First topic message reminder :
Aby wydane Punkty Fabularne oraz zdobyte przedmioty miały odzwierciedlenie w rzeczywistości muszą zostać dodane do historii rozwoju, która znajduje się na samym końcu każdej Karty Postaci. Rubrykę tę uzupełnia administrator bądź moderator do tego upoważniony. W geście użytkownika jest zgłoszenie prośby o zmianę, posiłkując się jednym z poniższych kodów.
Uwaga! Zgłoszenia wysyłacie z konta, którego dotyczą. Pamiętajcie także o tym, aby wasze profile były uzupełnione o linki do Kart Postaci.
Kod ten wykorzystywany jest tylko w przypadku, w którym postać otrzymała bądź oddała przedmiot/shikigami za darmo. Wykupione rzeczy zgłaszane są kodami powyżej.
Autorytet to postać z największą ilością punktów w danej kategorii. Wiąże się to z dodatkowymi punktami przy rzutach kością k100, a więcej informacji znajduje się w umiejętnościach. Temat przeznaczony jest na zgłoszenia na stanowisko mistrza w celu aktualizacji spisu.
Także w przypadku zawarcia keiyaku suru lub podniesienia poziomu kontraktu, należy o tym poinformować za pomocą poniższego kodu:
Aktualizacja
Aby wydane Punkty Fabularne oraz zdobyte przedmioty miały odzwierciedlenie w rzeczywistości muszą zostać dodane do historii rozwoju, która znajduje się na samym końcu każdej Karty Postaci. Rubrykę tę uzupełnia administrator bądź moderator do tego upoważniony. W geście użytkownika jest zgłoszenie prośby o zmianę, posiłkując się jednym z poniższych kodów.
Uwaga! Zgłoszenia wysyłacie z konta, którego dotyczą. Pamiętajcie także o tym, aby wasze profile były uzupełnione o linki do Kart Postaci.
Kod na odjęcie PF
- Kod:
[b]SUMA PF DO WYDANIA:[/b]
[b]POWÓD:[/b] np. wykupienie poziomu umiejętności, shikigami bądź przedmiotu mitycznego.
Kod na dodanie PF
- Kod:
[b]SUMA PF DO DODANIA:[/b]
[b]POWÓD:[/b] np. zdobycie punktów po wykonaniu zadania od MG.
Kod na dodanie/odjęcie przedmiotu/shikigami
Kod ten wykorzystywany jest tylko w przypadku, w którym postać otrzymała bądź oddała przedmiot/shikigami za darmo. Wykupione rzeczy zgłaszane są kodami powyżej.
- Kod:
[b]TYP:[/b] przedmiot mityczny, technologia, shikigami, inne.
[b]POWÓD:[/b] uzupełnienie jak postać weszła w posiadanie danego przedmiotu bądź shikigami.
Kod na zgłoszenie autorytetu
Autorytet to postać z największą ilością punktów w danej kategorii. Wiąże się to z dodatkowymi punktami przy rzutach kością k100, a więcej informacji znajduje się w umiejętnościach. Temat przeznaczony jest na zgłoszenia na stanowisko mistrza w celu aktualizacji spisu.
- Kod:
[b]UMIEJĘTNOŚĆ:[/b]
[b]ILOŚĆ PUNKTÓW:[/b]
Kod na keiyaku suru
Także w przypadku zawarcia keiyaku suru lub podniesienia poziomu kontraktu, należy o tym poinformować za pomocą poniższego kodu:
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b] nick twojej postaci.
[b]KONTRAHENT:[/b] nick postaci, z którą został zawarty kontrakt.
[b]POZIOM KEIYAKU SURU:[/b]
KONTO: Isei Yoshiro
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 150
SUMA PF DO DODANIA: 260 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 260 PF (5 prawidłowych odpowiedzi + 1 skucha) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
Dodane!
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 150
SUMA PF DO DODANIA: 260 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 260 PF (5 prawidłowych odpowiedzi + 1 skucha) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
KONTO: Itou Alaesha
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 1975 PF
SUMA PF DO DODANIA: 260 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 260 PF (5 prawidłowych odpowiedzi + 1 skucha) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
Dodane!
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 1975 PF
SUMA PF DO DODANIA: 260 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 260 PF (5 prawidłowych odpowiedzi + 1 skucha) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
KONTO: Matsumoto Hiroshi
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 50 PF
SUMA PF DO DODANIA: 50 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 50 PF (1 prawidłowa odpowiedź) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
Dodane!
AKTUALNA ILOŚĆ PF: 50 PF
SUMA PF DO DODANIA: 50 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
1. 50 PF (1 prawidłowa odpowiedź) informator
2. Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
SUMA PF DO DODANIA: 200 PF
POWÓD: 4 odgadnięte litery w Kōshu-dai
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: Udział w Kōshu-dai
+ Usunięcie ze stanu fizycznego:
Głęboka rana na przedramieniu (po wydarzeniu konieczne jest rozegranie wątku w szpitalu, lazarecie garnizonu w Haiiro bądź bezpośrednio z medykiem innego gracza. W przypadku dwóch pierwszych możesz założyć, że lekarzem jest NPC. Wątek musi mieć min. 3 posty na głowę. Brak interwencji w ciągu dwóch najbliższych fabuł oznacza wdanie się zakażenia, które automatycznie daje ci -15 do rzutu na siłę i wytrzymałość, a po kolejnych dwóch bez zainteresowania się stanem ręki — konieczna jest amputacja (kalectwo znaczące).
POWÓD: Opatrzone w wątku
SUMA PF DO WYDANIA: 200 PF
POWÓD: wykupienie umiejętności - wysoki próg bólu (podstawowy) [Zaliczone w tym wątku]
Dodane!
POWÓD: 4 odgadnięte litery w Kōshu-dai
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: Udział w Kōshu-dai
+ Usunięcie ze stanu fizycznego:
Głęboka rana na przedramieniu (po wydarzeniu konieczne jest rozegranie wątku w szpitalu, lazarecie garnizonu w Haiiro bądź bezpośrednio z medykiem innego gracza. W przypadku dwóch pierwszych możesz założyć, że lekarzem jest NPC. Wątek musi mieć min. 3 posty na głowę. Brak interwencji w ciągu dwóch najbliższych fabuł oznacza wdanie się zakażenia, które automatycznie daje ci -15 do rzutu na siłę i wytrzymałość, a po kolejnych dwóch bez zainteresowania się stanem ręki — konieczna jest amputacja (kalectwo znaczące).
POWÓD: Opatrzone w wątku
SUMA PF DO WYDANIA: 200 PF
POWÓD: wykupienie umiejętności - wysoki próg bólu (podstawowy) [Zaliczone w tym wątku]
...
SUMA PF DO DODANIA: 100 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: UDZIAŁ W KŌSHU-DAI
Dodane!
POWÓD: KOSHU-DAI
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: UDZIAŁ W KŌSHU-DAI
SUMA PF DO DODANIA: 150 PF
POWÓD: KOSHU-DAI
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: UDZIAŁ W KŌSHU-DAI
Dodane!
POWÓD: KOSHU-DAI
TYP: inne
Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: UDZIAŁ W KŌSHU-DAI
SUMA PF DO DODANIA: 150 PF.
TYP: Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: KŌSHU-DAI
Dodane!
TYP: Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry.
POWÓD: KŌSHU-DAI
maj 2038 roku