First topic message reminder :
Jeżeli masz pomysł na nową lokację, wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz i poczekasz na jego akceptację. Tematy zakładane są z głównego konta, Haraedo, przez jednego z administratorów.
Jest to także miejsce do zgłoszenia prośby o stworzenie subforum na miejsce zamieszkania postaci.
Nowa lokacja
Jeżeli masz pomysł na nową lokację, wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz i poczekasz na jego akceptację. Tematy zakładane są z głównego konta, Haraedo, przez jednego z administratorów.
- Kod:
[b]Dział:[/b] do wyboru: Fukkatsu, Kakure.
[b]*Subforum:[/b] jeżeli chodzi o konkretne subforum - określ je.
[b]Nazwa tematu:[/b] należy pamiętać, że fabuła dzieje się na terenach Japonii. Nazwy oraz imiona NPC powinny być więc klimatyczne.
[b]Art:[/b] dobrej jakości art. Szerokość minimalna wynosi 900 pikseli.
[b]Opis:[/b] jak najbardziej wyczerpujący opis lokacji. Staraj się wymyślić różne "smaczki", które nadadzą miejscu indywidualności. Legendy, plotki, charakterystyczne punkty, opcjonalnie NPC. Tekst powinien być napisany neutralnie, a w treści nie może być zdań zwracających się bezpośrednio do czytelnika (np. "Jeżeli znałbyś to miasto od dziecka, wiedziałbyś jak znaleźć to miejsce". Zamiast tego można dać: "Ci, którzy znają miasto od dziecka, wiedzą, jak znaleźć to miejsce").
[b]* Rzut:[/b] punkt niewymagany. Jeżeli zakładasz, że na danym terenie jest możliwość uzyskania jakiejś rzeczy, np. składniku, opisz również wyniki rzutów, gdzie 1 – sukces, 2-5 – porażka, 6 – skrajna porażka (interwencja MG).
Jest to także miejsce do zgłoszenia prośby o stworzenie subforum na miejsce zamieszkania postaci.
- Kod:
[b]Dzielnica:[/b] do wyboru: centrum, Karafuruna Chiku, Asakura, Nanashi.
[b]Adres:[/b] adres to ulica, numer budynku oraz - opcjonalnie - numer mieszkania.
[b]Opis:[/b] opisz w dwóch zdaniach ogólną charakterystykę budynku. W centrum i Karafurunie Chiku warto zaznaczyć ilupiętrowy jest budynek oraz ile mieszkań posiada ogółem.
[b]Mieszkańcy:[/b] wypisz postacie, które zamieszkują dany punkt. Nie zaliczają się tu NPC.
Dział: Fukkatsu
*Subforum: Nanashi
Nazwa tematu: Ulica Yawanehon & Warsztat Gotō
Art: ulica, warsztat
Opis:
Uliczka dość szeroka jak na standardy Nanashi, choć równie ponura jak cała dzielnica. Dodatkowo zawsze istnieje tutaj ryzyko, że w najmniej spodziewanym momencie cegłówka spadnie na głowę pechowego przechodnia. Obdrapane ściany pokryte są przypadkowymi graffiti, które nie niosą za sobą większego sensu i niejednokrotnie ciężko cokolwiek z nich wyczytać. Są jednak świadectwem, że wciąż przebywają tutaj żywe istoty — ludzie.
Cała droga zasypana jest śmieciami a w jednym miejscu znaleźć można szczególnie dużo starych, niemających szans na powrót do jakiejkolwiek używalności urządzeń. Wiekowy ekran telewizora, który po latach śnieżenia zaczął wyświetlać już tylko czarny kolor, budziki, które włączają się raz w roku i to dopiero po odprawieniu pradawnych rytuałów czy niemalże doszczętnie spopielone mikrofalówki. Zbędne wszystkim gabaryty znajdują się w centrum śmiałego błysku światła padającego zza wpół otwartych drzwi, a z kolei blisko nich można wyczuć zapach starego smaru i zanieczyszczonej benzyny. Żaden normalny człowiek nie domyśliłby się, że stoi właśnie przed jednym z nielicznych warsztatów, w którym ledwo dychające maszyny mają szansę na odzyskanie okazji do rozbudzania miasta swoim agresywnym warkotem.
