林道 - rindō
Od wieków Kinigami cieszy się wybitnie złą sławą. Choć niektórzy twierdzą, że leśne meandry dróg przesycone są urokliwością i mistyczną aurą, zdecydowana większość określa las jako nieprzyjemne, zimne i ciemne miejsce; puste, pozbawione zwierzyny, za to z ciągłym, chłodnym wiatrem wślizgującym się pod ubranie jak skostniałe palce shinigami.
Renomę pogorszyła legenda o Czarciej Wiedźmie, której chata ponoć mieści się w najgłębszych rejonach dziczy. Dotychczas plotki niosły się echem bez większych konsekwencji, jednak już od dłuższego czasu słychać powielającą się historię o klątwie.
Granica drzew nie stanowi problemu, jednak im dalej w las, tym - gdy tylko zapadnie zmierzch - trudniej stawiać kroki. Podróżnicy, śmiałkowie i żądne przygód nastolatki, w których planach znalazło się przemierzenie terenów Kinigami twierdzą zgodnie, że w nocy po pewnym czasie czuli jak nogi stają się niemożliwie ciężkie. Potykali się nawet na stosunkowo prostych przestrzeniach, ich łydki zdawał się wypełniać cement, zaś na wysokości kostek zakleszczały się niewidzialne kajdany, ciągnące ich w tył. Uważali jednak, że wspomnienie kajdan było zaskakująco miękkie - bardziej jakby owinięci zostali nićmi. Według ich relacji - wystarczyło wydostać się spomiędzy drzew, aby wrażenie zniknęło jak ręką odjął.
zadania
オーナー - ōnā
właściciel
właściciel
@Hecate Shirshu Black - możesz wykonać rzut k100 na brak reakcji na spowolnienie. Jeżeli wynik okaże się pozytywny, do końca wydarzenia jesteś zwolniona z konieczności opisywania efektów klątwy.
NAGRODA: możliwość bezproblemowego poruszania się po Kinigami*.
*Nawet w momencie, w którym wynik okaże się negatywny, Hecate (oraz inne postacie) poruszają się normalnie wewnątrz chaty Black.
DODATKOWE: zadanie wyłącznie dla Hecate Shirshu Black.
森 - mori
las
las
Napisz wątek w dowolnym temacie w Kinigami opisując efekty klątwy. Wymagana minimalna ilość postów to 3 na gracza.
NAGRODA: 30 PF.
魔女の呪い - majo no noroi
klątwa wiedźmy
klątwa wiedźmy
Odwołaj się do plotek na temat rzuconej przez wiedźmę Kinigami klątwy. Możesz zrobić to w wiadomości (np. SMS), ale jeżeli wspomnisz o tym bezpośrednio na fabule, do poniższej nagrody dodaj 15 PF.
NAGRODA: 10 PF.
呪いの終わり - noroi no owari
koniec klątwy
koniec klątwy
Jako członek Tsunami, klanu Minamoto bądź samotny egzorcysta zbadaj sprawę tajemniczej klątwy z zamiarem złamania jej. Jeżeli w wyniku ustaleń między graczami do wątku dobrowolnie dołączy user prowadzący postać Hecate Black poniższa nagroda wzrasta do 70 PF na głowę.
W pierwszym poście gracz bądź gracze (maksymalnie 2 jednocześnie) mają obowiązek opisać swoje przygotowania do wyprawy oraz zabrany przez postać ekwipunek. W przypadku posiadania umiejętności egzorcyzmów można wykonać rzut k100. Pozytywny wynik oznacza dodatkową, istotną informację, która przyspieszy oczyszczenie miejsca i uwolnienie Kinigami od efektów "wymęczenia nóg".
NAGRODA: 50 PF na postać.*
* Nagroda może ulec zmianie na wyższą, jeżeli wydarzenie okaże się bardziej wymagające.
DODATKOWE: zadanie z udziałem Mistrza Gry!
informacje od MG
- MG wydarzenia jest Warui Shin'ya. Gdyby zaistniały jakieś problemy, nieścisłości lub potrzeba dodatkowych informacji, należy pisać na PW na konto Mistrza Gry w tytule wpisując: rindō.
- Wstępny deadline, do którego można się zgłaszać odnośnie powyższych zadań, przypada na 12 marca. Jeżeli do tego czasu nie pojawi się osoba, która rozpocznie Noroi no owari automatycznie pojawią się negatywne konsekwencje na szerszą skalę.
