatach zyskują ludzkie ciała, zaś uśpione yokai żywiej interesują się ludzkim uniwersum. Choć dla większości jest to czas hucznej zabawy, wielu członków Tsunami traktuje Halloween podobnie jak święto Obon - wzmaga się wtedy ich czujność, a w najbardziej popularne lokacje - w tym do rezydencji rodziny Aikiryu - posyłane są oddziały żołnierzy pod przykrywką, mających za zadanie nadzorowanie przebiegu i czuwanie nad dobrem nieświadomej zagrożenia wiary.
Bal dzieje się w czasie rzeczywistym i jak najbardziej zalicza się w chronologię postaci. Na czas jego trwania wszystkie yurei, które nie posiadają kontraktu zyskują ludzkie ciało. Warto zaznaczyć, że jest to inicjatywa bez udziału Mistrza Gry. Bawcie się!
Krwawe Łowy to alternatywna wersja popularnej zabawy znanej najbardziej pod tytułem "Mafia" i to właśnie w tym roku ma swój debiut podczas balu. Liczba uczestników jest nieograniczona, jednak zgłoszenia trwają do 03.11, do godziny 20:00. Zabawa rozpocznie się następnego dnia (w kontekście fabularnym: o północy).
ZASADY GRY
› Gracze otrzymają na PW jedną z dostępnych ról. Fabularnie uczestnicy, którzy zapiszą się do Krwawego Polowania, uzyskają niewielkie urządzenie z zainstalowaną aplikacją, stworzoną specjalnie pod grę prowadzoną przez rodzinę Aikiryu. Aplikacja ta służy do oddawania głosów oraz do wglądu we własną rolę. Informację o roli, wyświetlaną na ekranie, można użyć jako potwierdzenia do przyjętego stanowiska.
ROLE
› Morderca - postać odpowiedzialna za zabicie. W każdej rundzie może wytypować jedną losową osobę, która zostanie "pozbawiona zycia" - zatem wykluczona z dalszej gry. Wygrywa w momencie, w którym zostaje ostatnim graczem (lub graczami, jeżeli Morderców jest więcej).
› Cichy zabójca - postać odpowiedzialna za zabicie, jednak tylko w momencie, w którym wytypuje rolę ofiary. Nie musi czekać do momentu oddawania głosów. Typuje ofiarę w dowolnej chwili, raz na rundę. Wygrywa razem z Mordercami.
› Ofiara - postać, której celem jest przetrwanie. Jej zadaniem jest wytypowanie gracza lub graczy z rolą Mordercy. Jeżeli wszyscy mordercy zostaną wytypowani, zatem wykluczeni z gry, rozgrywkę wygrywają Ofiary.
› Detektyw - postać raz na dwie rundy może sprawdzić innego gracza. Otrzymuje wtedy na PW informację o jego roli. Ma 80% szans na to, że rola ta jest poprawna. Wygrywa razem z Ofiarami.
› Policjant - raz na rundę może ochronić dowolną postać. Jeżeli w tej samej rundzie Morderca postanowi zabić cel Policjanta, nie udaje mu się to. Policjant nie może ochronić dwa razy pod rząd tej samej postaci. Wygrywa razem z Ofiarami.
› Zdrajca - zdrajca otrzymuje informację o swojej roli tylko przez pierwsze 10 sekund. Następnie jego rola w aplikacji zmienia się na Ofiarę. Zdrajca zna tożsamość jednego z Morderców. Jego rolą jest pomoc Mordercom w ustaleniu kto z uczestników należy do Ofiar. Wygrywa razem z Mordercami.
DODATKOWO
› Jako gracz forum nie można udostępniać nikomu wglądu w swoją rolę (prosimy więc o to, aby nie odkrywać kart na czacie lub privie - nie chcemy zepsuć zabawy). Nie ma jednak problemu, aby postać przyznała się do roli fabularnie. Choć, oczywiście, kto zweryfikuje czy nie kłamała?
› Gra jest dodatkiem do balu.
› Wygrany otrzymuje 100 PF. Pozostali uczestnicy - 20 PF, bez względu na ilość przeżytych rund.
› Rozgrywkę prowadzi Warui.
Zapisy odbywają się w tym temacie.
Bal rusza 31 października. To wtedy zostanie wam udostępnione subforum z lokacją.
W 2031 roku rodzina Aikiryu wyszła z inicjatywą zorganizowania Boyaketa kyōkai-sen (ぼやけた境界線, pl. niewyraźna granica) - balu przebierańców, udostępniając do tego prawie czterysta metrów kwadratowych rezydencji stojącej na uboczu w Sāwie - pobliskiej wsi. Impreza szybko zyskała rozgłos i prestiż. Prędko podłożono pod nią wartość charytatywną - bilet otrzymać można nie tylko za jeny, choć to najczęstsza i najbardziej standardowa forma zakupu, ale również za prowiant, sprzęty, koce czy ubrania. Wszystko w myśl zasady, że liczy się gest - daniny otrzymane od uczestników zostają przeznaczone na polepszenie dobrobytu sierot z Nanashi, co tylko umocniło pozycję Aikiryu w oczach społeczeństwa.
