Strona 1 z 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Rozdanie kart nie każdorazowo jest fair. Życie też nie zawsze takie jest. Trzeba umieć podjąć ryzyko, rozluźnić szczęki, udawać, że najsłabsze przydzielenie wcale nie dotyczy akurat nas. Ciągnąć ten teatrzyk dalej, obserwować kątem oka emocje przeciwników, wyznaczać sobie własne zasady i się ich trzymać, bo jeżeli stworzy się dobre, rozgryzając na jakich fundamentach świat stoi, wygrana to tylko kwestia czasu. Wkrótce przechyla się szalę na własne zwycięstwo. I czasami wpierw bankrutuje. Wychodzi wściekłym.
Ale zawsze można wrócić ze zdwojoną siłą. Motywacja to coś, co napędza ciśnienie krwioobiegu. Wiesz, że żyjesz. Oddychasz pełną piersią.
Kto nie lubi niebezpieczeństwa, gdy nagroda wydaje się potężniejsza niż odpowiedzialność za przegraną?
Rozpoczynamy pierwszą partyjkę w grze HA-RA-EDO!!! ! Karty zostały zaprojektowane na bazie postaci oraz ich najbardziej charakterystycznych zdolności. Cel jest prosty - wyeliminować w rundzie przeciwnika! Pytanie tylko... ile zostało szczęścia przy tak nierównym pojedynku?
Ale zawsze można wrócić ze zdwojoną siłą. Motywacja to coś, co napędza ciśnienie krwioobiegu. Wiesz, że żyjesz. Oddychasz pełną piersią.
Kto nie lubi niebezpieczeństwa, gdy nagroda wydaje się potężniejsza niż odpowiedzialność za przegraną?
Rozpoczynamy pierwszą partyjkę w grze HA-RA-EDO!!! ! Karty zostały zaprojektowane na bazie postaci oraz ich najbardziej charakterystycznych zdolności. Cel jest prosty - wyeliminować w rundzie przeciwnika! Pytanie tylko... ile zostało szczęścia przy tak nierównym pojedynku?
Pełna talia
Zasady!
- Rozgrywki trwać będą miesiąc - event rozpoczyna się 17 marca, kończy natomiast 16 kwietnia o godzinie 23:59.
- Odpisy fabularne wysłane 17 marca liczone się od godziny 00:00. Oznacza to, że jeżeli ktoś napisał posta jeszcze przed ogłoszeniem zabawy, ale po północy w dniu startu, może rzucić kostką!
- Wziąć udział można dowolną ilością swoich postaci pod warunkiem posiadania na nich zaakceptowanej Karty Postaci.
- Do rzutów zaliczają się posty napisane na głównej fabule, w retrospekcjach (w tym snach) oraz na wydarzeniach. Odpisy wrzucone z konta Mistrza Gry lub postaci X również zaliczają się do rzutów - w takiej sytuacji użytkownik sam decyduje któremu ze swoich kont oddaje możliwość losowania.
- 1 post = 1 atak oraz 1 post = 1 punkt. Każdy rzut to atak ORAZ punkt.
- Atakowanie polega na rzucie kostką k100, gdzie 1-50 - atak wykonany przez postać pierwszą (po lewej), 51-100 - atak wykonany przez postać drugą (po prawej). Jest to zatem absolutnie losowe.
- Jedna runda trwa dokładnie 5 dni. Po niej następuje losowanie kolejnych dwóch kart.
Rzuty muszą być wykonane z konta, którego dotyczą!
- Odpisy fabularne wysłane 17 marca liczone się od godziny 00:00. Oznacza to, że jeżeli ktoś napisał posta jeszcze przed ogłoszeniem zabawy, ale po północy w dniu startu, może rzucić kostką!
- Wziąć udział można dowolną ilością swoich postaci pod warunkiem posiadania na nich zaakceptowanej Karty Postaci.
- Do rzutów zaliczają się posty napisane na głównej fabule, w retrospekcjach (w tym snach) oraz na wydarzeniach. Odpisy wrzucone z konta Mistrza Gry lub postaci X również zaliczają się do rzutów - w takiej sytuacji użytkownik sam decyduje któremu ze swoich kont oddaje możliwość losowania.
