First topic message reminder :
Mechanika
Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.
Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.
Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.
Rzuty kością
Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.
0-50 — porażka,
51-100 — sukces.
Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.
Wynik rzutu
0-50 — porażka,
51-100 — sukces.
Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.
BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI
POZIOM BIEGŁOŚCI | BONUS DO RZUTU |
Brak | -20 |
Poziom podstawowy | 0 |
Poziom średniozaawansowany | +10 |
Poziom zaawansowany | +20 |
Autorytet | +45 |
MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW
POZIOM OGRANICZENIA | KARA DO RZUTU |
Niewielki | -15 |
Poziom znaczący | -35 |
Poziom ciężki | -50 |
Jak rzucić kością?
1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.
Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.
Kod
- Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością
Poprzednie tematy
- mechanika + druga część
TEMAT: Pokój dzienny
RZUT: Modlitwa, czy Kōjin akurat słuchał czy się wszystkimi głowami odwrócił w inną stronę
RZUT: Modlitwa, czy Kōjin akurat słuchał czy się wszystkimi głowami odwrócił w inną stronę
The member 'Nakashima Yosuke' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 37
'K100' : 37
Nakashima Yosuke and Umemiya Eiji weszli na wyżyny pogardy dla posta.
TEMAT: Redemption Cafe
RZUT: unik na kurz/pył (tylko -20 ze względu na kawusię)
RZUT: unik na kurz/pył (tylko -20 ze względu na kawusię)
nozomi
見つかって無くして わからないままで fate somehow brings me hope inside my heart
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 38
'K100' : 38
TEMAT: Redemption Cafe
RZUT: dedukcja (-20)
RZUT: dedukcja (-20)
nozomi
見つかって無くして わからないままで fate somehow brings me hope inside my heart
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 43
'K100' : 43
Postać miesiąca (wrzesień)
1. AKIYAMA RYO
2. AKIYAMA TOSHIKO
3. AMAKASU SHEY
4. AMAYA CHŌ, AN YUNXIU
5. ANAIS
6. ARIHYOSHI HOTARU
7. ARIHYOSHI REIKO
8. ASAMI KAI
9. CHISHIYA YUE
10. EJIRI CAREI
11. FENRYS UMBRA
12. HECATE BLACK
13. ITOU ALAESHA
14. MAMORITAI AKARI
15. MATSUMOTO HIROSHI
16. NAIYA KŌ
17. NAKAJIMA HARU
18. NAKASHIMA YOSUKE
19. ORVILLE LACENAIRE
20. RAIKATSUJI SHIIMAURA,
21. RAIKATSUJI YUZUHA
22. RIMURA SEAN
23. SAGA-GENJI HAYATE
24. SEIJUN NEN,
25. SEIWA-GENJI ENMA
26. SHIBA OOKAMI,
27. SHIMIZU TSUBAME
28. SHIRAI ASAMI
29. SHOGO TOMOMI
30. SULLIVAN BLACK
31. TODA KOHAKU
32. UMEMIYA EIJI
33. WARUI SHIN'YA
34. YAKUSHIMARU SAKUYA
35. YAKUSHIMARU SEIYA
36. YAMADA RYŪJI
37. YE LIAN
1. AKIYAMA RYO
2. AKIYAMA TOSHIKO
3. AMAKASU SHEY
4. AMAYA CHŌ, AN YUNXIU
5. ANAIS
6. ARIHYOSHI HOTARU
7. ARIHYOSHI REIKO
8. ASAMI KAI
9. CHISHIYA YUE
10. EJIRI CAREI
11. FENRYS UMBRA
12. HECATE BLACK
13. ITOU ALAESHA
14. MAMORITAI AKARI
15. MATSUMOTO HIROSHI
16. NAIYA KŌ
17. NAKAJIMA HARU
18. NAKASHIMA YOSUKE
19. ORVILLE LACENAIRE
20. RAIKATSUJI SHIIMAURA,
21. RAIKATSUJI YUZUHA
22. RIMURA SEAN
23. SAGA-GENJI HAYATE
24. SEIJUN NEN,
25. SEIWA-GENJI ENMA
26. SHIBA OOKAMI,
27. SHIMIZU TSUBAME
28. SHIRAI ASAMI
29. SHOGO TOMOMI
30. SULLIVAN BLACK
31. TODA KOHAKU
32. UMEMIYA EIJI
33. WARUI SHIN'YA
34. YAKUSHIMARU SAKUYA
35. YAKUSHIMARU SEIYA
36. YAMADA RYŪJI
37. YE LIAN
Blood beneath the snow
The member 'Ejiri Carei' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 55
'K100' : 55
The member 'Ejiri Carei' has done the following action : Rzuty kością
'K100' : 53
'K100' : 53
maj 2038 roku