Raporty, komunikaty medialne, plotki
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Sro 20 Mar - 23:15
Raporty, komunikaty medialne, plotki

Część istotnych akcji, mających wpływ na sytuację w mieście i poza jego obrębami, nie jest nadzorowana przez Mistrzów Gry bądź ich nadzór jest związany z indywidualną akcją. To tworzone w prywatnych sesjach walki pomiędzy postaciami, wszelkie napady i interwencje (m.in. związane z organizacjami działającymi w Fukkatsu), egzorcyzmy, spotkania grup itp.

Relacjonowanie tego w obecnym temacie pozwoli nie tylko kontrolować to, co dzieje się na fabule, ale również nagłośnić sprawę na szerszą skalę i w możliwie jak najefektywniejszy sposób zaangażować w to postacie innych graczy.

typy relacji

- Komunikaty medialne to sprawy nagłośnione w Internecie, gazetach, programach informacyjnych w telewizji oraz/lub w radiu. Najczęściej dotyczą wydarzeń, których efekt dotknął Kakure na szerszą skalę, a których nie dało się zatuszować.

- Raporty są sprawozdaniami z wydarzeń oraz misji dotyczących grup fabularnych (Tsunami, klan Minamoto, Shingetsu, Kyoken). Tego typu relacja ma za zadanie streszczenie wykonanej misji, zakładając, że została ona przekazana w formie pisemnej/ustnej dowódcy określonej grupy bądź innej osobie do tego upoważnionej. Zakłada się zatem, że w momencie wysłania posta przez gracza, który ukończył daną fabułę, informacja dotycząca sprawy jest informacją udostępnioną wewnątrz grupy i dzieje się tak bez konieczności odgrywania tego drogą fabularną

- Plotki najczęściej dotyczą spraw mniejszej wagi, ale mających wpływ na określony rewir - konkretny lokal, ulicę, maksymalnie dzielnicę. Mogą pojawić się jako wzmianka w mediach, jednak zainteresowanie większością z nich zawęża się do najbliższego kręgu związanego z akcją.


Kod


Kod:
[b]UCZESTNICZĄCY:[/b]
[b]TYP:[/b]
[b]LOKACJA:[/b]
[b]SKALA:[/b]
[b]JAWNOŚĆ:[/b]
[b]SZCZEGÓŁY:[/b]

UCZESTNICZĄCY - rubryka do otagowania wszystkich postaci zamieszanych w akcję.
TYP - należy określić czy jest to sprawa mająca wydźwięk w komunikatach medialnych, raport zdany przełożonemu czy plotka.
LOKACJA - link do tematu, w którym odbyła się akcja.
SKALA - obszar, którego dotyczy wydarzenie. Może odbić się echem na całym mieście (np. w momencie, w którym dokonano zabójstwa i sprawca wciąż nie został pojmany), konkretnej dzielnicy (np. w przypadku częstych napadów wyłącznie na mieszkańców Asakury) bądź jedynie pojedynczej lokacji (np. gdy wywiązała się bójka pomiędzy postaciami w barze).
JAWNOŚĆ - zgłaszający określa jawność wydarzenia, czyli dostępność do szczegółów akcji oraz personaliów uczestników. W przypadku potwierdzenia jawności w komunikatach medialnych pojawią postacie z nazwiska i imienia, mogą również zostać udostępnione ich zdjęcia itp. Gracz wypełniający kod może określić co dokładnie jest jawne, a co pozostaje dla pobocznych sprawą bez konkretów. Dobrze zaznaczyć to zwłaszcza przy raportach, jeżeli chcemy, aby szczegóły akcji były znane jedynie samemu przywódcy bądź zgadzamy się, by pozostali członkowie grupy wiedzieli o wszystkim lub posiadali wybrane fakty.
SZCZEGÓŁY to streszczenie całej fabuły z uwzględnieniem jej najważniejszych fragmentów. Punkt może zostać wypełniony w formie opisu bądź od myślników.

Formularz wysyłany jest w tym temacie.
Do uczestników konkretnych wpisów może zgłosić się Mistrz Gry w celu pociągnięcia sprawy dalej już pod nadzorem.
Haraedo

Hasegawa Jirō ubóstwia ten post.

marzec-kwiecień 2038 roku