Warsztat Gotō jest dobrze znany miejscowym. Stanowi jeden z niewielu stabilnych punktów na mapie miasta. Chociaż drzwi do wnętrza przybytku są zawsze lekko rozchylone, to zbędne przerywanie mechanikowi pracy niespecjalnie jest mile widziane.
Opis napisany przez królową mroku @Miyazaki Żałość Tsukiko :heart1:
*Subforum: Nanashi
Nazwa tematu: Ulica Yawanehon & Warsztat Gotō
Art: ulica, warsztat
Opis:
Uliczka dość szeroka jak na standardy Nanashi, choć równie ponura jak cała dzielnica. Dodatkowo zawsze istnieje tutaj ryzyko, że w najmniej spodziewanym momencie cegłówka spadnie na głowę pechowego przechodnia. Obdrapane ściany pokryte są przypadkowymi graffiti, które nie niosą za sobą większego sensu i niejednokrotnie ciężko cokolwiek z nich wyczytać. Są jednak świadectwem, że wciąż przebywają tutaj żywe istoty — ludzie.
Cała droga zasypana jest śmieciami a w jednym miejscu znaleźć można szczególnie dużo starych, niemających szans na powrót do jakiejkolwiek używalności urządzeń. Wiekowy ekran telewizora, który po latach śnieżenia zaczął wyświetlać już tylko czarny kolor, budziki, które włączają się raz w roku i to dopiero po odprawieniu pradawnych rytuałów czy niemalże doszczętnie spopielone mikrofalówki. Zbędne wszystkim gabaryty znajdują się w centrum śmiałego błysku światła padającego zza wpół otwartych drzwi, a z kolei blisko nich można wyczuć zapach starego smaru i zanieczyszczonej benzyny. Żaden normalny człowiek nie domyśliłby się, że stoi właśnie przed jednym z nielicznych warsztatów, w którym ledwo dychające maszyny mają szansę na odzyskanie okazji do rozbudzania miasta swoim agresywnym warkotem.
Warsztat Gotō jest dobrze znany miejscowym. Stanowi jeden z niewielu stabilnych punktów na mapie miasta. Chociaż drzwi do wnętrza przybytku są zawsze lekko rozchylone, to zbędne przerywanie mechanikowi pracy niespecjalnie jest mile widziane.
Opis napisany przez królową mroku @Miyazaki Żałość Tsukiko :heart1:
---
Link. - Warui
Link. - Warui
Miyazaki Żałość Tsukiko ubóstwia ten post.
Dział: Fukkatsu.
Subforum: AKAI TŌRI.
Nazwa tematu: Klub Chimamire. Zgodnie z propozycją prosiłbym utworzenie większego subforum z możliwością tworzenia w nim tematów.
Opis: Właściciel: Cayenne. Chimamire nie jest zwykłym burdelem o erotycznych zabawach i uciechach. To klub, w którym panuje szczególny klimat dla określonej grupy odbiorców, wyróżniający się na tle pozostałych miejsc. Wstęp mają wyłącznie osoby znające hasło tygodnia, które co piątek, a może co czwartek jest zmieniane. Nie jest łatwo dostać się do środka budynku, jednak jeśli uda Ci się przekroczyć próg ciężkich, metalowych drzwi z klaustrofobicznym korytarzem, na końcu czeka Cię przygoda, o której nie chciałbyś zapomnieć. Znajdziesz tu tematyczne imprezy oraz pokazy sceniczne, utrzymujące specyficzną aurę tego miejsca. Klub otwierany jest wieczorami, a zamykany dopiero o świcie. Dodatkowo jak każde tego typu miejsce posiada swoją maskotkę wieczoru, a jest nią nie kto inny jak Mayumi, urocza tancerka, która podbija serca nie tylko męskiej widowni. Prowadzący pokazy sceniczne to ekstrawagancki drag queen, któremu nie brakuje charyzmy do tego, aby rozbudzić liczną widownię. Pracownicy klubu (prócz ochroniarzy i osób występujących na scenie) noszą maski, by w jakiś sposób zapewnić im anonimowość. Jeżeli komuś uda się przedrzeć przez tajemnicze drzwi, z reguły za wstęp płaci się 7 tysięcy jenów, a alkohol potrafi być tu drogi. Dla gości nie ma obowiązującego dress codu, pracownicy natomiast utrzymują wysoki standard swoimi przeróżnymi strojami, które wpasowują się w klimat tego miejsca.
