First topic message reminder :
Temat poświęcony rozwojowi forum. Masz pomysł na poprawę jego działania? Marzy ci się nowy konkurs lub event fabularny, którego nie dasz rady poprowadzić, ale nadzieja na to, że zrobi to ktoś za ciebie, nie znikła? Potrzebujesz nowej funkcji i akurat wygrzebał*ś z internetu kod? Pogadajmy.
Murza bózgów
Temat poświęcony rozwojowi forum. Masz pomysł na poprawę jego działania? Marzy ci się nowy konkurs lub event fabularny, którego nie dasz rady poprowadzić, ale nadzieja na to, że zrobi to ktoś za ciebie, nie znikła? Potrzebujesz nowej funkcji i akurat wygrzebał*ś z internetu kod? Pogadajmy.
Siema.
To już jest możliwe. Każdy kto ma dostęp do subforum należy do grupy. Więc jak spingujesz Shingetsu to dostaną cynk.
To już jest możliwe. Każdy kto ma dostęp do subforum należy do grupy. Więc jak spingujesz Shingetsu to dostaną cynk.
Minoru Yoshida ubóstwia ten post.
Skoro mamy przedłużone psikusy to podsyłam pomysły na ich urozmaicenie:
— w kreatywny sposób użyj jednej ze swoich umiejętności;
— w dowolnym dialogu nawiąż do fabuły forum (świata ziemskiego i świata duchów);
— opisz wspomnienie z przeszłości twojej postaci, które wpłynęło na jej obecny charakter;
— opisz, jak twoja postać próbuje kulinarnych nowości, z którymi do tej pory nie miała styczności;
— opisz, jak przeszkadzasz bądź przerywasz czyjąś rozmowę;
to robię, jak muszę się pakować.
Dodane.
— w kreatywny sposób użyj jednej ze swoich umiejętności;
— w dowolnym dialogu nawiąż do fabuły forum (świata ziemskiego i świata duchów);
— opisz wspomnienie z przeszłości twojej postaci, które wpłynęło na jej obecny charakter;
— opisz, jak twoja postać próbuje kulinarnych nowości, z którymi do tej pory nie miała styczności;
— opisz, jak przeszkadzasz bądź przerywasz czyjąś rozmowę;
Hasegawa Jirō and Raikatsuji Shiimaura szaleją za tym postem.
Seiryū
To spory smok o jasnej kolorystyce, który reprezentuję cnotę życzliwości i symbol kreatywności. Do innych istot podchodzi raczej niechętnie choć podobno w ludziach docenia inteligencję i lubi słuchać długich opowieści samemu pozostając w ukryciu. Zazwyczaj nie jest skłonny do agresji, lecz urażony bądź sprowokowany pokazuje swoją dziką stronę.
Nastawienie: zależne od sytuacji(?)
Moc:
Wymagania: egzorcyzmy na poziomie zaawansowanym, siła fizyczna na poziomie średniozaawansowanym, tropienie na poziomie podstawowym
SF:
W:
Z:
SW:
Nomori
To obrońcy natury. Długie i masywne węże żyjące w głębi górskich lasów i u ich podnóży. Ich ciała zwykle mają około trzech metrów, lecz podróżnicy zapewniają, że widzieli znacznie dłuższe i starsze okazy. Trzymają się z dala od ludzi, nie lubią ich towarzystwa uważając, że to właśnie oni winni są wszelkim krzywdom wyrządzonym przeciwko naturze. Ze względu na masywność ciała poruszają się raczej wolno, dlatego ich atutem jest szybki atak z ukrycia, którego nikt się nie spodziewa.
Nastawienie: negatywne, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Korōri
To chimery wyglądające jak tanuki, tygrys, wilk lub połączenie wszystkich trzech. Złośliwe bestie, które w dawnych czasach roznosiły cholerę w domostwach, które odwiedzały. Obecnie nie ograniczają się już tylko do jednej choroby, co czyni je stworami, które zdecydowanie powinno się unikać szerokim łukiem. Najczęściej spotykane w opuszczonych domach, lub przy zwłokach, które są ich główną dietą.
Nastawienie: złośliwe, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Koma inu
Święte bestie, często używane jako obrońcy domostw i świętych miejsc. Rozmiarami wahają się od małego psa do wielkiego lwa i właśnie te zwierzęta przypominają. Są szlachetne ale i okrutne gdy wymaga tego sytuacja. Wykazują się ogromną lojalnością wobec miejsca, którego strzegą, więc zaalarmowane zaatakują bez wahania. Żyją w parach, toteż dostrzegając jednego trzeba liczyć się z tym, że gdzieś w pobliżu będzie i drugi.
Nastawienie: zależne od sytuacji.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Kōjin
Nie są to typowe syreny znane z legend. Mają ciało rekina pokryte czarnymi łuskami idące w parze z rękoma oraz twarzą podobną do ludzkiej. Znane są ze swojej emocjonalności oraz z tego, że przędą morski jedwab, który według legend nigdy nie moknie; pozostaje suchy nawet po całkowitym zanurzeniu w wodzie. Często słyszy się ich płacz, który przyciąga podróżnych. Nie atakują ludzi dopóki ci nie próbują skraść im jedwabiu lub pereł, które formują się z ich łez.
