Ejiri Carei
18 marca 2014 - 12 marca 2030
Miejsce urodzenia
AsakuraMiejsce zamieszkania
Fukkatsu Grupa
neutralnaStanowisko
-Zawód
studentka, artystka, portrecistka pamięciowaKolor włosów
CzarneKolor oczu
brązoweWzrost
156Waga
49Znaki szczególne
- blada cera i kruczoczarne włosy nadają jej wygląd porcelanowej lalki
- nieodłącznym elementem jej wizerunku jest szkicownik, garść ołówków, a palce często znaczą grafitowe smugi po malowaniu
- długa blizna na brzuchu, brzydka pamiątka po tragedii
- towarzyszy jej zapach kwiatu wiśni
- nigdy nie spotykała się z nikim, intymne relacje wywołują u niej lęk, przez co obcym mężczyznom trudniej zdobyć jej zaufanie
- rodzice (i zapewne klan) zapewnili jej mieszkanie, strzeżone. W mieszkaniu ma swoją pracownię i...kota o imieniu Jiro
- ma tendencyjną obsesję na punkcie rysowania... portretów. Czasem, potrafi zatrzymać się na ulicy, by naszkicować dostrzeżoną postać
Czarne linie smukłych cieni, które widywała w snach, zdobią niezliczoną ilość kartek. Rozmazane niby mgłą twarze, które przyglądają jej się uporczywie. Z pytaniem nieruchomych ust. Niepokój tańczy, jakby karmiony mrokiem. Ale lęk gaśnie, gdy na papier wkradają się kolory. Wiśniowa czerwień owocu, rozkwitły róż płatków, złoto skradzione z cudzych źrenic i błękit mieniących kropel.
Obrazy - odkąd pamiętała, zawsze ożywały pod jej palcami. Bawiła się kreską, mieszała kolory, nadawała imiona. I to taką zapamiętano ją w dzieciństwie. Drobna, często roześmiana, urokliwym wdziękiem ściągając cudzą uwagę, odważna w szczerości i zbyt spostrzegawcza, by umknął jej szczegół twarzy, którą akurat rysowała. Miała talent, a ten rozkwitał, nieświadomy ani pochodzenia krwi, która wartko płynęła w jej żyłach, ani przyszłości, która miała zalać ciepłą scenerię tragedią.
Nigdy nie dowiedziała się, że odlegli, wiecznie zapracowani rodzice, byli wyłącznie opiekunami z nazwy. I nawet ukochana babcia, które oddawała jej lata wychowania, nie wspomniała, że to klan Minamoto stanowił jej źródło. Wierzyła jednak słowom, jakie w opowieściach przekazywała jej ukochana babcia. Głęboko wierząca, często zabierała ją do świątyń, opowiadając historie tak piękne i straszne, że Cerei niemal w artystycznym amoku, tworzyła kolejne scenerie obrazów i legendarne postaci. Jeszcze wtedy nie wiedząc, że słuchała nie wymyślonych legend, a tajemnic, tak pilnie strzeżonych przed ludźmi. Duchy, demony, bogowie - to co z ust wiekowej babci traktowała jak fascynujące sny, było faktem. Prawdą, którą zrozumieć miała wiele lat później.
Czas zmiany przyszedł niespodziewanie. Z ciemnością, która wyrwała z piersi nie tylko przejmujący krzyk, ale i oddech. Wyrwała i niewinność w sposób najbardziej bolesny dla istoty, spoglądającej na swoją przyszłość w artystyczny świetle. Miała piętnaście lat gdy zapłaciła karę za beztroskość i wdzięk, z którego po dziewczęcemu, była dumna. Przyciągnęła uwagę nie chłopca, a nawet nie mężczyzny. Bestii.
Nigdy nie miała zapomnieć własnego przerażenia, bólu i obrzydzenia, które - mimo błagań do wszystkich nieistniejących bogów, nie przyniosły ratunku. Nie umiała się bronić, nie przed silnymi dłońmi, które rozdzierały ubrania i uderzały raz za razem, by zdusić krzyk, by przestała się szarpać, nie zatrzymując jednak łez. Pamięta za to, że ukojenie nie przyszło nawet wtedy, gdy pochłaniała ją ciemność, a cienie, jak pająki otoczyły ją, wskazując palcami, szepcąc, obserwując.
