First topic message reminder :
Za napisanie wątku fabularnego w motywie Natsukashii Matsuri (min. 3 posty na gracza) w dowolnym temacie w obrębie Fukkatsu gracz otrzymuje: przeskok w tabeli o 5 pozycji LUB 5 dodatkowych losów do wykorzystania w grach. Nagroda jest do jednorazowego odbioru (na każdej z postaci).
Ponadto za wykonanie poniższych zadań otrzymuje się dodatkowe opcje (przeskok lub bilet; w nawiasie na początku podana jest ilość do odebrania po odhaczeniu):
(2) Wprowadź podczas wątku moment jak postać bierze udział w jednej z gier, dostosowując opis do wyniku otrzymanego przez gracza.
(1) Niech postać uda się na festiwal w tradycyjnym japońskim stroju.
(1) Mieszcząc się fabularnie w czasie (9-16 lipca) zawieś postacią życzenie na Dorīmutsurī (Drzewie Marzeń) wspominając o tym w wątku. (Zadanie nie jest związane z bezpośrednim wrzuceniem życzenia w Dorīmutsurī. Tj. opisując motyw na fabule gracz nie musi zawieszać życzenia w temacie z Drzewem.)
(1) Przeprowadź dowolną wymianę drogą smsowią, nawiązując postacią do Natsukashii Matsuri.
(5) Opowiedz postacią innej postaci o jednym ze swoich dziecięcych/nastoletnich wspomnień.
Możliwe do odblokowania dopiero po przejściu wszystkich stopni podstawowych!
Srebrne tanzaku złożone w gwiazdę z zapisanym wewnątrz życzeniem. Przedmiot jednorazowego użytku, zmieniający negatywny wynik kostki na pozytywny.
Zgłoszenia należy wysyłać w tym temacie, pisząc je z konta, którego dotyczą.
懐かしい祭り
W Fukkatsu zawitało długo oczekiwane lato, otulając miasto swymi słonecznymi promieniami, odgłosem cykad i żarem lejącym się z nieba. Każdy pamięta zapach wakacji, smak wodnych lodów, wspólne poszukiwania żuków, a wieczorem, gdy niebo na powrót pociemnieje po hucznych fajerwerkach, łapanie świetlików. Lato to też czas festiwali. Niejeden z wypiekami na policzkach wyczekiwał dnia, w którym podda się wirowi zabaw i gier, by na koniec wypełnić usta przysmakami, które można było dostać tylko i wyłącznie podczas Natsukashii Matsuri, jedynego i niepowtarzalnego festiwalu, odbywającego się co roku w mieście Fukkatsu.
Według legendy, na terenach, gdzie aktualnie znajduje się miasto Fukkatsu, dawniej istniała mała, rybacka wioska. Mieszkał w niej stary rybak, Hiyoki, który całe swe życie poławiał ryby, ale wraz z upływającym czasem, jego pamięć rozmywała kadry przeszłości, pozostawiając w głowie puste i wyblakłe plamy.
Pewnego dnia, niedaleko własnego kutra, ujrzał lśniący błysk wpadający do oceanu. Od razu zarzucił sieć i jak się okazało - udało mu się pochwycić najjaśniejszą z wszystkich gwiazd.
Hiyoki wiedział, że dzięki znalezisku może otrzymać ogromną sumę. Ludzie z całego świata będą zjeżdżać, by kupić gwiazdę bądź chociaż ujrzeć jej nadnaturalne piękno. Jednakże mężczyzna miał dobre serce, dlatego postanowił ją wypuścić, by powróciła na swe prawowite miejsce - na nocne niebo.
W podzięce za pomoc, gwiazda obiecała każdego roku, o tej samej porze, spełnić jedno jego życzenie. Hiyoki pragnął jedynie odzyskać fragmenty życia - utracone myśli z czasów, gdy był jeszcze małym chłopcem, gdy pamięć nie wydawała się dziurawa jak sieci, które każdego dnia wyrzucał w leniwe fale. Dlatego też, co roku, dziewiątego lipca, rybak i gwiazda spotykali się na spokojnych wodach, by krok po kroku spełniać jego życzenie.