Dla nastolatków i młodych dorosłych jest to jednak przede wszystkim dobra opcja na spędzenie halloweenowego wieczoru. Wymogów jako takich nie ma - naciska się jednak na to, aby zjawić się na balu w przebraniu, zachowując tym samym klimat obchodzonego święta. Na zebranych czekają dania przyrządzone w kształty gałek ocznych, polewy w krwistych odcieniach i ciastka w formie duchów, wilczych pysków albo śrub potwora Frankensteina. To także masa upiornych dekoracji, grająca na żywo grupa, przytłumione oświetlenie i sztuczne pajęczyny zalegające w każdym kącie udostępnionych sali. Nie zabraknie, rzecz jasna, atrakcji.
1. Zasady
Wierzy się, że noc z 31 października na 1 listopada to moment, w którym granica między światem żywych i zmarłych zdaje się zanikać niemal doszczętnie. Gruba warstwa oddzielająca Kakuriyo od Utsushiyo przestaje mieć znaczenie - yurei przebywający w zaświatach zyskują ludzkie ciała, zaś uśpione yokai żywiej interesują się ludzkim uniwersum. Choć dla większości jest to czas hucznej zabawy, wielu członków Tsunami traktuje Halloween podobnie jak święto Obon - wzmaga się wtedy ich czujność, a w najbardziej popularne lokacje - w tym do rezydencji rodziny Aikiryu - posyłane są oddziały żołnierzy pod przykrywką, mających za zadanie nadzorowanie przebiegu i czuwanie nad dobrem nieświadomej zagrożenia wiary.
Bal dzieje się w czasie rzeczywistym i jak najbardziej zalicza się w chronologię postaci. Na czas jego trwania wszystkie yurei, które nie posiadają kontraktu zyskują ludzkie ciało. Warto zaznaczyć, że jest to inicjatywa bez udziału Mistrza Gry. Bawcie się!
2. Krwawe Łowy
Krwawe Łowy to alternatywna wersja popularnej zabawy znanej najbardziej pod tytułem "Mafia" i to właśnie w tym roku ma swój debiut podczas balu. Liczba uczestników jest nieograniczona, jednak zgłoszenia trwają do 03.11, do godziny 20:00. Zabawa rozpocznie się następnego dnia (w kontekście fabularnym: o północy).
ZASADY GRY
› Gracze otrzymają na PW jedną z dostępnych ról. Fabularnie uczestnicy, którzy zapiszą się do Krwawego Polowania, uzyskają niewielkie urządzenie z zainstalowaną aplikacją, stworzoną specjalnie pod grę prowadzoną przez rodzinę Aikiryu. Aplikacja ta służy do oddawania głosów oraz do wglądu we własną rolę. Informację o roli, wyświetlaną na ekranie, można użyć jako potwierdzenia do przyjętego stanowiska.
ROLE
› Morderca - postać odpowiedzialna za zabicie. W każdej rundzie może wytypować jedną losową osobę, która zostanie "pozbawiona zycia" - zatem wykluczona z dalszej gry. Wygrywa w momencie, w którym zostaje ostatnim graczem (lub graczami, jeżeli Morderców jest więcej).
› Cichy zabójca - postać odpowiedzialna za zabicie, jednak tylko w momencie, w którym wytypuje rolę ofiary. Nie musi czekać do momentu oddawania głosów. Typuje ofiarę w dowolnej chwili, raz na rundę. Wygrywa razem z Mordercami.
› Ofiara - postać, której celem jest przetrwanie. Jej zadaniem jest wytypowanie gracza lub graczy z rolą Mordercy. Jeżeli wszyscy mordercy zostaną wytypowani, zatem wykluczeni z gry, rozgrywkę wygrywają Ofiary.
› Detektyw - postać raz na dwie rundy może sprawdzić innego gracza. Otrzymuje wtedy na PW informację o jego roli. Ma 80% szans na to, że rola ta jest poprawna. Wygrywa razem z Ofiarami.
› Policjant - raz na rundę może ochronić dowolną postać. Jeżeli w tej samej rundzie Morderca postanowi zabić cel Policjanta, nie udaje mu się to. Policjant nie może ochronić dwa razy pod rząd tej samej postaci. Wygrywa razem z Ofiarami.
› Zdrajca - zdrajca otrzymuje informację o swojej roli tylko przez pierwsze 10 sekund. Następnie jego rola w aplikacji zmienia się na Ofiarę. Zdrajca zna tożsamość jednego z Morderców. Jego rolą jest pomoc Mordercom w ustaleniu kto z uczestników należy do Ofiar. Wygrywa razem z Mordercami.
DODATKOWO
› Jako gracz forum nie można udostępniać nikomu wglądu w swoją rolę (prosimy więc o to, aby nie odkrywać kart na czacie lub privie - nie chcemy zepsuć zabawy). Nie ma jednak problemu, aby postać przyznała się do roli fabularnie. Choć, oczywiście, kto zweryfikuje czy nie kłamała?