Nie wiedziała kto i kiedy ją znalazł. I jak znalazła się szpitalu w ciężkim stanie. Nie obchodziło ją to. Nie chciała wiedzieć. Nie chciała pamiętać. Nie chciała też żyć, ale los zaplanował jej inną ścieżkę.
Wyjechała, chociaż nigdy nie opuściła Japonii, zostawiając jednak wszystko i wszystkich, którzy wcześniej byli jej bliscy z przerażeniem odkrywając, że właśnie ci, którzy mieli znaczenie wywoływali w niej lęk. Przecież była splugawiona, jak mogli widzieć ją inaczej? Usłyszała jednak, że sprawcą się zajęto, że nigdy miał więcej skrzywdzić kogokolwiek. Nie czuła ulgi. Przez długi czas nie czuła nic oprócz nieukojonego bólu, wisząc w ciemności własnego cierpienia. Potem także gniewu.
Malowanie, było jednym z elementów jej terapii. Rodzice zadbali też, by była pod opieka psychologów i nigdy nie zbrakło jej niczego, ale pielęgnowane urazy, narastające bóle głowy przeradzające się w migreny i rozpaczliwy wręcz lęk przed bliskością miały towarzyszyć jej już zawsze. I znowu, to babcia Yae ofiarowała jej najwięcej, stanowiąc ostoję i oparcie, które miało zaważyć na jej decyzjach. Być może dlatego, tak wielkim zaskoczeniem było dla nich, gdy oznajmiła, że wraca i rozpoczyna artystyczne studia w Fukkatsu. Argument, z którym nikt się nie kłócił stanowił jeden z powodów. Drugi, mierzył głębiej, do snów, tym razem prawdziwych. Do głosów, szeptów, do cieni podążających za nią, do koszmarów, do próśb i gróźb. I do dawnych opowieści, które uczyła się poznawać na nowo. Do świata rzeczy niewidzialnych. Przynajmniej, nie dla wszystkich.
Trudno było w niej odszukać jej dawną wersję siebie. Poważniejsza, nieufna, nadal jednak szczera, z pierwiastkiem uśmiechu, który tam głębiej wciąż jaśniał, obleczona artystyczna aurą fascynacji kolorami i…ludzką twarzą. Te, portretowe, najczęściej znajdowały miejsce na kartkach szkicownika, z którym się nie rozstawała. A dzięki jednemu z wygranych konkursów malarskich, dostała szansę, z której korzystała od czasu do czasu. Talent i pamięć do twarzy pozwolił jej na nawiązanie współpracy z lokalną policją, dając intuicyjny wgląd w świat, który nie dla każdego był zrozumiały. Świat duchów i ten ludzki mieszał się na tak wiele sposobów, że nie mogła pozwolić sobie na ignorancję. A jej obrazy znowu, zaczynały żyć. Być może w inny, niż można spodziewać się sposób, symbolicznie rozdzierając zasłonę duchów. Podobno najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
I wciąż żyła. Czy było warto?