Historia Hiyokiego to podwalina jednego z najhuczniejszych festiwali Fukkatsu, podczas którego rozpoczyna się okres celebrowania marzeń i wspomnień dzieciństwa, docenienia drogi, którą przebyło się aż do obecnego momentu. W całym mieście spotyka się zawieszone na cedrowych kijach papierowe lampiony oraz kolorowe wstążki przymocowane do latarń, delikatnie powiewające na wietrze, co - według wierzeń - ma symbolizować fale oceanu. To niezwykle wyjątkowy czas, podczas którego każdy na powrót staje się dzieckiem, a najwspanialsze echa przeszłości wypływają na powierzchnię.
Tradycją stało się wieszanie zamkniętych w kształcie gwiazdy - za pomocą sztuki origami - karteczek z zapisanym wewnątrz życzeniem. Drobne zawiniątka uczepia się przedmiotów, konstrukcji oraz drzew cedrowych, gdyż z tego rodzaju drewna stworzona była łódź rybaka, na której co roku odbiera kolejną garstkę cennych wspomnień. Tę opcję celebracji szczególnie upodobały sobie osoby młode, wciąż skore do marzycielskich tendencji, jednak nietrudno dopatrzeć się dorosłych i starszych, których dłonie pieczołowicie składają barwną papeterię, jeszcze zanim tusz zdąży wyschnąć na dobre.
Tuż przed wejściem na teren festiwalu znajduje się Drzewo Marzeń - cedr, gdzie każdy może zawiesić kartkę z życzeniem, mając nadzieję, że ich prośba zostanie wysłuchana przez gwiazdę.
Według legendy, na terenach, gdzie aktualnie znajduje się miasto Fukkatsu, dawniej istniała mała, rybacka wioska. Mieszkał w niej stary rybak, Hiyoki, który całe swe życie poławiał ryby, ale wraz z upływającym czasem, jego pamięć rozmywała kadry przeszłości, pozostawiając w głowie puste i wyblakłe plamy.
Pewnego dnia, niedaleko własnego kutra, ujrzał lśniący błysk wpadający do oceanu. Od razu zarzucił sieć i jak się okazało - udało mu się pochwycić najjaśniejszą z wszystkich gwiazd.
Hiyoki wiedział, że dzięki znalezisku może otrzymać ogromną sumę. Ludzie z całego świata będą zjeżdżać, by kupić gwiazdę bądź chociaż ujrzeć jej nadnaturalne piękno. Jednakże mężczyzna miał dobre serce, dlatego postanowił ją wypuścić, by powróciła na swe prawowite miejsce - na nocne niebo.
W podzięce za pomoc, gwiazda obiecała każdego roku, o tej samej porze, spełnić jedno jego życzenie. Hiyoki pragnął jedynie odzyskać fragmenty życia - utracone myśli z czasów, gdy był jeszcze małym chłopcem, gdy pamięć nie wydawała się dziurawa jak sieci, które każdego dnia wyrzucał w leniwe fale. Dlatego też, co roku, dziewiątego lipca, rybak i gwiazda spotykali się na spokojnych wodach, by krok po kroku spełniać jego życzenie.
Historia Hiyokiego to podwalina jednego z najhuczniejszych festiwali Fukkatsu, podczas którego rozpoczyna się okres celebrowania marzeń i wspomnień dzieciństwa, docenienia drogi, którą przebyło się aż do obecnego momentu. W całym mieście spotyka się zawieszone na cedrowych kijach papierowe lampiony oraz kolorowe wstążki przymocowane do latarń, delikatnie powiewające na wietrze, co - według wierzeń - ma symbolizować fale oceanu. To niezwykle wyjątkowy czas, podczas którego każdy na powrót staje się dzieckiem, a najwspanialsze echa przeszłości wypływają na powierzchnię.