Nastawienie: zależne od sytuacji.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Nogitsune
Przypominają Kitsune, lecz są najniższą rangą w tej rodzinie duchów. Należą raczej do złośliwego typu yokai; często straszą ludzi lub wkradają się na rodzinne terytoria by okradać je z dóbr lub straszyć gdy tylko nadarzy się ku temu okazja. Potrafią przybrać ludzką postać by łatwo wmieszać się w tłum, lecz podobno boją się psów, więc mogą pokazać swoją prawdziwą formę po usłyszeniu psiego szczekania. Nie przepadają również za jasnym światłem, więc za dnia pozostają w ukryciu.
Nastawienie: złośliwe, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu
Moc: wyczuwają niebezpieczeństwo (1 post użycia, 3 przerwy)
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Kudagitsune
Drobne liski wielkości szczura. To raczej łagodne duchy zwykle spotykane u boku wróżbitów lub ukrywające się z dala od ludzi. Rzadko pozwalają się oswoić, kryjąc bardzo dużo dumy w swoich drobnych ciałkach. Gdy jednak trafią do domostwa pozostają bardzo wierne tym z którymi zwarły kontrakt, nierzadko przynosząc danej osobie i jej rodzinie szczęście.
Nastawienie: zależne od sytuacji, częściej negatywne
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Nie na wszystko miałam pomysł. W zasadzie to potrzebuję z nimi sporej pomocy w kwestii mocy i tak dalej ale... no. Drobna lista Shikigami. :ojej:
To spory smok o jasnej kolorystyce, który reprezentuję cnotę życzliwości i symbol kreatywności. Do innych istot podchodzi raczej niechętnie choć podobno w ludziach docenia inteligencję i lubi słuchać długich opowieści samemu pozostając w ukryciu. Zazwyczaj nie jest skłonny do agresji, lecz urażony bądź sprowokowany pokazuje swoją dziką stronę.
Nastawienie: zależne od sytuacji(?)
Moc:
Wymagania: egzorcyzmy na poziomie zaawansowanym, siła fizyczna na poziomie średniozaawansowanym, tropienie na poziomie podstawowym
SF:
W:
Z:
SW:
Nomori
To obrońcy natury. Długie i masywne węże żyjące w głębi górskich lasów i u ich podnóży. Ich ciała zwykle mają około trzech metrów, lecz podróżnicy zapewniają, że widzieli znacznie dłuższe i starsze okazy. Trzymają się z dala od ludzi, nie lubią ich towarzystwa uważając, że to właśnie oni winni są wszelkim krzywdom wyrządzonym przeciwko naturze. Ze względu na masywność ciała poruszają się raczej wolno, dlatego ich atutem jest szybki atak z ukrycia, którego nikt się nie spodziewa.
Nastawienie: negatywne, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Korōri
To chimery wyglądające jak tanuki, tygrys, wilk lub połączenie wszystkich trzech. Złośliwe bestie, które w dawnych czasach roznosiły cholerę w domostwach, które odwiedzały. Obecnie nie ograniczają się już tylko do jednej choroby, co czyni je stworami, które zdecydowanie powinno się unikać szerokim łukiem. Najczęściej spotykane w opuszczonych domach, lub przy zwłokach, które są ich główną dietą.
Nastawienie: złośliwe, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Koma inu
Święte bestie, często używane jako obrońcy domostw i świętych miejsc. Rozmiarami wahają się od małego psa do wielkiego lwa i właśnie te zwierzęta przypominają. Są szlachetne ale i okrutne gdy wymaga tego sytuacja. Wykazują się ogromną lojalnością wobec miejsca, którego strzegą, więc zaalarmowane zaatakują bez wahania. Żyją w parach, toteż dostrzegając jednego trzeba liczyć się z tym, że gdzieś w pobliżu będzie i drugi.
Nastawienie: zależne od sytuacji.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Kōjin
Nie są to typowe syreny znane z legend. Mają ciało rekina pokryte czarnymi łuskami idące w parze z rękoma oraz twarzą podobną do ludzkiej. Znane są ze swojej emocjonalności oraz z tego, że przędą morski jedwab, który według legend nigdy nie moknie; pozostaje suchy nawet po całkowitym zanurzeniu w wodzie. Często słyszy się ich płacz, który przyciąga podróżnych. Nie atakują ludzi dopóki ci nie próbują skraść im jedwabiu lub pereł, które formują się z ich łez.
Nastawienie: zależne od sytuacji.
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Nogitsune
Przypominają Kitsune, lecz są najniższą rangą w tej rodzinie duchów. Należą raczej do złośliwego typu yokai; często straszą ludzi lub wkradają się na rodzinne terytoria by okradać je z dóbr lub straszyć gdy tylko nadarzy się ku temu okazja. Potrafią przybrać ludzką postać by łatwo wmieszać się w tłum, lecz podobno boją się psów, więc mogą pokazać swoją prawdziwą formę po usłyszeniu psiego szczekania. Nie przepadają również za jasnym światłem, więc za dnia pozostają w ukryciu.
Nastawienie: złośliwe, brak możliwości zawarcia dobrowolnego kontraktu
Moc: wyczuwają niebezpieczeństwo (1 post użycia, 3 przerwy)
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Kudagitsune
Drobne liski wielkości szczura. To raczej łagodne duchy zwykle spotykane u boku wróżbitów lub ukrywające się z dala od ludzi. Rzadko pozwalają się oswoić, kryjąc bardzo dużo dumy w swoich drobnych ciałkach. Gdy jednak trafią do domostwa pozostają bardzo wierne tym z którymi zwarły kontrakt, nierzadko przynosząc danej osobie i jej rodzinie szczęście.