Senkensha
EJIRI CAREI
Keiyaku Suru
Nakamura KyouPoziom kontraktu
0Kondycja
Stan fizyczny
od 20.04: przez 5 fabuł cierpi na problemy ze snem; przez 2 fabuły wstręt do jedzeniaStan psychiczny
W normie.Umiejętności
CICHOŚĆ (300 PF)
średniozaawansowany
EGZORCYZMY (200 PF)
podstawowy
LINGWISTYKA - angielski (100 PF)
podstawowy
MEDYCYNA (200 PF)
podstawowy
PERCEPCJA - wzrok (750 PF)
mistrz
PRAWO JAZDY - samochód (100 PF)
podstawowy
PSYCHOLOGIA (500 PF)
średniozaawansowany
SIŁA WOLI (400 PF)
średniozaawansowany
TALENT ARTYSTYCZNY - rysowanie/malowanie (600 PF)
mistrz
WYTRZYMAŁOŚĆ (200 PF)
podstawowy
ZRĘCZNOŚĆ (500 PF)
średniozaawansowany
Wady
Alergia - ananas
znaczący
Cykliczne migreny
ciężki
Lęk - w kontaktach intymnych
znaczący
Obsesja - rysowanie portretowe
niewielki
Uraza - gwałciciele
ciężki
Zaburzenia pamięci - PTSD
niewielki
Zaburzenia snu - bezsenność
niewielki
W posiadaniu
Mityczne przedmioty
świeca ochronna [2], kuleczki z zamkniętym w środku włosem kitsune [3], latarka odstraszająca yokai; srebrne tanzaku; grzaniec; rózga; czekoladowe jajko, omamori - Benzaiten [3]; omamori - Fukurokuju; omamori - Susanoo; omamori: kōri; eteryczny szkicownik [5]; omamori - hi; ofuda - kaminari [2]; omamori - mizu [3], go-hei, omamori - sachi [2]; różowa ofuda w sakury; ofuda - kabocha; maska z fragmentem wachlarza momiji; włos myobu; otsukimiShikigami
brakTechnologia
brakInne
talon +1 fabuła do dowolnej umiejętności [1], talon na -200Pf przy dowolnym zakupie; talon na ponowienie rzutu kostką; stylowa biżuteria; podejrzane tabletki [2]; ciuchy kamuflujące; podręczna apteczka Historia zmian
[+] 500 PF na start
[+] 500 PF za dodatkowe wady (2 x wada niewielka, 2 x wada znacząca)
[−] 900 PF - Karta Postaci
[+] 50 PF - osiągnięcie: Pierwszy as z rękawa
[+] 50 PF - osiągnięcie: The true CEO
[+] 50 PF - event halloweenowy, zadanie 2: Zatarta Granica
[+] 80 PF - Halloweenowa Loteria
[+] 105 PF - kalendarz adwentowy
[+] jednorazowy amulet z niewyraźnymi znakami (+20 do wyniku przy rzucie na wybraną umiejętność) - kalendarz adwentowy
[+] świeca ochronna (jej zapalenie daje ochronę przed wszelakimi yūrei oraz yōkai na czas 2 postów) - kalendarz adwentowy
[+] 10 PF - walentynkowe PW
[+] 35 PF - walentynkowa loteria
[+] 10 PF - Dzień Kobiet
[+] 50 PF - osiągnięcie: Rysa nie tylko na psychice
[+] 320 PF - wydarzenie: Gabinet luster
[+] 50 PF - wydarzenie z MG: Ejiri | ???
[+] 50 PF - osiągniecie: Zręczne paluszki
[+] 50 PF - osiągnięcie: Jeszcze pięć minut
[+] latarka odstraszająca yokai - event
[+] 380 PF - wydarzenie: 眠そうなメアリー NEMU-SŌNA MEARĪ
[+] 100 PF - napisanie 100 postów fabularnych
[+] 20 PF - osiągnięcie: Kierowca autobusu wstał i zaklaskał
[+] 300 PF - Hanami
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności - Hanami
[+] zniżka w postaci 100 PF na dowolny cel - Hanami
[–] świeca ochronna (jej zapalenie daje ochronę przed wszelakimi yūrei oraz yōkai na czas 2 postów) - wykorzystanie w evencie
[–] jednorazowy amulet z niewyraźnymi znakami (+20 do wyniku przy rzucie na wybraną umiejętność) - wykorzystanie w evencie
[+] 375 PF - wydarzenie: 仮死魔 - KASHIMA
[–] zniżka w postaci 100 PF na dowolny cel [pozostało: 0] - wykupienie umiejętności
[–] 100 PF - wykupienie umiejętności
[–] 250 PF - wykupienie umiejętności
[+] 50 PF - osiągnięcie: RipBlotka
[+] 50 PF - napisanie 50 postów fabularnych
[+] 30 PF - osiągnięcie: Całe życie z wariatami
[+] 30 PF - osiagnięcie: Ty ducha we mnie masz
[+] 835 PF - Natsukashii Matsuri
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności [4] - Natsukashii Matsuri
[+] srebrne tanzaku - Natsukashii Matsuri
[–] 550 PF - wykupienie umiejętności
[–] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności [4; pozostało: 1 (Hanami)] - Natsukashii Matsuri
[+] 50 PF - osiągnięcie: Shut up and take my money!!!