+ tematy do tego działu:
Nazwa tematu: Parter.
Art: Klik.
Opis: W pierwszych chwilach uderza Cię muzyka z gatunku rave, UK garage czy electro. Często jest dostosowywana pod wszelakie pokazy, które są prezentowane na pokaźnej scenie, na której między innymi można spotkać Mayumi, ulubienicę tego miejsca. Oczywiście nie brakuje tu innych równie urokliwych kobiet, a także i seksownych mężczyzn, którzy już przy samym wejściu całkiem profesjonalnie prezentują swoje liczne umiejętności. Nie można także zapomnieć o drag queen, które nieraz rozbudziły prawdziwy płomień tego miejsca. Również nie brakuje tu neonowych kolorów, które stanowią główne źródło światła pomieszczenia. Mimo wszystko jest tu dosyć ciemno, a jedynie scena z uwagi na przeróżne pokazy potrafi być bardziej oświetlona. Przy nielicznych, wysokich stolikach nie ma miejsc do siedzenia. Bar natomiast oferuje przeróżne alkohole, jak i całą masę drinków czasami zbyt drogie na portfel niejednej osoby, która zakręci się tu czysto przypadkowo. Również chodzą słuchy o dilerze, który potrafi sprzedać coś znacznie mocniejszego. Nikt jednak nie wie jak dokładniej wygląda i czy aby na pewno jest to prawdą. Dodatkowo to właśnie tutaj znajduje się toaleta dla gości podzielona na damską i męską.
Nazwa tematu: Piętro.
Art: Klik.
Opis: Jest to miejsce bardziej oświetlone niż parter, w którym króluje półmrok z przyciemnionymi kolorami neonów. To właśnie tutaj można sobie usiąść z drinkiem w dłoni, zgarniając jedną z dostępnych loży, także z wysoka doglądając pokazu scenicznego, który niestety nie jest widoczny tak samo dobrze jak z parteru. Za to można zauważyć, że na ścianach znajdują się telewizory, na których pokazywane obrazy wpasowują się w ogólny klimat klubu. Niekiedy to właśnie na nich są transmitowane występy, aby żadnego z gości nie ominął pełen erotyczności show. Dodatkowo to właśnie na nich potrafią być ukazywane tancerki i tancerzy, prezentując to co najlepsze na róże, w klatce czy boksie. To właśnie ich można dostrzec w różnych zakątkach klubu, ciesząc swoje oczy ładnymi widokami. Każdy z nich jest możliwym do wynajęcia, a kwestia dogadania ceny pozostaje między gościem, a pracownikiem. Osoby bardziej obeznane w temacie już wiedzą, że również istnieje możliwość wynajęcia sobie personelu, by przez cały wieczór serwował drinki do konkretnej loży. Erotyczni tancerze (i nie tylko!) często chodzą między gośćmi, skupiając na nich swoje zainteresowanie, aby mogli poczuć się w pełni zrelaksowani.
Nazwa tematu: Piwnica.
Art: Klik.
Opis: Jest to miejsce oddzielone od ekskluzywnego klubu, do którego wejście znajduje się na tyłach budynku. Przyjść tutaj może każdy, bez różnicy na klasę społeczną czy znajomość miejsca. Ceny alkoholi są standardowe i to właśnie w tym miejscu można odpocząć, zagrywając w bilard lub inną grę rozrywkową, charakterystyczną dla tego przybytku. Prawdą jest, że często można tu spotkać przeróżne gry hazardowe i to właśnie w tym lokalu najłatwiej jest wytrzepać się z resztek swoich pieniędzy. Tutejszy klimat jest bardziej ubogi i brudny, nadając w ten sposób pewną swobodę dla gości. Muzyka z gatunku rocku jest tu najczęściej puszczana i można spotkać wiele grup o niezbyt bezpiecznej aurze. Ciężko stwierdzić, czy są to mniejsze gangi czy też grupy motocyklowe, które przy okazji zatrzymały się w mieście odwiedzając to miejsce. Tutejszy barman jest lubianych przez innych, mimo to nie ma zwyczaju pierdolić się z bardziej upierdliwymi klientami, którzy nie znają granic dobrego smaku oraz nie potrafią zachować się. Miejsce zwane potocznie Piwnicą jest otwarte od godziny 14:00, a zamknięcie lokalu przypada na 24:00.