Nastawienie: zależne od sytuacji, częściej negatywne
Moc:
Wymagania:
SF:
W:
Z:
SW
Nie na wszystko miałam pomysł. W zasadzie to potrzebuję z nimi sporej pomocy w kwestii mocy i tak dalej ale... no. Drobna lista Shikigami. :ojej:
| IN THIS WHOLE WIDE WICKED WORLD THE ONLY THING YOU HAVE TO BE AFRAID OF IS ME |
Hasegawa Jirō and Saeki Sawako szaleją za tym postem.
Skoro Shi zarzuciła nowymi shikigami, ja zarzucę pomysłami na omamori
Znak: 霧 (KIRI, DOSŁ. "MGŁA")
Bóstwo: Susanoo
Zastosowanie: Użycie talizmanu sprawia pojawienie się w okolicy ogromnej i gęstej mgły, która poważnie ogranicza widoczność na obszarze w promieniu 100m. Mglista zasłona trwa 4 posty i nie ulega rozwianiu wskutek zjawisk atmosferycznych oraz zdolności Yokai średniej klasy.
Wymagania: Orientacja przestrzenna (min. podstawowa)
Typ: omamori
Koszt: 30PF
Znak: 水 (MIZU, DOSŁ. "WODA")
Bóstwo: Watatsumi
Zastosowanie: Użyte na "sucho", sprawia że z omamori wydobywają duże ilości wody w postaci ciągłego strumienia(trwającego do 3 postów) bądź dużej, pojedynczej fali. Jeśli każda z wymaganych umiejętności znajduje się na poziomie zaawansowanym, fala może przybrać inne kształty (na przykład pieska)
Użyte na przedmiocie sprawia że przez okres trzech postów, nieustannie wytwarza wodę w dużych ilościach.
Użyte na sobie bądź innym stworzeniu pozwala mu na okres trzech postów oddychać pod wodą oraz swobodniej się w niej poruszać.
Wymagania: Siła Woli(min. średniozaawansowane) lub Pływanie (min. Podstawowe)
Typ: omamori
Koszt: 50PF
Znak: 雷 (KAMINARI, DOSŁ. "PIORUN")
Bóstwo: Raijin
Zastosowanie: Jeśli talizman zostanie użyty na przedmiocie i wykorzystany do ataku, trafiony cel zostaje dodatkowo porażony silnym ładunkiem elektrycznym zadającym dodatkowe obrażenia oraz często chwilowo unieruchomiony. Czas trwania efektu na przedmiocie, to 5 postów. Przedmiot nie może porazić osoby, która użyła talizmanu.
W przypadku użycia talizmanu na sobie, postać zyskuje odporność na elektryczność na okres 5 postów.
Talizman może zostać użyty również jako mina która wybucha elektrycznością na niewielkim obszarze po określonym czasie, przy kontakcie, bądź na komendę użytkownika jeśli ten znajduje się w okolicy. Mina nie zadaje dużych obrażeń jednak może uszkodzić sprzęt elektroniczny, a u istot żywych i duchowych wywołać efekt podobny do porażenia silnym paralizatorem. Rozbroić minę może każdy z podstawową umiejętnością egzorcyzmów niszcząc przy tym talizman. Zaawansowani egzorcyści mogą rozbroić ofudę bez konieczności niszczenia jej.
Wymagania: Siła Woli(zaawansowane), Egzorcyzmy (min. średniozaawansowane)
Typ: Ofuda
Koszt: 100PF
Znak: 霧 (KIRI, DOSŁ. "MGŁA")
Bóstwo: Susanoo
Zastosowanie: Użycie talizmanu sprawia pojawienie się w okolicy ogromnej i gęstej mgły, która poważnie ogranicza widoczność na obszarze w promieniu 100m. Mglista zasłona trwa 4 posty i nie ulega rozwianiu wskutek zjawisk atmosferycznych oraz zdolności Yokai średniej klasy.
Wymagania: Orientacja przestrzenna (min. podstawowa)
Typ: omamori
Koszt: 30PF
Znak: 水 (MIZU, DOSŁ. "WODA")
Bóstwo: Watatsumi
Zastosowanie: Użyte na "sucho", sprawia że z omamori wydobywają duże ilości wody w postaci ciągłego strumienia(trwającego do 3 postów) bądź dużej, pojedynczej fali. Jeśli każda z wymaganych umiejętności znajduje się na poziomie zaawansowanym, fala może przybrać inne kształty (na przykład pieska)
Użyte na przedmiocie sprawia że przez okres trzech postów, nieustannie wytwarza wodę w dużych ilościach.
Użyte na sobie bądź innym stworzeniu pozwala mu na okres trzech postów oddychać pod wodą oraz swobodniej się w niej poruszać.
Wymagania: Siła Woli(min. średniozaawansowane) lub Pływanie (min. Podstawowe)
Typ: omamori
Koszt: 50PF
Znak: 雷 (KAMINARI, DOSŁ. "PIORUN")
Bóstwo: Raijin
Zastosowanie: Jeśli talizman zostanie użyty na przedmiocie i wykorzystany do ataku, trafiony cel zostaje dodatkowo porażony silnym ładunkiem elektrycznym zadającym dodatkowe obrażenia oraz często chwilowo unieruchomiony. Czas trwania efektu na przedmiocie, to 5 postów. Przedmiot nie może porazić osoby, która użyła talizmanu.