Tradycją stało się wieszanie zamkniętych w kształcie gwiazdy - za pomocą sztuki origami - karteczek z zapisanym wewnątrz życzeniem. Drobne zawiniątka uczepia się przedmiotów, konstrukcji oraz drzew cedrowych, gdyż z tego rodzaju drewna stworzona była łódź rybaka, na której co roku odbiera kolejną garstkę cennych wspomnień. Tę opcję celebracji szczególnie upodobały sobie osoby młode, wciąż skore do marzycielskich tendencji, jednak nietrudno dopatrzeć się dorosłych i starszych, których dłonie pieczołowicie składają barwną papeterię, jeszcze zanim tusz zdąży wyschnąć na dobre.
Tuż przed wejściem na teren festiwalu znajduje się Drzewo Marzeń - cedr, gdzie każdy może zawiesić kartkę z życzeniem, mając nadzieję, że ich prośba zostanie wysłuchana przez gwiazdę.
Festiwal
- Fabularnie festiwal trwa od 9 do 16 lipca i to w tych widełkach należy przeprowadzać fabuły dotyczące Natsukashii Matsuri. Realnie zabawa zakończy się zaś 9 sierpnia z możliwością przedłużenia.
- Udział w zabawie może wziąć każdy z napisaną Kartą Postaci. Tradycyjnie istnieje opcja włączenia do gry również swoich multikont.
- Podczas Natsukashii Matsuri na forum pojawiają się dwa główne wyzwania: Tabela Nagród (rozpisana poniżej) działająca na bazie systemu battle pass oraz Mini Gry związane ze stoiskami festiwalowymi (Zabawy, gry i kramy).
- Do wymienianych na bilety oraz przeskoki w tabeli postów zaliczają się wszystkie posty napisane na głównej fabule, misjach, w snach oraz retrospekcjach. Treści napisane z konta Mistrza Gry również zaliczają się do tych wymienianych na bilety/przeskoki. MG sam określa wtedy, której z postaci przyznaje rzut.
- Jeden post fabularny może być wymieniony albo na bilet, albo na przeskok w tabeli.
- Udział w zabawie może wziąć każdy z napisaną Kartą Postaci. Tradycyjnie istnieje opcja włączenia do gry również swoich multikont.
- Podczas Natsukashii Matsuri na forum pojawiają się dwa główne wyzwania: Tabela Nagród (rozpisana poniżej) działająca na bazie systemu battle pass oraz Mini Gry związane ze stoiskami festiwalowymi (Zabawy, gry i kramy).
- Do wymienianych na bilety oraz przeskoki w tabeli postów zaliczają się wszystkie posty napisane na głównej fabule, misjach, w snach oraz retrospekcjach. Treści napisane z konta Mistrza Gry również zaliczają się do tych wymienianych na bilety/przeskoki. MG sam określa wtedy, której z postaci przyznaje rzut.
- Jeden post fabularny może być wymieniony albo na bilet, albo na przeskok w tabeli.
Uwaga! Dodatkowe!
Za napisanie wątku fabularnego w motywie Natsukashii Matsuri (min. 3 posty na gracza) w dowolnym temacie w obrębie Fukkatsu gracz otrzymuje: przeskok w tabeli o 5 pozycji LUB 5 dodatkowych losów do wykorzystania w grach. Nagroda jest do jednorazowego odbioru (na każdej z postaci).
Ponadto za wykonanie poniższych zadań otrzymuje się dodatkowe opcje (przeskok lub bilet; w nawiasie na początku podana jest ilość do odebrania po odhaczeniu):
(2) Wprowadź podczas wątku moment jak postać bierze udział w jednej z gier, dostosowując opis do wyniku otrzymanego przez gracza.
(1) Niech postać uda się na festiwal w tradycyjnym japońskim stroju.