- 1 post = 1 atak oraz 1 post = 1 punkt. Każdy rzut to atak ORAZ punkt.
- Atakowanie polega na rzucie kostką k100, gdzie 1-50 - atak wykonany przez postać pierwszą (po lewej), 51-100 - atak wykonany przez postać drugą (po prawej). Jest to zatem absolutnie losowe.
- Jedna runda trwa dokładnie 5 dni. Po niej następuje losowanie kolejnych dwóch kart.
- Kod:
<div class="walka"></div> [b]RZUT:[/b] umieść link do posta
Rzuty muszą być wykonane z konta, którego dotyczą!
Nagrody
- Każda karta daje możliwość zdobycia +1 fabuły do określonej umiejętności. Wymogiem, by odebrać tę nagrodę, jest trzykrotne zaatakowanie konkretną postacią podczas rundy.
- Po uzyskaniu 10 punktów gracz otrzymuje 100 PF. Zdobywając 20 punktów przypada mu 200 PF oraz talon na ponowienie rzutu kostką. Najwyższym progiem jest uzbieranie 30 punktów, które dają 300 PF, talon na ponowienie rzutu kostką oraz talię kart. Punkty nie sumują się (po zdobyciu 30 punktów gracz nie odbiera nagród za 20 i 10).
TALIA KART - wysokiej jakości karty przedstawiają demony i bóstwa z japońskich mitów i miejskich legend. Użycie talii gwarantuje uzyskanie przynajmniej jednej kluczowej informacji na temat istoty nadprzyrodzonej (za wyłączeniem yurei prowadzonego przez innego gracza!) podczas wydarzenia.
- Po uzyskaniu 10 punktów gracz otrzymuje 100 PF. Zdobywając 20 punktów przypada mu 200 PF oraz talon na ponowienie rzutu kostką. Najwyższym progiem jest uzbieranie 30 punktów, które dają 300 PF, talon na ponowienie rzutu kostką oraz talię kart. Punkty nie sumują się (po zdobyciu 30 punktów gracz nie odbiera nagród za 20 i 10).
TALIA KART - wysokiej jakości karty przedstawiają demony i bóstwa z japońskich mitów i miejskich legend. Użycie talii gwarantuje uzyskanie przynajmniej jednej kluczowej informacji na temat istoty nadprzyrodzonej (za wyłączeniem yurei prowadzonego przez innego gracza!) podczas wydarzenia.
Rundy
17/03 - 21/03
- runda pierwsza: Yōzei-Genji Naksu (perswazja) vs Ejiri Carei (siła woli) - link do rzutu
udane ataki YŌZEI-GENJI NAKSU: 1, 2, 3, 4, 5
udane ataki EJIRI CAREI: 1, 2, 3, 4
22/03 - 26/03
- runda druga: Itou Alaesha (talent artystyczny) vs Satō Kisara (urok) - link do rzutu
udane ataki ITOU ALAESHY: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
udane ataki SATŌ KISARY: 1, 2, 3, 4
27/03 - 31/03
- runda trzecia: Sugiyama Nobuo (medycyna) vs Matsumoto Hiroshi (cichość) - link do rzutu
udane ataki SUGIYAMY NOBUO: 1, 2, 3
udane ataki MATSUMOTO HIROSHIEGO: 1, 2, 3, 4, 5
01/04 - 05/04
- runda czwarta: Naiya Kō (aktorstwo) vs Yōzei-Genji Setsurō (broń biała) - link do rzutu
udane ataki NAIYI KŌ: 1, 2, 3, 4, 5
udane ataki YŌZEI-GENJIEGO SETSURŌ: 1, 2, 3, 4, 5, 6
06/04 - 10/04
- runda piąta: Toda Kohaku (walka wręcz) vs Hasegawa Izaya (psychologia) - link do rzutu + dodatkowy rzut
udane ataki TODY KOHAKU: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
udane ataki HASEGAWY IZAYI: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
11/04 - 15/04
- runda szósta: Hecate Black (egzorcyzmy) vs Hasegawa Jiro (siła fizyczna)
udane ataki HECATE BLACK: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
udane ataki HASEGAWY JIRO: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
- runda pierwsza: Yōzei-Genji Naksu (perswazja) vs Ejiri Carei (siła woli) - link do rzutu