W przypadku użycia talizmanu na sobie, postać zyskuje odporność na elektryczność na okres 5 postów.
Talizman może zostać użyty również jako mina która wybucha elektrycznością na niewielkim obszarze po określonym czasie, przy kontakcie, bądź na komendę użytkownika jeśli ten znajduje się w okolicy. Mina nie zadaje dużych obrażeń jednak może uszkodzić sprzęt elektroniczny, a u istot żywych i duchowych wywołać efekt podobny do porażenia silnym paralizatorem. Rozbroić minę może każdy z podstawową umiejętnością egzorcyzmów niszcząc przy tym talizman. Zaawansowani egzorcyści mogą rozbroić ofudę bez konieczności niszczenia jej.
Wymagania: Siła Woli(zaawansowane), Egzorcyzmy (min. średniozaawansowane)
Typ: Ofuda
Koszt: 100PF
#a2006d
Hecate Black and Raikatsuji Shiimaura szaleją za tym postem.
@Shiba Ookami @Hecate Shirshu Black
Wasze propozycje nie są ignorowane, cieszymy się na nie i mamy nadzieję, że pojawi się ich znacznie więcej! Jednakże na odpowiedź będziecie musieli poczekać z faktu, że opracowujemy z Waru ulepszenie do systemu walki, stąd "cisza" z naszej strony. c:
Wasze propozycje nie są ignorowane, cieszymy się na nie i mamy nadzieję, że pojawi się ich znacznie więcej! Jednakże na odpowiedź będziecie musieli poczekać z faktu, że opracowujemy z Waru ulepszenie do systemu walki, stąd "cisza" z naszej strony. c:
Shiba Ookami ubóstwia ten post.
Znak: 幸 (SACHI, DOSŁ. "SZCZĘŚCIE")
Bóstwo: Benzaiten
Zastosowanie: Jeden z najpopularniejszych i najbardziej pospolitych talizmanów, sprzedawanych niemal w każdym chramie. Użyty chroni właściciela przed nieszczęśliwymi wydarzeniami, pozwalając na ponowny rzut kostką w przypadku niepowodzenia.
Wymagania: brak (zamiast tego pasowałoby tu Inne: wypowiedzenie znaku, jaki się na nim znajduje, nie zwiększa jego mocy)
Typ: omamori
Koszt: 20PF
Bóstwo: Benzaiten
Zastosowanie: Jeden z najpopularniejszych i najbardziej pospolitych talizmanów, sprzedawanych niemal w każdym chramie. Użyty chroni właściciela przed nieszczęśliwymi wydarzeniami, pozwalając na ponowny rzut kostką w przypadku niepowodzenia.
Wymagania: brak (zamiast tego pasowałoby tu Inne: wypowiedzenie znaku, jaki się na nim znajduje, nie zwiększa jego mocy)
Typ: omamori
Koszt: 20PF
Shiba Ookami ubóstwia ten post.
Jako że w inkantacjach mamy biedę większą niż w Nanashi, postanowiłem zmienić trochę ten fakt i napisać kilka zaklęć jak rasowa wiedźma. Ofc niektóre pewnie trzeba będzie poprawić, bo zdaniem ekspertów słowo balans jest mi delikatnie obce.
Inkantacja: Tsuihō (dosł. wygnanie)
Ruch: Złożenie dłoni jak do modlitwy, a następnie szybkie i energiczne rozdzielenie ich na boki
Opis: Wszystkie wrogo nastawione istoty duchowe w promieniu 10 metrów od użytkownika zostają z dużą siłą odrzucone oraz jeśli ich poziom siły woli jest mniejszy bądź równy poziomowi użytkownika, zostają przestraszone na okres 3 tur.
Poziom: Średnie
Cena: 1200 PF
Inkantacja: Shōdō (dosł. Impuls)
Ruch: Wskazanie palcami wskazującym i środkowym
Opis: Wystrzeliwuje z palców czarującego niewidzialny impuls energii zdolny do odrzucania obiektów w kierunku przeciwnym do do użytkownika. Siła zaklęcia zależy od siły woli użytkownika.
Poziom: Łatwy
Cena: 100 PF
Inkantacja: Osuwari (dosł. Usiądź)
Ruch: Wyprostowanie palca wskazującego, a następnie zgięcie nadgarstka w dół
Opis: Ofiara zaklęcia zostaje siłą ściągnięta na ziemię, nawet jeśli ta wcześniej była w powietrzu. Jeśli siła fizyczna celu zaklęcia jest mniejsza lub równa sile woli czarującego, ofiara jest dodatkowo wbita w ziemię, przytrzymana i unieruchomiona na czas 2 tur.
Poziom: Średni
Cena: 1000PF
Inkantacja: Kekkai (dosł. Bariera)
Ruch: zgięcie wszystkich palców dłoni poza środkowym, który musi pozostać wyprostowany i wzniesiony ku górze.
Opis: Przed czarującym pojawia się wpół przezroczysta tafla energii o średnicy 3m, która odbija ataki z powrotem w przeciwnika. Zaklęcie można podtrzymywać przez maksymalnie 3 tury, ale postać nie może podejmować w tym czasie akcji innych niż mowa i poruszanie się.