(1) Mieszcząc się fabularnie w czasie (9-16 lipca) zawieś postacią życzenie na Dorīmutsurī (Drzewie Marzeń) wspominając o tym w wątku. (Zadanie nie jest związane z bezpośrednim wrzuceniem życzenia w Dorīmutsurī. Tj. opisując motyw na fabule gracz nie musi zawieszać życzenia w temacie z Drzewem.)
(1) Przeprowadź dowolną wymianę drogą smsowią, nawiązując postacią do Natsukashii Matsuri.
(5) Opowiedz postacią innej postaci o jednym ze swoich dziecięcych/nastoletnich wspomnień.
Zabawy, gry i kramy
W centrum Fukkatsu wyznacza się jedną z ulic, która na czas festiwalu dla pojazdów zostaje wyłączona z użytku. To na jej długości poustawiano główne stoiska z potrawami oraz rozrywkami.
Tylko w okresie Natsukashii Matsuri można zasmakować całej gamy przysmaków i dań lokalnej kuchni, doznać niezapomnianych wrażeń na karuzeli, której wysoka sylwetka wznosi się na placu centralnym Fukkatsu jedynie raz w roku, a wieczorem udać się na spacer w otoczeniu cudownych lampionów nadających niepowtarzalny klimat.
Więcej na temat gier i zabaw znajduje się TUTAJ!!!
Tylko w okresie Natsukashii Matsuri można zasmakować całej gamy przysmaków i dań lokalnej kuchni, doznać niezapomnianych wrażeń na karuzeli, której wysoka sylwetka wznosi się na placu centralnym Fukkatsu jedynie raz w roku, a wieczorem udać się na spacer w otoczeniu cudownych lampionów nadających niepowtarzalny klimat.
Więcej na temat gier i zabaw znajduje się TUTAJ!!!
Tabele nagród
Poniższa tabele to rozpiski codziennych nagród do odebrania, podobnie, jak ma to miejsce w popularnych grach (battle pass*). Tabela posiada dwa poziomy - podstawowy oraz zaawansowany. Wszystkie nagrody z podstawowej tabeli uzyskać można dzięki codziennemu logowaniu się oraz napisaniu - łącznie - trzech postów fabularnych podczas trwania Natsukashii Matsuri.
Poziom zaawansowany możliwy jest do przejścia dopiero po całkowitym odhaczeniu wszystkich stopni tabeli podstawowej.
1. Za codzienne logowanie się na konto postać przeskakuje jeden poziom. Dowodem na zalogowanie jest napisanie posta w obecnym temacie pod kod podany na samym dole tematu.
2. Brak zgłoszenia równoznaczny jest z brakiem przeskoku.
3. Co dziesięć stopni (zatem stopień 10, 20 i 30) pojawia się dodatkowa nagroda. Aby móc ją odebrać i ruszyć dalej należy napisać posta fabularnego. Działa on jak "odblokowanie" dalszej drogi.
4. Post potrzebny do odblokowania dalszej drogi może być napisany wcześniej niż w dniu odebrania nagrody.
5. Za napisanie posta fabularnego można przeskoczyć o jeden stopień naprzód (1 post = 1 stopień naprzód). Post fabularny nie może zostać już użyty jako wymiennik za bilet do gier i odwrotnie.
* Pomysłodawcą motywu battle pass jest SHIBA OOKAMI.
Poziom zaawansowany możliwy jest do przejścia dopiero po całkowitym odhaczeniu wszystkich stopni tabeli podstawowej.
Zasady
1. Za codzienne logowanie się na konto postać przeskakuje jeden poziom. Dowodem na zalogowanie jest napisanie posta w obecnym temacie pod kod podany na samym dole tematu.
2. Brak zgłoszenia równoznaczny jest z brakiem przeskoku.
3. Co dziesięć stopni (zatem stopień 10, 20 i 30) pojawia się dodatkowa nagroda. Aby móc ją odebrać i ruszyć dalej należy napisać posta fabularnego. Działa on jak "odblokowanie" dalszej drogi.