› Gra jest dodatkiem do balu.
› Wygrany otrzymuje 100 PF. Pozostali uczestnicy - 20 PF, bez względu na ilość przeżytych rund.
› Rozgrywkę prowadzi Warui.
3. Zapisy
Zapisy odbywają się w tym temacie.
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b]
[b]OSOBA TOWARZYSZĄCA:[/b] opcjonalnie
[b]STRÓJ:[/b]
[b]UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU:[/b] tak/nie.
Bal rusza 31 października. To wtedy zostanie wam udostępnione subforum z lokacją.
POSTAĆ: Nakajima Haru
OSOBA TOWARZYSZĄCA: już nie sam jak palec, albo coś tam
STRÓJ: Doktor plagi. Czarny płaszcz z kapturem sięga do kolan, na wysokości ud jest rozcinany po bokach. Pod spodem ma na sobie podobnie czarny, przylegający golf oraz luźniejsze, równie ciemne spodnie typu wojskowego, których nogawki ma wpuszczone w ciężkie glany. Na dłoniach ma skórzane rękawiczki bez palców zasłaniające nadgarstki. Maska doktora plagi wygląda solidnie, acz na prawym oku szkło jest lekko przyciemnione, ma chronić Haru przed intensywnym światłem. W lewym nie ma żadnego szkiełka, więc wszyscy mogą podziwiać czerwoną tęczówkę oraz długie rzęsy. Lekko przygarbiona sylwetka oraz przygnębiająca aura sprawia, że kostium wydaje się być bardziej niepokojący, niż jest w rzeczywistości.
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: nie.
OSOBA TOWARZYSZĄCA: już nie sam jak palec, albo coś tam
STRÓJ: Doktor plagi. Czarny płaszcz z kapturem sięga do kolan, na wysokości ud jest rozcinany po bokach. Pod spodem ma na sobie podobnie czarny, przylegający golf oraz luźniejsze, równie ciemne spodnie typu wojskowego, których nogawki ma wpuszczone w ciężkie glany. Na dłoniach ma skórzane rękawiczki bez palców zasłaniające nadgarstki. Maska doktora plagi wygląda solidnie, acz na prawym oku szkło jest lekko przyciemnione, ma chronić Haru przed intensywnym światłem. W lewym nie ma żadnego szkiełka, więc wszyscy mogą podziwiać czerwoną tęczówkę oraz długie rzęsy. Lekko przygarbiona sylwetka oraz przygnębiająca aura sprawia, że kostium wydaje się być bardziej niepokojący, niż jest w rzeczywistości.
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: nie.
POSTAĆ: Tetsu Senzaki
OSOBA TOWARZYSZĄCA: -
STRÓJ: Av
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: -
OSOBA TOWARZYSZĄCA: -
STRÓJ: Av
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: -
She was not fragile
like a flower;
She was fragile like
a b o m b.
like a flower;
She was fragile like
a b o m b.
POSTAĆ: Seiwa-Genji Rainer
OSOBA TOWARZYSZĄCA: brak
STRÓJ: rodowe kimono
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: udział w zabawie? nie. własne polownie? who knows. :>
OSOBA TOWARZYSZĄCA: brak
STRÓJ: rodowe kimono
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: udział w zabawie? nie. własne polownie? who knows. :>
POSTAĆ: Noriaki
OSOBA TOWARZYSZĄCA: WSZYSCY
STRÓJ: Postać samuraja w stylu teatru kabuki. Tak - z peruką włącznie.
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU:
OSOBA TOWARZYSZĄCA: WSZYSCY
STRÓJ: Postać samuraja w stylu teatru kabuki. Tak - z peruką włącznie.
Hasegawa Jirō ubóstwia ten post.
POSTAĆ: Kitamuro Eri
OSOBA TOWARZYSZĄCA: @Randolph Éric Varmus
STRÓJ: Zjawimy się w pasujacym stroju
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: tak/nie.
OSOBA TOWARZYSZĄCA: @Randolph Éric Varmus
STRÓJ: Zjawimy się w pasujacym stroju
POSTAĆ: Randolph Éric Varmus,
OSOBA TOWARZYSZĄCA: @Kitamuro Eri
STRÓJ: w zgłoszeniu Eri,
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: nie.
OSOBA TOWARZYSZĄCA: @Kitamuro Eri
STRÓJ: w zgłoszeniu Eri,
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: nie.
Miyazaki Żałość Tsukiko gardzi postem aż przykro.
POSTAĆ: Tohan Herena
OSOBA TOWARZYSZĄCA: nie
STRÓJ: taka sukienka oraz bizuteria
UCZESTNICTWO W KRWAWYM POLOWANIU: tak/nie.
OSOBA TOWARZYSZĄCA: nie
STRÓJ: taka sukienka oraz bizuteria
Warui Shin'ya ubóstwia ten post.
Randolph Éric Varmus ubóstwia ten post.
Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
maj 2038 roku