Poziom: Trudny
Cena: 1500 PF
Inkantacja: Hōka(放火) (dosł. Podpalenie)
Ruch: Niczym przy odpalaniu krzesiwa, szybkie, jednorazowe tarcie jedną pięścią o drugą.
Opis: Sprzed czarującego wystrzeliwuje stworzona z iskier strzała, która po trafieniu w cel natychmiastowo zajmuje go ogniem na 2 tury.
Poziom: Łatwy
Cena: 500 PF
Inkantacja: Seiketsu (dosł. Czystość)
Ruch: Ułożone otwartych dłoni kształt "X" i uderzenie nimi w podłoże
Opis: Na cel spada ogromny dzwon stworzony z świętej energii, który poza zadaniem obrażeń przyczepia się do celu i istnieje przez 2 tury dając jasne światło. Każde zadanie obrażeń dzwonowi jest równoznaczne z zadaniem celowi świętych obrażeń, co w praktyce znacznie ułatwia trafienie go.
Poziom: Średni
Cena: 1000 PF
Inkantacja: Tokui-ten(特異点) (dosł. osobliwość)
Ruch: Utworzenie z dłoni obręczy
Opis: Czarujący tworzy w utworzonej obręczy małą czarną kulkę załamującą światło, którą następnie wystrzeliwuje. Kiedy ta doleci do punktu docelowego zaczyna z potężną siłą ściągać wszystkie obiekty, Yokai, żywe stworzenia a nawet inne inkantacje w pobliżu przez 2 tury. Obiekty mogą doznawać obrażeń w wyniku zderzenia.
Poziom: Trudny
Cena: 3000 PF
Inkantacja: Fuun (dosł. Pech)
Ruch: Skrzyżowanie palców i przyłożenie ich do siebie
Opis: Cel przez okres 2 tur ma niesamowitego pecha. Kiedy wykonuje jakikolwiek rzut kostką, musi rzucić dodatkowy raz i wybrać gorszy wynik. Ponadto nie może przerzucać kości podczas trwania efektu tej inkantacji. Utrudnienie nie ma zastosowania dla rzutu na modlitwę.
Poziom: Średni
Cena: 1200 PF
Inkantacja: Kobushidenaguru (dosł. Uderzyć pięścią)
Ruch: Szybkie wystawienie pięści do przodu
Opis: Sprzed czarującego wystrzeliwuje ogromna ilość widmowych pięści ścigających cel w celu zadania mu obrażeń. Każda pięść zadaje obrażenia porównywalne z uderzeniem pięści użytkownika.
Poziom: Trudny
Cena: 1500 PF
Inkantacja: Senkō (dosł. błysk)
Ruch: Pistolet z palców
Opis: Czarujący wystrzeliwuje wyładowanie elektryczne prosto w cel zadając mu obrażenia. Dodatkowo zostaje on porażony na 2 tury. Obrażenia i czas porażenia rosną jeśli cel był wcześniej mokry.
Poziom: Łatwe
Cena: 500 PF
Inkantacja: Nami (dosł. Fala)
Ruch: Naprzemienne faliste ruchy dłońmi
Opis: Wystrzeliwuje sunącą po ziemi falę wody zdolną do powalenia i porwania ze sobą celu.
Poziom: Łatwy
Cena: 200 PF
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poza tym mam też propozycję odnoście tworzenia nowych inkantacji Fabularnie przez postać. Sprawiałoby to że dana inkantacja nie jest powszechnie dostępna dla każdego. Możliwe jednak jest by postać wiedzę dalej innym postaciom bądź npc.
Fabularnie: Postać zaczynałaby od zbierania informacji potrzebnych do opracowania zaklęcia, następnie opracowała "prototypy" które musiałaby przetestować, aż w końcu doszłaby do finalnego produktu. Proces ten prawdopodobnie trwałby od tygodnia żmudnej systematycznej pracy aż do miesiąca.
Mechanicznie: Postać chcąca opracować własne zaklęcie przesyła jego plan na konto Haraedo, gdzie dogaduje wszelkie szczegóły i poprawki.
Przede wszystkim by stworzyć zaklęcie o danej trudności, niezbędne jest spełnianie jego wymagań pod względem poziomów Siły Woli i Egzorcyzmów. Oraz rozpisać określoną ilość fabuł skupionych na opracowaniu czaru.
Poziom Łatwy(2 wątki), Poziom Średni(3 wątki), Poziom Trudny(4 wątki). Ostatnim krokiem byłoby wykupienie czaru za PF i tym samym dodaniem go do informatora postaci.
Czary opracowane fabularnie mogłyby figurować w osobnym spisie podpisanym jako zaklęcia tajemne, gdzie byłaby również dodatkowa rubryka z wpisanymi w nią osobami, które opanowały dany czar.
Poza tym Tajemna Inkantacja stworzona przez MG mogłaby być również nagrodą za jakieś większe wydarzenie
EDIT: w sumie do główki mi przyszło by medium mieli wyjątek przy tworzeniu co przekładałoby się na 1 fabułę mniej. Czyli dla nich byłoby to Poziom Łatwy(1 wątek), Poziom Średni(2 wątki), Poziom Trudny(3 wątki).
Inkantacja: Tsuihō (dosł. wygnanie)
Ruch: Złożenie dłoni jak do modlitwy, a następnie szybkie i energiczne rozdzielenie ich na boki
Opis: Wszystkie wrogo nastawione istoty duchowe w promieniu 10 metrów od użytkownika zostają z dużą siłą odrzucone oraz jeśli ich poziom siły woli jest mniejszy bądź równy poziomowi użytkownika, zostają przestraszone na okres 3 tur.