- Wstępny deadline, do którego można się zgłaszać odnośnie powyższych zadań, przypada na 12 marca. Jeżeli do tego czasu nie pojawi się osoba, która rozpocznie Noroi no owari automatycznie pojawią się negatywne konsekwencje na szerszą skalę.
kody na zgłoszenie się do zadań
Zadanie: ōnā
Zadanie: mori, majo no noroi
Zgłoszenie następuje po zakończeniu zadania.
Zadanie: noroi no owari
Zgłoszenie następuje w momencie rozpoczęcia zadania. W poście z kodem proszę przy okazji otagować konto Warui Shin'yi.
- Kod:
[b]RZUT K100:[/b] wpisz wynik
[b]LINK:[/b] podaj link do rzutu
Zadanie: mori, majo no noroi
Zgłoszenie następuje po zakończeniu zadania.
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b] wypisz postacie zaangażowane w zadanie.
[b]ZADANIE:[/b] mori/majo no noroi (niepotrzebne wykreśl).
[b]TEMAT:[/b] link do tematu.
Zadanie: noroi no owari
Zgłoszenie następuje w momencie rozpoczęcia zadania. W poście z kodem proszę przy okazji otagować konto Warui Shin'yi.
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b] wypisz postacie zaangażowanie w zadanie.
[b]ZADANIE:[/b] noroi no owari.
[b]TEMAT:[/b] link do tematu.
Seiwa-Genji Rainer ubóstwia ten post.
POSTAĆ: Nakashima Yosuke + Hecate Shirshu Black
ZADANIE: noroi no owari.
TEMAT: link do tematu.
@Warui Shin'ya
ZADANIE: noroi no owari.
TEMAT: link do tematu.
@Warui Shin'ya
Warui Shin'ya ubóstwia ten post.
podsumowanie
02/03/2037
Już na samych obrzeżach lasu przez soczystą zieleń przebijała się stal urządzeń. Promienie słońca, w ostatnich tchnięciach, muskały żelazne obudowy, smagały złotem zimne, martwe mechanizmy. Koparki w sennych żyrafich pozycjach i przygarbione buldożery, z lotu ptaka, prezentowały się jak rozrzucone i zapomniane przez dziecko zabawki. Wykarczowany skrawek Kinigami zdawał się poddany ludzkiej ingerencji - a potem, ci sami ludzie, jakby wyparowali. Lub uciekli, spłoszeni gniewem natury.
O klątwie słyszało już całe miasto. Jeżeli wierzyć bełkotliwym zapewnieniom, do lasu nocą wejść nie można. Nie chodzi nawet o zakazy nadawane w ramach władzy byle ugruntowanego pozycją polityka. Chodzi o nogi. Odmawiają posłuszeństwa, ciągną się za człowiekiem, kamienieją. Niektórzy twierdzą, że czują cienkie, miękki nici oplatające wpierw uda, później kolana, wreszcie kostki i stopy. Jak koci kłębek, który z każdym następnym pokonanym metrem zacieśnia się silniej i brutalniej. Koniec końców organizm przegrywa, a ofiara upada w mokre runo. Jak poddany przed królem.
Przypadki potwierdzające nienaturalną niemoc dolnych kończyn wciąż rosną w statystykach. Ktoś wspomniał, że sprawę ma zbadać Tsunami - na ile są to potwierdzone informacje, ciężko stwierdzić. Dowódca czwartego oddziału jak zwykle milczy, rząd Fukkatsu utrzymuje z kolei, aby nie zapuszczać się w rejony Kinigami ze względu na niebezpieczeństwo. Społeczeństwo domaga się konkretyzacji: jakie?