Nazwa tematu: Prywatne pokoje.
Art: Klik.
Opis: Niekiedy przychodzi taki moment, gdzie masz dość publicznego obcowania z personelem klubu i chciałoby się spróbować czegoś więcej. Pracownicy klubu cenią siebie dosyć wysoko, ale wydana suma pieniędzy nigdy nie jest tą zmarnowaną. Panie czy panowie starają się dostarczyć przeogromnych wrażeń dla bardziej wysublimowanych klientów, którzy pragnął czegoś znacznie więcej. Pragnął widoków czy adrenaliny wyłącznie sam na sam. Za właściwą cenę wszystko można kupić. To właśnie w prywatnych pokojach odbywają się najbardziej zbereźne rzeczy wymarzone przez gości lokalu. Jednakże wszystko musi odbywać się pod bezpieczeństwem personelu klubu, inaczej jest duża szansa, że zostaniesz wyrzucony stąd na zbity pysk, a utracone pieniądze nigdy do Ciebie nie powrócą. Pokoje same w sobie są przyjemne o gorących i pikantnych barwach. W niektórych są loże, w których klient może obserwować swój obiekt westchnięć, podziwiając piękno w przeróżnej odsłonie. Inne natomiast posiadają łoża, gdzie gość lub goście lokalu mogą pójść na całość, spełniając swoje najskrytsze seksualne preferencje.
Nazwa tematu: Miejsce techniczne.
Art: Klik. (może być kadr np. na samą podłogę czy coś w tym rodzaju)
Opis: Jeden z korytarzy na parterze prowadzi do miejsca socjalnego, dostępnego wyłącznie dla personelu klubu. To właśnie w tym miejscu znajduje się pomieszczenia typowo biurowe, łazienki i toalety dla pracowników czy gabinet dla samego właściciela klubu. Również tutaj personel ma swoje garderoby, aby móc przygotować się przed swoją zmianą. Goście nie mają tu dostępu, dlatego złudne są próby dostania się do tego pomieszczenia, które zawsze jest zamknięte dzięki drzwiom magnetycznym. Dlatego dostać można się tutaj jedynie z pomocą karty magnetycznej, które są przyznawane pracownikom.
Subforum: AKAI TŌRI.
Nazwa tematu: Klub Chimamire. Zgodnie z propozycją prosiłbym utworzenie większego subforum z możliwością tworzenia w nim tematów.
Opis: Właściciel: Cayenne. Chimamire nie jest zwykłym burdelem o erotycznych zabawach i uciechach. To klub, w którym panuje szczególny klimat dla określonej grupy odbiorców, wyróżniający się na tle pozostałych miejsc. Wstęp mają wyłącznie osoby znające hasło tygodnia, które co piątek, a może co czwartek jest zmieniane. Nie jest łatwo dostać się do środka budynku, jednak jeśli uda Ci się przekroczyć próg ciężkich, metalowych drzwi z klaustrofobicznym korytarzem, na końcu czeka Cię przygoda, o której nie chciałbyś zapomnieć. Znajdziesz tu tematyczne imprezy oraz pokazy sceniczne, utrzymujące specyficzną aurę tego miejsca. Klub otwierany jest wieczorami, a zamykany dopiero o świcie. Dodatkowo jak każde tego typu miejsce posiada swoją maskotkę wieczoru, a jest nią nie kto inny jak Mayumi, urocza tancerka, która podbija serca nie tylko męskiej widowni. Prowadzący pokazy sceniczne to ekstrawagancki drag queen, któremu nie brakuje charyzmy do tego, aby rozbudzić liczną widownię. Pracownicy klubu (prócz ochroniarzy i osób występujących na scenie) noszą maski, by w jakiś sposób zapewnić im anonimowość. Jeżeli komuś uda się przedrzeć przez tajemnicze drzwi, z reguły za wstęp płaci się 7 tysięcy jenów, a alkohol potrafi być tu drogi. Dla gości nie ma obowiązującego dress codu, pracownicy natomiast utrzymują wysoki standard swoimi przeróżnymi strojami, które wpasowują się w klimat tego miejsca.