Poziom: Średnie
Cena: 1200 PF
Inkantacja: Shōdō (dosł. Impuls)
Ruch: Wskazanie palcami wskazującym i środkowym
Opis: Wystrzeliwuje z palców czarującego niewidzialny impuls energii zdolny do odrzucania obiektów w kierunku przeciwnym do do użytkownika. Siła zaklęcia zależy od siły woli użytkownika.
Poziom: Łatwy
Cena: 100 PF
Inkantacja: Osuwari (dosł. Usiądź)
Ruch: Wyprostowanie palca wskazującego, a następnie zgięcie nadgarstka w dół
Opis: Ofiara zaklęcia zostaje siłą ściągnięta na ziemię, nawet jeśli ta wcześniej była w powietrzu. Jeśli siła fizyczna celu zaklęcia jest mniejsza lub równa sile woli czarującego, ofiara jest dodatkowo wbita w ziemię, przytrzymana i unieruchomiona na czas 2 tur.
Poziom: Średni
Cena: 1000PF
Inkantacja: Kekkai (dosł. Bariera)
Ruch: zgięcie wszystkich palców dłoni poza środkowym, który musi pozostać wyprostowany i wzniesiony ku górze.
Opis: Przed czarującym pojawia się wpół przezroczysta tafla energii o średnicy 3m, która odbija ataki z powrotem w przeciwnika. Zaklęcie można podtrzymywać przez maksymalnie 3 tury, ale postać nie może podejmować w tym czasie akcji innych niż mowa i poruszanie się.
Poziom: Trudny
Cena: 1500 PF
Inkantacja: Hōka(放火) (dosł. Podpalenie)
Ruch: Niczym przy odpalaniu krzesiwa, szybkie, jednorazowe tarcie jedną pięścią o drugą.
Opis: Sprzed czarującego wystrzeliwuje stworzona z iskier strzała, która po trafieniu w cel natychmiastowo zajmuje go ogniem na 2 tury.
Poziom: Łatwy
Cena: 500 PF
Inkantacja: Seiketsu (dosł. Czystość)
Ruch: Ułożone otwartych dłoni kształt "X" i uderzenie nimi w podłoże
Opis: Na cel spada ogromny dzwon stworzony z świętej energii, który poza zadaniem obrażeń przyczepia się do celu i istnieje przez 2 tury dając jasne światło. Każde zadanie obrażeń dzwonowi jest równoznaczne z zadaniem celowi świętych obrażeń, co w praktyce znacznie ułatwia trafienie go.
Poziom: Średni
Cena: 1000 PF
Inkantacja: Tokui-ten(特異点) (dosł. osobliwość)
Ruch: Utworzenie z dłoni obręczy
Opis: Czarujący tworzy w utworzonej obręczy małą czarną kulkę załamującą światło, którą następnie wystrzeliwuje. Kiedy ta doleci do punktu docelowego zaczyna z potężną siłą ściągać wszystkie obiekty, Yokai, żywe stworzenia a nawet inne inkantacje w pobliżu przez 2 tury. Obiekty mogą doznawać obrażeń w wyniku zderzenia.
Poziom: Trudny
Cena: 3000 PF
Inkantacja: Fuun (dosł. Pech)
Ruch: Skrzyżowanie palców i przyłożenie ich do siebie
Opis: Cel przez okres 2 tur ma niesamowitego pecha. Kiedy wykonuje jakikolwiek rzut kostką, musi rzucić dodatkowy raz i wybrać gorszy wynik. Ponadto nie może przerzucać kości podczas trwania efektu tej inkantacji. Utrudnienie nie ma zastosowania dla rzutu na modlitwę.
Poziom: Średni
Cena: 1200 PF
Inkantacja: Kobushidenaguru (dosł. Uderzyć pięścią)
Ruch: Szybkie wystawienie pięści do przodu
Opis: Sprzed czarującego wystrzeliwuje ogromna ilość widmowych pięści ścigających cel w celu zadania mu obrażeń. Każda pięść zadaje obrażenia porównywalne z uderzeniem pięści użytkownika.
Poziom: Trudny
Cena: 1500 PF
Inkantacja: Senkō (dosł. błysk)
Ruch: Pistolet z palców
Opis: Czarujący wystrzeliwuje wyładowanie elektryczne prosto w cel zadając mu obrażenia. Dodatkowo zostaje on porażony na 2 tury. Obrażenia i czas porażenia rosną jeśli cel był wcześniej mokry.
Poziom: Łatwe
Cena: 500 PF
Inkantacja: Nami (dosł. Fala)
Ruch: Naprzemienne faliste ruchy dłońmi
Opis: Wystrzeliwuje sunącą po ziemi falę wody zdolną do powalenia i porwania ze sobą celu.
Poziom: Łatwy
Cena: 200 PF
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poza tym mam też propozycję odnoście tworzenia nowych inkantacji Fabularnie przez postać. Sprawiałoby to że dana inkantacja nie jest powszechnie dostępna dla każdego. Możliwe jednak jest by postać wiedzę dalej innym postaciom bądź npc.
Fabularnie: Postać zaczynałaby od zbierania informacji potrzebnych do opracowania zaklęcia, następnie opracowała "prototypy" które musiałaby przetestować, aż w końcu doszłaby do finalnego produktu. Proces ten prawdopodobnie trwałby od tygodnia żmudnej systematycznej pracy aż do miesiąca.