[–] 900 PF - wykupienie omamori - Benzaiten [3]
[–] 100 PF - wykupienie omamori - Fukurokuju
[–] 100 PF - wykupienie omamori - Susanoo
[+] 810 PF - pierwsze urodziny forum
[+] 20 PF - osiągnięcie: urodzinowa gwiazda
[+] 20 PF - osiągnięcie: tym razem ci się upiekło
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności - pierwsze urodziny forum
[+] 1260 PF - halloween
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności [3; łącznie: 5] - halloween
[+] 60 PF - moderacja - listopad
[+] 50 PF - osiągnięcie: gotów na apokalipsę
[+] 100 PF - osiągnięcie: oni są ze mną
[+] 200 PF - osiągnięcie: tak szybko się mnie nie pozbędziecie!
[+] 50 PF - osiągnięcie: zręczne paluszki
[+] 1020 PF - kalendarz adwentowy
[+] przedmiot specjalny: grzaniec - kalendarz adwentowy
[+] przedmiot specjalny: rózga - kalendarz adwentowy
[+] omamori: kōri - kalendarz adwentowy
[+] 275 PF - wydarzenie: AKUMU NO KŌNĀ
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności [łącznie: 6] - wydarzenie: AKUMU NO KŌNĀ
[+] przedmiot specjalny: eteryczny szkicownik [5] - wydarzenie: AKUMU NO KŌNĀ
[+] jedna fabuła do umiejętności medycyny - wydarzenie: AKUMU NO KŌNĀ
[–] 200 PF - wykupienie umiejętności
[–] jedna fabuła do umiejętności medycyny - wykupienie umiejętności
[–] 950 PF - wykupienie umiejętności
[–] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności [5; pozostało: 1] - wykupienie umiejętności
[+] 50 PF - dzień kobiet
[+] różowa ofuda w sakury - dzień kobiet
[+] 100 PF - wielkanoc
[+] czekoladowe jajko - wielkanoc
[+] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności egzorcyzmy - karcianka haraedo
[–] jednorazowy talon na -1 fabułę do zdobywania umiejętności egzorcyzmy - kwykupienie umiejętności
[–] 200 PF - kwykupienie umiejętności
[+] 150 PF Koshu-dai
[+] Kumihimo — kawałek splecionego sznurka, którego długość obejmie każdy nadgarstek. Przerwany przez właściciela niweluje strach wynikający z fobii narzucony przez Mistrza Gry Koshu-dai
[+] 780 PF - Udział w wydarzeniu
[+] 2145 PF - drugie urodziny forum
[+] +1 fabuła do dowolnej umiejętności [2] - drugie urodziny forum
[+] świeca ochronna [2] - drugie urodziny forum
[+] kuleczki z zamkniętym w środku włosem kitsune [3] - drugie urodziny forum
[+] talon na -200Pf przy dowolnym zakupie - drugie urodziny forum
[+] hi (omamori) - drugie urodziny forum
[+] kaminari (ofuda) [2] - drugie urodziny forum
[+] mizu (omamori) [3] - drugie urodziny forum
[+] go-hei (artefakt) - drugie urodziny forum
[+] sachi (omamori) - drugie urodziny forum
[+] stylowa biżuteria (przedmiot) - drugie urodziny forum
[+] sachi (omamori) - drugie urodziny forum
[+] podejrzane tabletki (przedmiot) [2] - drugie urodziny forum
[+] ciuchy kamuflujące (przedmiot) - drugie urodziny forum
[+] podręczna apteczka (przedmiot) - drugie urodziny forum
[+] ponowienie rzutu kostką (talon) - drugie urodziny forum
[-] 300 PF - wykupienie umiejętności
[-] 200 PF - wykupienie umiejętności
[–] jednorazowy talon na +1 fabułę do dowolnej umiejętności [3; pozostało: 1] — wykupienie umiejętności
[-] 200 PF - wykupienie przedmiotu mitycznego: maska z fragmentem wachlarza momiji
[-] 200 PF - wykupienie przedmiotu mitycznego: włos myobu
[-] 300 PF - wykupienie przedmiotu mitycznego: otsukimi
[-] 200 PF - wykupienie ofudy: kabocha
OBECNA ILOŚĆ PF: 5570
Postać sprawdzona przez: Warui.
maj 2038 roku