+ tematy do tego działu:
Nazwa tematu: Parter.
Art: Klik.
Opis: W pierwszych chwilach uderza Cię muzyka z gatunku rave, UK garage czy electro. Często jest dostosowywana pod wszelakie pokazy, które są prezentowane na pokaźnej scenie, na której między innymi można spotkać Mayumi, ulubienicę tego miejsca. Oczywiście nie brakuje tu innych równie urokliwych kobiet, a także i seksownych mężczyzn, którzy już przy samym wejściu całkiem profesjonalnie prezentują swoje liczne umiejętności. Nie można także zapomnieć o drag queen, które nieraz rozbudziły prawdziwy płomień tego miejsca. Również nie brakuje tu neonowych kolorów, które stanowią główne źródło światła pomieszczenia. Mimo wszystko jest tu dosyć ciemno, a jedynie scena z uwagi na przeróżne pokazy potrafi być bardziej oświetlona. Przy nielicznych, wysokich stolikach nie ma miejsc do siedzenia. Bar natomiast oferuje przeróżne alkohole, jak i całą masę drinków czasami zbyt drogie na portfel niejednej osoby, która zakręci się tu czysto przypadkowo. Również chodzą słuchy o dilerze, który potrafi sprzedać coś znacznie mocniejszego. Nikt jednak nie wie jak dokładniej wygląda i czy aby na pewno jest to prawdą. Dodatkowo to właśnie tutaj znajduje się toaleta dla gości podzielona na damską i męską.
Nazwa tematu: Piętro.
Art: Klik.
Opis: Jest to miejsce bardziej oświetlone niż parter, w którym króluje półmrok z przyciemnionymi kolorami neonów. To właśnie tutaj można sobie usiąść z drinkiem w dłoni, zgarniając jedną z dostępnych loży, także z wysoka doglądając pokazu scenicznego, który niestety nie jest widoczny tak samo dobrze jak z parteru. Za to można zauważyć, że na ścianach znajdują się telewizory, na których pokazywane obrazy wpasowują się w ogólny klimat klubu. Niekiedy to właśnie na nich są transmitowane występy, aby żadnego z gości nie ominął pełen erotyczności show. Dodatkowo to właśnie na nich potrafią być ukazywane tancerki i tancerzy, prezentując to co najlepsze na róże, w klatce czy boksie. To właśnie ich można dostrzec w różnych zakątkach klubu, ciesząc swoje oczy ładnymi widokami. Każdy z nich jest możliwym do wynajęcia, a kwestia dogadania ceny pozostaje między gościem, a pracownikiem. Osoby bardziej obeznane w temacie już wiedzą, że również istnieje możliwość wynajęcia sobie personelu, by przez cały wieczór serwował drinki do konkretnej loży. Erotyczni tancerze (i nie tylko!) często chodzą między gośćmi, skupiając na nich swoje zainteresowanie, aby mogli poczuć się w pełni zrelaksowani.
Nazwa tematu: Piwnica.
Art: Klik.
