First topic message reminder :
Mechanika
Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.
Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.
Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.
Rzuty kością
Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.
0-50 — porażka,
51-100 — sukces.
Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.
Wynik rzutu
0-50 — porażka,
51-100 — sukces.
Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.
BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI
POZIOM BIEGŁOŚCI | BONUS DO RZUTU |
Brak | -20 |
Poziom podstawowy | 0 |
Poziom średniozaawansowany | +10 |
Poziom zaawansowany | +20 |
Autorytet | +45 |
MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW
POZIOM OGRANICZENIA | KARA DO RZUTU |
Niewielki | -15 |
Poziom znaczący | -35 |
Poziom ciężki | -50 |
Jak rzucić kością?
1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.
Kod
- Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością
Poprzednie tematy
- mechanika + druga część
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 55
'K100' : 55
The member 'Shiba Ookami' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 85
'K100' : 85
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 45
'K100' : 45
The member 'Shiba Ookami' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 66
'K100' : 66
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 18
'K100' : 18
maj 2038 roku