PRZEBIEG WYDARZENIA
> skontaktowanie się Nakashimy Yosuke z Black Hecate drogą wiadomości SMS > przybycie Nakashimy Yosuke do Kinigami i odczucie pierwszych skutków klątwy > przybycie Black Hecate w miejsce spotkania > w drodze do umówionego punktu odbicie Nakashimy na wschód, w kierunku dziewczęcego wrzasku > konfrontacja Black z yokai, tanuki, o imieniu Kubota > próba pomocy uwolnienia zakleszczonej w pułapce na niedźwiedzie nogi dziewczyny, Umehary, przez Nakashimę (brak powodzenia; negatywne wyniki rzutu kostką) > prośba Kuboty dotycząca pomocy dla przyjaciółki, Umehary > Black zgadza się wspomóc yokai, docierając ostatecznie do Nakashimy > błędna interpretacja intencji Nakashimy przez Kubotę > atak tanuki na członka Tsunami i poważne zranienie go > odgrodzenie Nakashimy od Kuboty przez Black > zmiana nastawienia tanuki z przyjaznego na wrogi wobec Black > pojawienie się byakko w towarzystwie dwóch kitsune > śmierć Umehary > oferta złożona przez Nakashimę dla byakko i odejście członka Tsunami w celu zrealizowania jej > oferta złożona Black przez byakko
AKTUALNY STAN NAKASHIMY
Głęboka rana na przedramieniu; po wydarzeniu konieczne jest rozegranie wątku w szpitalu, lazarecie garnizonu w Haiiro bądź bezpośrednio z medykiem innego gracza. W przypadku dwóch pierwszych możesz założyć, że lekarzem jest NPC. Wątek musi mieć min. 3 posty na głowę. Brak interwencji w ciągu dwóch najbliższych fabuł oznacza wdanie się zakażenia, które automatycznie daje ci -15 do rzutu na siłę i wytrzymałość, a po kolejnych dwóch bez zainteresowania się stanem ręki - konieczna jest amputacja (kalectwo znaczące).
Poza punktami do odebrania w aktualizacji ID dopisujesz:
WYNAGRODZENIE
Wynagrodzenie zostaje zwiększone ze względu na zaangażowanie graczy oraz ich terminowość.
@Nakashima Yosuke - 250 PF + 1 fabuła na siłę;
@Hecate Shirshu Black - 250 PF.
> skontaktowanie się Nakashimy Yosuke z Black Hecate drogą wiadomości SMS > przybycie Nakashimy Yosuke do Kinigami i odczucie pierwszych skutków klątwy > przybycie Black Hecate w miejsce spotkania > w drodze do umówionego punktu odbicie Nakashimy na wschód, w kierunku dziewczęcego wrzasku > konfrontacja Black z yokai, tanuki, o imieniu Kubota > próba pomocy uwolnienia zakleszczonej w pułapce na niedźwiedzie nogi dziewczyny, Umehary, przez Nakashimę (brak powodzenia; negatywne wyniki rzutu kostką) > prośba Kuboty dotycząca pomocy dla przyjaciółki, Umehary > Black zgadza się wspomóc yokai, docierając ostatecznie do Nakashimy > błędna interpretacja intencji Nakashimy przez Kubotę > atak tanuki na członka Tsunami i poważne zranienie go > odgrodzenie Nakashimy od Kuboty przez Black > zmiana nastawienia tanuki z przyjaznego na wrogi wobec Black > pojawienie się byakko w towarzystwie dwóch kitsune > śmierć Umehary > oferta złożona przez Nakashimę dla byakko i odejście członka Tsunami w celu zrealizowania jej > oferta złożona Black przez byakko
AKTUALNY STAN NAKASHIMY
Głęboka rana na przedramieniu; po wydarzeniu konieczne jest rozegranie wątku w szpitalu, lazarecie garnizonu w Haiiro bądź bezpośrednio z medykiem innego gracza. W przypadku dwóch pierwszych możesz założyć, że lekarzem jest NPC. Wątek musi mieć min. 3 posty na głowę. Brak interwencji w ciągu dwóch najbliższych fabuł oznacza wdanie się zakażenia, które automatycznie daje ci -15 do rzutu na siłę i wytrzymałość, a po kolejnych dwóch bez zainteresowania się stanem ręki - konieczna jest amputacja (kalectwo znaczące).
Poza punktami do odebrania w aktualizacji ID dopisujesz:
- Kod:
[b]KONTO:[/b] Nakashima Yosuke.
[b]TYP:[/b] dodanie do stanu fizycznego: głęboka rana na przedramieniu (po wydarzeniu konieczne jest rozegranie wątku w szpitalu, lazarecie garnizonu w Haiiro bądź bezpośrednio z medykiem innego gracza. W przypadku dwóch pierwszych możesz założyć, że lekarzem jest NPC. Wątek musi mieć min. 3 posty na głowę. Brak interwencji w ciągu dwóch najbliższych fabuł oznacza wdanie się zakażenia, które automatycznie daje ci -15 do rzutu na siłę i wytrzymałość, a po kolejnych dwóch bez zainteresowania się stanem ręki - konieczna jest amputacja (kalectwo znaczące).