Opis: Jest to miejsce oddzielone od ekskluzywnego klubu, do którego wejście znajduje się na tyłach budynku. Przyjść tutaj może każdy, bez różnicy na klasę społeczną czy znajomość miejsca. Ceny alkoholi są standardowe i to właśnie w tym miejscu można odpocząć, zagrywając w bilard lub inną grę rozrywkową, charakterystyczną dla tego przybytku. Prawdą jest, że często można tu spotkać przeróżne gry hazardowe i to właśnie w tym lokalu najłatwiej jest wytrzepać się z resztek swoich pieniędzy. Tutejszy klimat jest bardziej ubogi i brudny, nadając w ten sposób pewną swobodę dla gości. Muzyka z gatunku rocku jest tu najczęściej puszczana i można spotkać wiele grup o niezbyt bezpiecznej aurze. Ciężko stwierdzić, czy są to mniejsze gangi czy też grupy motocyklowe, które przy okazji zatrzymały się w mieście odwiedzając to miejsce. Tutejszy barman jest lubianych przez innych, mimo to nie ma zwyczaju pierdolić się z bardziej upierdliwymi klientami, którzy nie znają granic dobrego smaku oraz nie potrafią zachować się. Miejsce zwane potocznie Piwnicą jest otwarte od godziny 14:00, a zamknięcie lokalu przypada na 24:00.
Nazwa tematu: Prywatne pokoje.
Art: Klik.
Opis: Niekiedy przychodzi taki moment, gdzie masz dość publicznego obcowania z personelem klubu i chciałoby się spróbować czegoś więcej. Pracownicy klubu cenią siebie dosyć wysoko, ale wydana suma pieniędzy nigdy nie jest tą zmarnowaną. Panie czy panowie starają się dostarczyć przeogromnych wrażeń dla bardziej wysublimowanych klientów, którzy pragnął czegoś znacznie więcej. Pragnął widoków czy adrenaliny wyłącznie sam na sam. Za właściwą cenę wszystko można kupić. To właśnie w prywatnych pokojach odbywają się najbardziej zbereźne rzeczy wymarzone przez gości lokalu. Jednakże wszystko musi odbywać się pod bezpieczeństwem personelu klubu, inaczej jest duża szansa, że zostaniesz wyrzucony stąd na zbity pysk, a utracone pieniądze nigdy do Ciebie nie powrócą. Pokoje same w sobie są przyjemne o gorących i pikantnych barwach. W niektórych są loże, w których klient może obserwować swój obiekt westchnięć, podziwiając piękno w przeróżnej odsłonie. Inne natomiast posiadają łoża, gdzie gość lub goście lokalu mogą pójść na całość, spełniając swoje najskrytsze seksualne preferencje.
Nazwa tematu: Miejsce techniczne.
Art: Klik. (może być kadr np. na samą podłogę czy coś w tym rodzaju)
Opis: Jeden z korytarzy na parterze prowadzi do miejsca socjalnego, dostępnego wyłącznie dla personelu klubu. To właśnie w tym miejscu znajduje się pomieszczenia typowo biurowe, łazienki i toalety dla pracowników czy gabinet dla samego właściciela klubu. Również tutaj personel ma swoje garderoby, aby móc przygotować się przed swoją zmianą. Goście nie mają tu dostępu, dlatego złudne są próby dostania się do tego pomieszczenia, które zawsze jest zamknięte dzięki drzwiom magnetycznym. Dlatego dostać można się tutaj jedynie z pomocą karty magnetycznej, które są przyznawane pracownikom.
---
Link. - Warui
Link. - Warui
Dzielnica: Asakura
Adres: Hyakunincho 23
Opis: Niewielki, trzypiętrowy budynek. Całkiem nowy, starający się zachować elementy tradycyjnego budownictwa. Duże okna, długie balkony. Do mieszkań wchodzi się bezpośrednio z otwartej na dwór klatki, znajdującej się na tyłach. W sumie dziewięć mieszkań, po trzy na piętro.
Mieszkańcy: Hime Hayami
Adres: Hyakunincho 23
Opis: Niewielki, trzypiętrowy budynek. Całkiem nowy, starający się zachować elementy tradycyjnego budownictwa. Duże okna, długie balkony. Do mieszkań wchodzi się bezpośrednio z otwartej na dwór klatki, znajdującej się na tyłach. W sumie dziewięć mieszkań, po trzy na piętro.
Mieszkańcy: Hime Hayami
---
Link. - Warui
Link. - Warui
I was given a heart before I was given a mind
A thirst for pleasure and war, a hunger we keep inside
Dzielnica: Karafuruna Chiku.
