Mechanika (II) - Page 19
Haraedo

Join the forum, it's quick and easy

Haraedo
Haraedo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Haraedo

Wto 6 Sie - 21:59
First topic message reminder :

Mechanika

Rozgrywka na forum opiera się w głównej mierze na storytellingu, jednak dla urozmaicenia wprowadzono możliwość korzystania z kostek. Rzuty przeprowadzane są na polecenie Mistrza Gry (w trakcie misji), ale mogą być także pomocą podczas fabuł indywidualnych, np. podczas negocjacji jednej postaci z drugą.

Główną funkcją rzutów jest określenie sukcesu bądź porażki podczas wykonywania działań przez postać. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku jest wyższe dzięki wykupieniu oraz ulepszeniu umiejętności mającej związek z daną czynnością. Uzyskanie zamierzonego celu będzie z kolei utrudnione jeżeli postać posiada defekty bądź brak wymaganej umiejętności.


Rzuty kością

Rzuty wykonywane są w tym temacie, a nie w temacie, w którym rozgrywana jest sesja. Link z uzyskanym rezultatem należy jednak wkleić na końcu bądź na początku postu fabularnego, którego on dotyczy.

Wynik rzutu

0-50 — porażka,
51-100 — sukces.

Jest to wartość stała, która nie zmienia się bez względu na okoliczności fabuły. Do wyniku dodawane są jedynie punkty związane z poziomem posiadanej umiejętności lub odejmowane, jeżeli bohater dysponuje defektem.


BONUS DO POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM BIEGŁOŚCIBONUS DO RZUTU
Brak-20
Poziom podstawowy0
Poziom średniozaawansowany+10
Poziom zaawansowany+20
Autorytet+45


MINUS DO POSIADANYCH DEFEKTÓW

POZIOM OGRANICZENIAKARA DO RZUTU
Niewielki-15
Poziom znaczący-35
Poziom ciężki-50


Jak rzucić kością?

1. Skopiuj poniższy kod.
2. Kliknij "odpowiedź do tematu". Przycisk znajduje się na górze (tuż nad pierwszym postem w temacie) lub na dole pod oknem szybkiej odpowiedzi (przycisk "podgląd").
3. Pojawi się okno odpowiedzi. Wypełnij w nim formularz podany w pierwszym poście z tematu rzutów kością.
4. Pod oknem odpowiedzi znajduje się ramka "Rzuty kością".
5. Wybierz rodzaj kostki: k100/k10.
6. Określ ilość rzutów (bazowo należy zostawić jedynkę).
7. Wyślij post.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione, pod wysłaną wiadomością pojawi się automatyczny post napisany z konta Haraedo. W treści ukaże się wygenerowany wynik. Link do postu z wynikiem należy umieścić na końcu posta fabularnego, którego on dotyczył.

Kod

Kod:
[b]TEMAT:[/b] link
[b]RZUT:[/b] określ na co rzucasz kością


Poprzednie tematy

Haraedo

Shimizu Tsubame

Nie 22 Wrz - 22:04
TEMAT: link
RZUT: Spostrzegawczość (percepcja wzrok) (poziom podstawowy - 0)
Shimizu Tsubame
Haraedo

Nie 22 Wrz - 22:04
The member 'Shimizu Tsubame' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 79
Haraedo
Umemiya Eiji

Nie 22 Wrz - 22:53
TEMAT: Yamura
RZUT: siła woli


nozomi

見つかって無くして わからないままで fate somehow brings me hope inside my heart
Umemiya Eiji
Haraedo

Nie 22 Wrz - 22:53
The member 'Umemiya Eiji' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 80
Haraedo
Shiba Ookami

Pon 23 Wrz - 0:17
TEMAT: Yamura
RZUT: Wys.próg bólu -20


#a2006d
Shiba Ookami
Haraedo

Pon 23 Wrz - 0:17
The member 'Shiba Ookami' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 87
Haraedo
Warui Shin'ya

Wto 24 Wrz - 10:46
TEMAT: ostatni lot.
RZUT: spostrzegawczość.
Warui Shin'ya
Haraedo

Wto 24 Wrz - 10:46
The member 'Warui Shin'ya' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 91
Haraedo
Nakashima Yosuke

Sro 25 Wrz - 18:04
TEMAT: Sala treningowa
RZUT: Lęk - cyfra 8 (-35)
Nakashima Yosuke
Haraedo

Sro 25 Wrz - 18:04
The member 'Nakashima Yosuke' has done the following action : Rzuty kością


'K100' : 52
Haraedo
Sponsored content
maj 2038 roku