[b]POWÓD:[/b] [url=https://haraedo.forumpolish.com/t660-002-rindo]rindō[/url].
WYNAGRODZENIE
Wynagrodzenie zostaje zwiększone ze względu na zaangażowanie graczy oraz ich terminowość.
@Nakashima Yosuke - 250 PF + 1 fabuła na siłę;
@Hecate Shirshu Black - 250 PF.
DALSZY CIĄG - zadania
森 - mori
las
las
Napisz wątek w dowolnym temacie w Kinigami opisując efekty klątwy. Wymagana minimalna ilość postów to 3 na gracza.
NAGRODA: 50 PF.
魔女の呪い - majo no noroi
klątwa wiedźmy
klątwa wiedźmy
Odwołaj się do plotek na temat rzuconej przez wiedźmę Kinigami klątwy. Możesz zrobić to w wiadomości (np. SMS), ale jeżeli wspomnisz o tym bezpośrednio na fabule, do poniższej nagrody dodaj 15 PF.
NAGRODA: 10 PF.
会議 - kaigi
spotkanie
spotkanie
Obecność Black Hecate w umówionym miejscu i spotkanie się z byakko.
NAGRODA: ???
DODATKOWE: zadanie tylko dla Black Hecate oraz Nakashimy Yosuke.
約束 - yakusoku
obietnica
obietnica
Wywiąż się z obietnicy złożonej byakko. Wymagana minimalna ilość postów to 3 na gracza.
NAGRODA: 100 PF.
DODATKOWE: zadanie tylko dla Nakashimy Yosuke. Jeżeli zostanie ono przeprowadzone z drugim graczem (związanym np. z polityką) zamiast z MG wartość nagrody wzrasta do 170 PF na głowę.
kody na zgłoszenie się do zadań
Zadanie: mori, majo no noroi, yakusoku
Zgłoszenie następuje po zakończeniu zadania.
Zadanie: kaigi
Zgłoszenie następuje w momencie rozpoczęcia zadania. W poście z kodem proszę przy okazji otagować konto Warui Shin'yi.
Zgłoszenie następuje po zakończeniu zadania.
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b] wypisz postacie zaangażowane w zadanie.
[b]ZADANIE:[/b] mori/majo no noroi/yakusoku (niepotrzebne wykreśl).
[b]TEMAT:[/b] link do tematu.
Zadanie: kaigi
Zgłoszenie następuje w momencie rozpoczęcia zadania. W poście z kodem proszę przy okazji otagować konto Warui Shin'yi.
- Kod:
[b]POSTAĆ:[/b] wypisz postacie zaangażowanie w zadanie.
[b]ZADANIE:[/b] kaigi.
[b]TEMAT:[/b] link do tematu.
Warui Shin'ya and Saga-Genji Shizuru szaleją za tym postem.
zadania - maj 2038
Misje uznane są za gotowe do akceptacji wyłącznie po zgłoszeniu się przez uczestników za sprawą poniższego kodu. Rozliczenia w aktualizacjach ID serwuje Mistrz Gry przypisany do danej misji (nie zaś uczestnicy)! Uczestnik biorący udział w jednej z misji nie może brać udziału w pozostałych - do momentu aż nie zakończy tej aktualnie prowadzonej.
UCZESTNICZĄCY: miejsce na wypisanie wszystkich uczestników misji, najlepiej poprzez otagowanie ich.
MISJA: należy podać nazwę misji.
LINK: link do rozegranego wątku.
PRZEBIEG MISJI: streszczenie przebiegu wydarzeń w krótkich punktach (może być od myślników).
Kod uzupełnia wyłącznie jeden z uczestników i należy to zrobić od razu po napisaniu pierwszego posta w domyślnej lokacji. Takie zgłoszenie jest wtedy w trakcie realizacji. W miarę dodawania kolejnych odpisów proponuje się uzupełnianie przebiegu misji na bieżąco, by nie umknęły znaczące elementy rozgrywki. W momencie zamknięcia scenariusza uprasza się o otagowanie nadzorującego Mistrza Gry w temacie z prośbami podając link do edytowanego i w pełni uzupełnionego zgłoszenia. Na tym etapie narzucony motyw musi być już zakończony, ale fabuła może trwać nadal, jeżeli postacie chcą odnieść się do wydarzeń w dalszych kolejkach bez zmieniania lokacji.