Mechanicznie: Postać chcąca opracować własne zaklęcie przesyła jego plan na konto Haraedo, gdzie dogaduje wszelkie szczegóły i poprawki.
Przede wszystkim by stworzyć zaklęcie o danej trudności, niezbędne jest spełnianie jego wymagań pod względem poziomów Siły Woli i Egzorcyzmów. Oraz rozpisać określoną ilość fabuł skupionych na opracowaniu czaru.
Poziom Łatwy(2 wątki), Poziom Średni(3 wątki), Poziom Trudny(4 wątki). Ostatnim krokiem byłoby wykupienie czaru za PF i tym samym dodaniem go do informatora postaci.
Czary opracowane fabularnie mogłyby figurować w osobnym spisie podpisanym jako zaklęcia tajemne, gdzie byłaby również dodatkowa rubryka z wpisanymi w nią osobami, które opanowały dany czar.
Poza tym Tajemna Inkantacja stworzona przez MG mogłaby być również nagrodą za jakieś większe wydarzenie
EDIT: w sumie do główki mi przyszło by medium mieli wyjątek przy tworzeniu co przekładałoby się na 1 fabułę mniej. Czyli dla nich byłoby to Poziom Łatwy(1 wątek), Poziom Średni(2 wątki), Poziom Trudny(3 wątki).
najnowsze ogłoszenie napisał:- Wątki rozpoczęte w kwartale I, w którym pojawiają się posty, mają czas maksymalnie do końca miesiąca na całkowite ich domknięcie. W przeciwnym razie obowiązuje je rozwiązanie zastosowane powyżej, tj. zakończenie fabuły z konta Haraedo z opcją przeniesienia dalszej rozgrywki do retrospekcji.
Przypełzam z propozycją by takie wątki, które nie wyrobiły się w czasie były w całości przenoszone do retrospekcji, przenosząc te posty z głównej fabuły. Łatwiej będzie to ogarnąć w chronologii mając tylko jeden link, a i czytać fajniej jak nie będzie dwóch części rozciętej dżdżownicy. Oczywiście jako opcja dla chętnych, którzy chcą dalej kontynuować taki wątek i mieć go w całości.
Munehira Aoi, Nakashima Yosuke, Shiba Ookami and Satō Kisara szaleją za tym postem.
Chottoshita Meiwaku
(małe utrapienie)
Daleki kuzyn Uwabami i Tsuchinoko, wąż nieprzekraczający metra dwadzieścia długości o czarnych, bądź białych łuskach. Zamieszkują zwykle tereny opuszczone, na pograniczu cywilizacji. Są znane z dosyć przewrotnego charakteru, o ile nie wykazują się agresywnością wobec ludzi, tak bardzo łatwo wpadają w marazm oraz stan znudzenia, przez co są nieznośne i próbują dokuczać pierwszej napotkanej osobie, chcąc zabawić się jej kosztem. Po Uwabami odziedziczyły łakomstwo, stąd słyną z umiłowania do alkoholu i słodyczy, po Tsuchinoko z kolei posiadają jad w kłach.
Nastawienie: zależne od sytuacji, wykazują się złośliwością w stanie znudzenia (sugerowany rzut k6: 1-3 znudzenie, 4-6 przyjazne), jeśli jednak natrafi na kogoś interesującego, jest w stanie nawiązać dobrowolnie kontrakt.
Moc: potrafi zmniejszać swój rozmiar, aby wyglądać bardziej nieszkodliwie. W jego kłach tkwi jad, który ma właściwości halucynogenne, na które samo yōkai ma wpływ (1-20: delikatne zaburzenia postrzegania świata; 21 - 50 - nasilone halucynacje przedstawiające konkretną postać i/lub Meiwaku wielkości Uwabami; 51-100 jad jest na tyle silny, że potrafi odwzorować największy lęk poszkodowanego, im bliżej k100 tym wizja jest bardziej szczegółowa).
Wymagania: siła woli na poziomie podstawowym, dedukcja na poziomie podstawowym, rzut k6 co pięć wątków na sprawdzenie stanu zainteresowania demona. W przypadku niepowodzenia wymagany jest wątek na złagodzenie zachowania shikigami (może być prowadzony samodzielnie, ale musi zawierać rzuty na powodzenie).
Sugerowany koszt: 350 PD.
(małe utrapienie)
Daleki kuzyn Uwabami i Tsuchinoko, wąż nieprzekraczający metra dwadzieścia długości o czarnych, bądź białych łuskach. Zamieszkują zwykle tereny opuszczone, na pograniczu cywilizacji. Są znane z dosyć przewrotnego charakteru, o ile nie wykazują się agresywnością wobec ludzi, tak bardzo łatwo wpadają w marazm oraz stan znudzenia, przez co są nieznośne i próbują dokuczać pierwszej napotkanej osobie, chcąc zabawić się jej kosztem. Po Uwabami odziedziczyły łakomstwo, stąd słyną z umiłowania do alkoholu i słodyczy, po Tsuchinoko z kolei posiadają jad w kłach.
Nastawienie: zależne od sytuacji, wykazują się złośliwością w stanie znudzenia (sugerowany rzut k6: 1-3 znudzenie, 4-6 przyjazne), jeśli jednak natrafi na kogoś interesującego, jest w stanie nawiązać dobrowolnie kontrakt.
