八咫鏡 - Yata no Kagami
Kolory i muzyka przykuwały uwagę, kiedy podeszła do ciebie kobieta ubrana w obcisły strój z pięknie zdobionymi elementami. Z uśmiechem podała ci jedną z trzymanych ulotek, zapraszając na wystawę tutaj w Haiiro Chiku, w jednym z opuszczonych magazynów. Nie dziwi cię to, w końcu stare magazyny w ostatnim czasie coraz częściej były przekształcane dla jakiś dziwacznych wystaw oświeconych artystów. Spoglądając na informacje, początkowo nic cię nie przekonywało do udania się w tamto miejsce. Tanie miejsce jak każde inne, przeszło ci przez myśl. Ulotka miała wylądować w najbliższym śmietniku, ale jednak coś cię podkusiło do spojrzenia na nią po raz kolejny - tym razem twarz kobiety, wcześniej uśmiechająca się, spoglądała na ciebie złowrogo. Po kilku mrugnięciach, znów wszystko zdawało się być na swoim miejscu, a ty prędko wyrzucasz ulotkę do kubła, choć notujesz w pamięci, że gabinet luster może być jednak warty odwiedzenia.
Oczywiście tylko ze względu na to, że w tamtej dacie nie masz planów - masz wolne. A takie spędzenie czasu to zawsze coś lepszego niż nic. Nawet nie dostrzegasz, że dziwna kobieta, zdaje się podawać kolejną ulotkę do czegoś... do kogoś? Do pustki - ale ona zaprasza i tak niewidocznego dla twojego wzroku gościa, zapewniając że w miejscu znajdzie się również pożywka dla dusz.
Fabularnie
- Końcem listopada, a początkiem grudnia w dzielnicy Asakura zaczęły pojawiać się ślady tuszu na roślinności, budynkach, ale również i zwierzętach. Blisko tego wydarzenia, otworzył się gabinet luster w starym magazynie w Haiiro Chiku.
Technicznie
- Mistrz Gry prowadzący: Nakamura Kyou.
- Początek wydarzenia: 24.11
Ślady tuszu
GRUPA: dowolna.
TREŚĆ: W dzielnicy Asakura pojawiły się czarne plamy tuszu. Pnie drzew, chodniki, a czasem i zwierzęta noszą na sobie plamy, ale również układające się w znaki proszące o pomoc.
DODATKOWE: gracz dowolnej postaci może uzyskać dodatkowe informacje, jeżeli dopisze mu szczęście. Należy wykonać rzut kością k100, gdzie 2-50 - porażka, 51-99 - sukces, a 1 oraz 100 są wynikami krytycznymi. Jeżeli wynik okaże się pozytywny lub krytyczny, należy zgłosić się wraz z linkiem do rzutu na konto Mistrza Gry.
Graczowi, który odprawił ceremonię oczyszczenia (lub czynnie przy niej pomagał), przysługuje +20 do rzutu.
NAGRODA: 20 PF.
TREŚĆ: W dzielnicy Asakura pojawiły się czarne plamy tuszu. Pnie drzew, chodniki, a czasem i zwierzęta noszą na sobie plamy, ale również układające się w znaki proszące o pomoc.
DODATKOWE: gracz dowolnej postaci może uzyskać dodatkowe informacje, jeżeli dopisze mu szczęście. Należy wykonać rzut kością k100, gdzie 2-50 - porażka, 51-99 - sukces, a 1 oraz 100 są wynikami krytycznymi. Jeżeli wynik okaże się pozytywny lub krytyczny, należy zgłosić się wraz z linkiem do rzutu na konto Mistrza Gry.
Graczowi, który odprawił ceremonię oczyszczenia (lub czynnie przy niej pomagał), przysługuje +20 do rzutu.
NAGRODA: 20 PF.
Płacz
RASA: Medium lub yurei.
TREŚĆ: Nieopodal bramy torii, dostrzegasz płaczący cień chłopca, który zdaje się na ciebie nie reagować.
LOKALIZACJA:
DODATKOWE: W lokacji należy wykonać rzut kością k100 na to, aby chłopiec was zauważył, gdzie 2-50 - porażka, 51-99 - sukces, a 1 oraz 100 są wynikami krytycznymi. Jeżeli wynik okaże się pozytywny lub krytyczny, należy zgłosić się wraz z linkiem do rzutu na konto Mistrza Gry.
NAGRODA: 20 PF.
TREŚĆ: Nieopodal bramy torii, dostrzegasz płaczący cień chłopca, który zdaje się na ciebie nie reagować.
LOKALIZACJA:
DODATKOWE: W lokacji należy wykonać rzut kością k100 na to, aby chłopiec was zauważył, gdzie 2-50 - porażka, 51-99 - sukces, a 1 oraz 100 są wynikami krytycznymi. Jeżeli wynik okaże się pozytywny lub krytyczny, należy zgłosić się wraz z linkiem do rzutu na konto Mistrza Gry.
NAGRODA: 20 PF.
Harae
GRUPA: dowolna pod warunkiem towarzystwa postaci z grupy Minamoto.
TREŚĆ: Odpraw ceremonię oczyszczania. Gracz postaci należącej do klanu Minamoto może zaprosić do wątku (min. 3 posty na gracza) postać z dowolnej grupy do odegrania ceremonii, a wątek musi się odbyć na terenie dzielnicy Asakura. Jeśli zaproszona postać nie bierze udziału w samej ceremonii, a jest jedynie obserwatorem, przysługuje jej niższa nagroda.
NAGRODA: 20 PF lub 10 PF.
Gabinet luster
GRUPA: Dowolna
TREŚĆ: Gabinet Luster jest atrakcją otwartą w starym magazynie dzielnicy portowej - zaaranżowana przestrzeń jest przepełniona błyskotkami, różnokolorowymi światełkami, ale również i właśnie lustrami. Skusiła cię do zjawienia się tutaj ulotka - a może to grupa znajomych namówiła cię na pojawienie się na tej tymczasowej wystawie?
ZAPISY: zamknięte
LICZBA MIEJSC: 12
INNE: Wydarzenie rozpocznie się 05.12 wraz z pojawieniem się postu Mistrza Gry. Uczestnicy zostaną poinformowani o rozpoczęciu wydarzenia.
UCZESTNICY: @Hasegawa Jirō @Akiyama Toshiko @Sugiyama Nobuo @Ejiri Carei @Aomine Toshiro @Seiwa-Genji Enma @Warui Shin'ya @"Keita Gotō" @Yōzei-Genji Madhuvathi @Nakadai Kyoko @Ivar Hansen @Yōzei-Genji Noriaki
NAGRODA: na końcu wydarzenia
maj 2038 roku