UWAGA!!! Podczas prowadzenia wątku (w nocy) gracze muszą w każdej kolejce rzucać k100 na wytrzymałość, uwzględniając w tym posiadaną umiejętność postaci, gdzie:
sukces - postaci udaje się oprzeć; ruchy są bolesne, ale nie tak ograniczone jak w przypadku poddania się klątwie;
porażka - postać upada i nie jest w stanie używać nóg; jej ruchy są zapieczętowane i jedynie uszkodzenie przeciwnika umożliwi możliwość ponownej próby podniesienia się;
- Kod:
[b]UCZESTNICZĄCY:[/B]
[b]MISJA:[/b]
[b]LINK:[/b]
[b]PRZEBIEG MISJI:[/b]
misja w trakcie realizacji / zrealizowana (niepotrzebne usunąć)
UCZESTNICZĄCY: miejsce na wypisanie wszystkich uczestników misji, najlepiej poprzez otagowanie ich.
MISJA: należy podać nazwę misji.
LINK: link do rozegranego wątku.
PRZEBIEG MISJI: streszczenie przebiegu wydarzeń w krótkich punktach (może być od myślników).
Kod uzupełnia wyłącznie jeden z uczestników i należy to zrobić od razu po napisaniu pierwszego posta w domyślnej lokacji. Takie zgłoszenie jest wtedy w trakcie realizacji. W miarę dodawania kolejnych odpisów proponuje się uzupełnianie przebiegu misji na bieżąco, by nie umknęły znaczące elementy rozgrywki. W momencie zamknięcia scenariusza uprasza się o otagowanie nadzorującego Mistrza Gry w temacie z prośbami podając link do edytowanego i w pełni uzupełnionego zgłoszenia. Na tym etapie narzucony motyw musi być już zakończony, ale fabuła może trwać nadal, jeżeli postacie chcą odnieść się do wydarzeń w dalszych kolejkach bez zmieniania lokacji.
UWAGA!!! Podczas prowadzenia wątku (w nocy) gracze muszą w każdej kolejce rzucać k100 na wytrzymałość, uwzględniając w tym posiadaną umiejętność postaci, gdzie:
sukces - postaci udaje się oprzeć; ruchy są bolesne, ale nie tak ograniczone jak w przypadku poddania się klątwie;
porażka - postać upada i nie jest w stanie używać nóg; jej ruchy są zapieczętowane i jedynie uszkodzenie przeciwnika umożliwi możliwość ponownej próby podniesienia się;
nazwa | MG | ilość uczestników |
恐怖の糸 – kyōfu no Ito - nić grozy | Warui Shin'ya | dowolna |
Głęboko w lesie Kinigami pojawiły się doniesienia o tajemniczej istocie, która oplata ofiary niewidzialnymi nićmi, uniemożliwiając im ruch. Co bardziej zuchwali zostają wciągnięci w śledztwo, aby odkryć, co kryje się za tym przerażającym zjawiskiem. Jednakże im bardziej zbliżają się do serca lasu, tym bardziej odczuwają ciężar klątwy. | ||
[1] opiszcie, jak postacie odczuwają pierwsze objawy klątwy - ciężkość nóg, delikatne, ale rosnące uczucie ciasnych nici wokół kończyn; wątek musi rozpocząć się późnym wieczorem/w nocy | 50 PF | |
[2] wejdźcie w konfrontację z tanuki o dowolnej kreacji; nadajcie cech temu stworzeniu, ostatecznie doprowadzając do walki z użyciem mechaniki; | 200 PF | |
DODATKOWE INFORMACJE: zadanie drugie jest do odegrania wyłącznie przez postacie zdolne do ingerencji w Kakuriyo. Gracze prowadzący ludzi mogą odhaczyć wyłącznie punkt numer 1, ewentualnie punkt numer 2 bez konfrontacji, a jedynie z dostrzeżeniem postaci jenota. Będzie to jedynie luźny smaczek fabularny, nienagrodzony Punktami Fabularnymi. Wydarzenie nie jest "jednorazowe". Oznacza to, że może zostać przeprowadzone przez nieokreśloną liczbę chętnych, w dowolnych tematach na terenie Kinigami. UWAGA! Podczas rozgrywania wydarzenia należy uwzględnić dodatkową mechanikę klątwy opisaną wcześniej! |