Moc: potrafi zmniejszać swój rozmiar, aby wyglądać bardziej nieszkodliwie. W jego kłach tkwi jad, który ma właściwości halucynogenne, na które samo yōkai ma wpływ (1-20: delikatne zaburzenia postrzegania świata; 21 - 50 - nasilone halucynacje przedstawiające konkretną postać i/lub Meiwaku wielkości Uwabami; 51-100 jad jest na tyle silny, że potrafi odwzorować największy lęk poszkodowanego, im bliżej k100 tym wizja jest bardziej szczegółowa).
Wymagania: siła woli na poziomie podstawowym, dedukcja na poziomie podstawowym, rzut k6 co pięć wątków na sprawdzenie stanu zainteresowania demona. W przypadku niepowodzenia wymagany jest wątek na złagodzenie zachowania shikigami (może być prowadzony samodzielnie, ale musi zawierać rzuty na powodzenie).
Sugerowany koszt: 350 PD.
here we are
i'm kneeling at your altar
i'm down here on my knees
take me to your sweet oblivion
i'm down here on my knees
take me to your sweet oblivion
Przez długi czas temat świecił brakiem odpowiedzi, za co bardzo was przepraszamy. Od teraz będziemy starać się odpowiadać na wasze pomysły na bieżąco. Na wstępie chcę wam podziękować za wszystkie przesłane propozycje. Wiele z przestawionych opcji pojawi się w najbliższej aktualizacji — mogą wystąpić lekkie modyfikacje w opisach lub zmiany wartości zakupu.
@Hecate Shirshu Black
Seiryu — niestety nie możemy go dodać. Uznawany jest za jedno z czterech bóstw, a co za tym idzie — występuje w jednej osobie.
Koma inu i Kōjin — są przywiązane do jednego miejsca, a shikigami są na "zawołanie" swojego Pana, dlatego również musimy odrzucić tę opcję.
Korōri — najprawdopodobniej zostaną dodane w innej formie niż shikigami.
Nogitsune i Kudagitsune – wybierzemy jedno z nich.
@Shiba Ookami/ @Seiwa-Genji Kamiko
Omamori i ofudy — zostaną dodane wszystkie, jednak wystąpią w nich leciutkie zmiany.
Inkantacje — z małymi poprawkami pojawią się: Tsuiho, Osuwari, Kekkai, Hoka, Senko.
Obecnie nie bierzemy pod uwagę tworzenia własnych inkantacji fabularnie, ale nie zamykamy się na tę opcję — możliwe, że zmieni się to w przyszłości.
@Hasegawa Jirō co tyczy się omamori — brzmi bardzo ciekawie i na pewno pojawi się przy aktualizacji. Cena jest bardzo niska, więc na pewno zostanie podniesiona. Zostanie narzucone też ograniczenie co do jego użytku.
@Hecate Shirshu Black i @Nakajima Haru — ze względu na propozycję dwóch węży chcielibyśmy połączyć wasze pomysły. Musimy bazować na istotach z legend, stąd Chottoshita Meiwaku musi zostać ujednolicony. Zostanie przedstawiony jako Uwabami. Pomysł z działaniem jadu i rzutem kostką jest świetny.
Jeszcze raz dziękujemy za wasz wkład! Aktualizacja uwzględniająca wasze zamysły powinna pojawić się w połowie września.
@Hecate Shirshu Black
Seiryu — niestety nie możemy go dodać. Uznawany jest za jedno z czterech bóstw, a co za tym idzie — występuje w jednej osobie.
Koma inu i Kōjin — są przywiązane do jednego miejsca, a shikigami są na "zawołanie" swojego Pana, dlatego również musimy odrzucić tę opcję.
Korōri — najprawdopodobniej zostaną dodane w innej formie niż shikigami.
Nogitsune i Kudagitsune – wybierzemy jedno z nich.
@Shiba Ookami/ @Seiwa-Genji Kamiko
Omamori i ofudy — zostaną dodane wszystkie, jednak wystąpią w nich leciutkie zmiany.
Inkantacje — z małymi poprawkami pojawią się: Tsuiho, Osuwari, Kekkai, Hoka, Senko.
Obecnie nie bierzemy pod uwagę tworzenia własnych inkantacji fabularnie, ale nie zamykamy się na tę opcję — możliwe, że zmieni się to w przyszłości.
@Hasegawa Jirō co tyczy się omamori — brzmi bardzo ciekawie i na pewno pojawi się przy aktualizacji. Cena jest bardzo niska, więc na pewno zostanie podniesiona. Zostanie narzucone też ograniczenie co do jego użytku.
@Hecate Shirshu Black i @Nakajima Haru — ze względu na propozycję dwóch węży chcielibyśmy połączyć wasze pomysły. Musimy bazować na istotach z legend, stąd Chottoshita Meiwaku musi zostać ujednolicony. Zostanie przedstawiony jako Uwabami. Pomysł z działaniem jadu i rzutem kostką jest świetny.
Jeszcze raz dziękujemy za wasz wkład! Aktualizacja uwzględniająca wasze zamysły powinna pojawić się w połowie września.
• Ye Lian
Warui Shin'ya, Hasegawa Jirō, Nakajima Haru, Shogo Tomomi, Shiba Ookami and Saga-Genji Shizuru szaleją za tym postem.
maj 2038 roku