4. Post potrzebny do odblokowania dalszej drogi może być napisany wcześniej niż w dniu odebrania nagrody.
5. Za napisanie posta fabularnego można przeskoczyć o jeden stopień naprzód (1 post = 1 stopień naprzód). Post fabularny nie może zostać już użyty jako wymiennik za bilet do gier i odwrotnie.
* Pomysłodawcą motywu battle pass jest SHIBA OOKAMI.
Stopnie podstawowe
STOPIEŃ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
NAGRODA | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 50 PF |
STOPIEŃ | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
NAGRODA | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 100 PF |
STOPIEŃ | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
NAGRODA | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | 5 PF | - 1 fabuła do wybranej umiejętności |
Stopnie zaawansowane
Możliwe do odblokowania dopiero po przejściu wszystkich stopni podstawowych!
STOPIEŃ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
NAGRODA | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | 10 PF | - 1 fabuła do wybranej umiejętności |
STOPIEŃ | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
NAGRODA | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | 15 PF | Srebrne tanzaku |
STOPIEŃ | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
NAGRODA | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | 20 PF | - 2 fabuły do wybranych umiejętności |
Srebrne tanzaku złożone w gwiazdę z zapisanym wewnątrz życzeniem. Przedmiot jednorazowego użytku, zmieniający negatywny wynik kostki na pozytywny.
Kod do tabeli
- Kod:
<span class="natsu"></span> [b]POZIOM PODSTAWOWY[/B]
[b]POSTAĆ:[/b]
[b]STOPIEŃ:[/b] podaj wbity stopień i uzupełnij podając link do posta lub zaznacz, że jest to zgłoszenie za logowanie.
- Kod:
<span class="natsu"></span> [b]POZIOM ZAAWANSOWANY[/B]
[b]POSTAĆ:[/b]
[b]STOPIEŃ:[/b] podaj wbity stopień i uzupełnij podając link do posta lub zaznacz, że jest to zgłoszenie za logowanie.
Zgłoszenia należy wysyłać w tym temacie, pisząc je z konta, którego dotyczą.
Shogo Tomomi ubóstwia ten post.
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Miyashita Ruuka.
STOPIEŃ: 6 - logowanie 15/08.
POSTAĆ: Miyashita Ruuka.
STOPIEŃ: 6 - logowanie 15/08.
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Shogo Tomomi
STOPIEŃ: 12 - logowanie
POSTAĆ: Shogo Tomomi
STOPIEŃ: 12 - logowanie
You don’t choose your demons,
but you do decide who owns who.
but you do decide who owns who.
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Ejiri Carei
STOPIEŃ: 24 - logowanie
POSTAĆ: Ejiri Carei
STOPIEŃ: 24 - logowanie
Blood beneath the snow
POZIOM PODSTAWOWY
POSTAĆ: Hyeon Reimi
STOPIEŃ: 23 - logowanie
POSTAĆ: Hyeon Reimi
STOPIEŃ: 23 - logowanie
She broke her halo clean in two
And turned the pieces into horns
Don't say that I didn't warn you
And turned the pieces into horns
Don't say that I didn't warn you
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Vance Whitelaw
STOPIEŃ: 17 – logowanie.
POSTAĆ: Vance Whitelaw
STOPIEŃ: 17 – logowanie.
POZIOM PODSTAWOWY
POSTAĆ: Itou Alaesha
STOPIEŃ: 9 - logowanie - 16.08.
POSTAĆ: Itou Alaesha
STOPIEŃ: 9 - logowanie - 16.08.
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Raikatsuji Shiimaura.
STOPIEŃ: 23 - logowanie.
POSTAĆ: Raikatsuji Shiimaura.
STOPIEŃ: 23 - logowanie.
She was not fragile
like a flower;
She was fragile like
a b o m b.
like a flower;
She was fragile like
a b o m b.
POZIOM ZAAWANSOWANY
POSTAĆ: Chishiya Yue
STOPIEŃ: 28 - logowanie 16.08
POSTAĆ: Chishiya Yue
STOPIEŃ: 28 - logowanie 16.08
maj 2038 roku