nazwa | MG | ilość uczestników |
呪われた機械 – norowareta kikai - przeklęte maszyny | Warui Shin'ya | dowolna |
W wykarczowanym skrawku lasu Kinigami stoją opuszczone maszyny budowlane. Niedawno rozniosła się wieść, że urządzenia podobno same się uruchamiają, choć od dawna nikt ich nie używał. Więcej niż pewne, że prędzej czy później pojawi się ktoś, aby ustalić źródło tego niecodziennego zjawiska. | ||
[1] przeprowadźcie pierwsze badanie maszyn - należy odkryć, że są one naznaczone śladami klątwy, która związuje je z yokai zamieszkującymi las (senkenshe oraz yurei wyczuwają nienaturalną wibrację w miejscach, w których maszyny zostały zadrapane); wątek musi rozpocząć się późnym wieczorem/w nocy | 100 PF | |
[2] opiszcie moment, w którym maszyny nagle ożywają i próbują zaatakować; należy się obronić i unieszkodliwić urządzenia | 200 PF | |
[3] wyrzućcie sukces na percepcję (słuch, wzrok), aby zlokalizować intruza, który od dłuższego czasu się wam przypatruje | 50 PF | |
dodatkowe [4] na obrzeżach lasu dostrzeżcie przyczajoną postać jenota (tanuki); yokai może pozostać w swojej zwierzęcej formie bądź przemienić się w ludzką; przeprowadźcie konfrontację z użyciem mechaniki k100 na przemówienie yokai do odpuszczenia ingerencji w maszyny bądź pokonanie go z użyciem siły; | 200 PF | |
DODATKOWE INFORMACJE: zadanie jest do odegrania wyłącznie przez postacie zdolne do ingerencji w Kakuriyo. Wydarzenie nie jest "jednorazowe". Oznacza to, że może zostać przeprowadzone przez nieokreśloną liczbę chętnych, jednak wątek musi rozegrać się w temacie skraju lasu. Wszystko zależy więc od dostępności tej lokacji. UWAGA! Podczas rozgrywania wydarzenia należy uwzględnić dodatkową mechanikę klątwy opisaną wcześniej! |
nazwa | MG | ilość uczestników |
森 - mori - las | Warui Shin'ya | dowolna |
[1] napiszcie wątek w dowolnym temacie w Kinigami opisując efekty klątwy; wymagana minimalna ilość postów to 3 na gracza | 50 PF | |
DODATKOWE INFORMACJE: podczas rozgrywania wydarzenia należy uwzględnić dodatkową mechanikę klątwy opisaną wcześniej! |
nazwa | MG | ilość uczestników |
魔女の呪い - majo no noroi - klątwa wiedźmy | Warui Shin'ya | dowolna |
[1] odwołajcie się do plotek na temat rzuconej przez wiedźmę Kinigami klątwy; | 50 PF | |
DODATKOWE INFORMACJE: podczas rozgrywania wydarzenia należy uwzględnić dodatkową mechanikę klątwy opisaną wcześniej, jeżeli fabuła jest przeprowadzona na terenie Kinigami. Wątek może zostać jednak odegrany w dowolnej lokacji, również poza obrębem lasu (np. w Fukkatsu). |
nazwa | MG | ilość uczestników |
鬼婆 - onibaba - wiedźma | Warui Shin'ya | dowolna |
dodatkowe [1] przeprowadźcie wątek fabularny z postacią @Hecate Black na terenie Kinigami odwołując się do zasłyszanych plotek na temat jej mocy i klątwy rzuconej na las | 200 PF | |
DODATKOWE INFORMACJE: podczas rozgrywania wydarzenia należy uwzględnić dodatkową mechanikę klątwy opisaną wcześniej! Zadanie jest zadaniem opcjonalnym, do odegrania wyłącznie za zgodą użytkowniczki odgrywającej Hecate. Szczegóły wątku do omówienia pomiędzy graczami. |
maj 2038 roku