udane ataki YŌZEI-GENJI NAKSU: 1, 2, 3, 4, 5
udane ataki EJIRI CAREI: 1, 2, 3, 4
22/03 - 26/03
- runda druga: Itou Alaesha (talent artystyczny) vs Satō Kisara (urok) - link do rzutu
udane ataki ITOU ALAESHY: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
udane ataki SATŌ KISARY: 1, 2, 3, 4
27/03 - 31/03
- runda trzecia: Sugiyama Nobuo (medycyna) vs Matsumoto Hiroshi (cichość) - link do rzutu
udane ataki SUGIYAMY NOBUO: 1, 2, 3
udane ataki MATSUMOTO HIROSHIEGO: 1, 2, 3, 4, 5
01/04 - 05/04
- runda czwarta: Naiya Kō (aktorstwo) vs Yōzei-Genji Setsurō (broń biała) - link do rzutu
udane ataki NAIYI KŌ: 1, 2, 3, 4, 5
udane ataki YŌZEI-GENJIEGO SETSURŌ: 1, 2, 3, 4, 5, 6
06/04 - 10/04
- runda piąta: Toda Kohaku (walka wręcz) vs Hasegawa Izaya (psychologia) - link do rzutu + dodatkowy rzut
udane ataki TODY KOHAKU: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
udane ataki HASEGAWY IZAYI: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
11/04 - 15/04
- runda szósta: Hecate Black (egzorcyzmy) vs Hasegawa Jiro (siła fizyczna)
udane ataki HECATE BLACK: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
udane ataki HASEGAWY JIRO: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Runda aktualna
RUNDA SZÓSTA - Hecate Black (wynik: 1-50) vs Hasegawa Jiro (wynik: 51-100)
Runda pierwsza
Yōzei-Genji Naksu
Za kota odda duszę, chociaż sama jest naczelnym kociakiem. Kocia komenda
Naksu wystawia przed siebie palec i na jej komendę z cienia wyłania się ogromny kot, który chwyta zębami ofiarę, zdając jej obrażenia.
Naksu wystawia przed siebie palec i na jej komendę z cienia wyłania się ogromny kot, który chwyta zębami ofiarę, zdając jej obrażenia.
atak: 4
obrona: 6
żywotność: 10
Ejiri Carei
Pozornie niewinne dziewczę, które rozświetla urokiem ciemne zakamarki. Jaskawy sierpowy
Ejiri uśmiecha się do oponenta oczarowując go swym urokiem, a następnie uderza go w twarz z otwartej dłoni zadając obrażenia.
Ejiri uśmiecha się do oponenta oczarowując go swym urokiem, a następnie uderza go w twarz z otwartej dłoni zadając obrażenia.
atak: 2
obrona: 3
żywotność: 15
Warui Shin'ya, Seiwa-Genji Enma, Ye Lian, Hasegawa Jirō, Sugiyama Nobuo, Itou Alaesha, Hasegawa Izaya and Naiya Kō szaleją za tym postem.
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 68
'K100' : 68
The member 'Orville Lacenaire' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 58
'K100' : 58
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 88
'K100' : 88
Oh my, just look at those eyes - Pretty like a girl, oh boy
This boy is so nice - Never seen a boy like him
So cute and polite - Better keep him humble,
Cuz he might wanna learn to bite
Look at me, look at me, look at me - Tell me that you don't like what you see
Look at me, look at me, look at me -Tell me that you don't like
This boy is so nice - Never seen a boy like him
So cute and polite - Better keep him humble,
Cuz he might wanna learn to bite
Look at me, look at me, look at me - Tell me that you don't like what you see
Look at me, look at me, look at me -Tell me that you don't like
Warui Shin'ya ubóstwia ten post.
The member 'Naiya Kō' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 38
'K100' : 38
Strona 1 z 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
maj 2038 roku