Adres: Higashi 135-9
Opis: Sześciopiętrowy budynek przynależący do niewielkiego osiedla składającego się z trzech kopiuj-wklej bloków, nieco nadszarpniętych już przez ząb czasu. W każdym z nich znajduje się po osiemnaście mieszkań. Osiedle to znajduje się niemalże na obrzeżach głośnej dzielnicy. Warunki mieszkalne zasługują, by nazwać je raczej średnimi, ale nocami można tu liczyć na nieco więcej spokoju. Zazwyczaj.
Mieszkańcy: Hattori Heizō.
Adres: Higashi 135-9
Opis: Sześciopiętrowy budynek przynależący do niewielkiego osiedla składającego się z trzech kopiuj-wklej bloków, nieco nadszarpniętych już przez ząb czasu. W każdym z nich znajduje się po osiemnaście mieszkań. Osiedle to znajduje się niemalże na obrzeżach głośnej dzielnicy. Warunki mieszkalne zasługują, by nazwać je raczej średnimi, ale nocami można tu liczyć na nieco więcej spokoju. Zazwyczaj.
Mieszkańcy: Hattori Heizō.
---
Link. - Warui
Link. - Warui
Dzielnica: Nanashi
Adres: Kanari 8
Opis:
Zabytkowy budynek dawnej stacji transformatorowej położony niedaleko ulicy Yawanehon. Pnie się na sześć pięter wzwyż. W całości przebudowany, z zachowaną jedynie starą, choć zszarzałą fasadą, stał się miejscem mieszkań przyznawanych z ramienia miasta. Mieszczą się w nim więc biura mniejszych przedsiębiorstw — tych startujących, bo ściany obdrapane i zaszłe wilgocią — oraz przestrzenie zamieszkane przez biedniejsze rodziny. Część z mieszkań jest własnością Kyōken.
Mieszkańcy: Keita Gotō
Adres: Kanari 8
Opis:
Zabytkowy budynek dawnej stacji transformatorowej położony niedaleko ulicy Yawanehon. Pnie się na sześć pięter wzwyż. W całości przebudowany, z zachowaną jedynie starą, choć zszarzałą fasadą, stał się miejscem mieszkań przyznawanych z ramienia miasta. Mieszczą się w nim więc biura mniejszych przedsiębiorstw — tych startujących, bo ściany obdrapane i zaszłe wilgocią — oraz przestrzenie zamieszkane przez biedniejsze rodziny. Część z mieszkań jest własnością Kyōken.
Mieszkańcy: Keita Gotō
---
Link. - Warui
Link. - Warui
Dzielnica: Centrum Fukkatsu
Adres: Akademik uniwersytetu Fukkatsu
Opis: Nowoczesny, podzielony na dwa skrzydła A oraz B, odpowiednio żeńskie i męskie, wielopiętrowy budynek znajduje się nieopodal uniwersytetu i jest przeznaczony na pobyt jak i odpoczynek studentów. W jego części wspólnej znajdują się zachęcające do integracji przestrzenie oraz kuchnia. Dla bezpieczeństwa, na wejściu obcy są legitymowani, a na terenie akademiku znajdują się kamery. Na tereny pokojów mają wstęp jedynie studenci.
Mieszkańcy: Raikatsuji Shiimaura, Tohan Herena
Adres: Akademik uniwersytetu Fukkatsu
Opis: Nowoczesny, podzielony na dwa skrzydła A oraz B, odpowiednio żeńskie i męskie, wielopiętrowy budynek znajduje się nieopodal uniwersytetu i jest przeznaczony na pobyt jak i odpoczynek studentów. W jego części wspólnej znajdują się zachęcające do integracji przestrzenie oraz kuchnia. Dla bezpieczeństwa, na wejściu obcy są legitymowani, a na terenie akademiku znajdują się kamery. Na tereny pokojów mają wstęp jedynie studenci.
Mieszkańcy: Raikatsuji Shiimaura, Tohan Herena
---
Link. - Warui
Link. - Warui
Dział: Fukkatsu.
*Subforum: ASAKURA (temat otwarty dla wszystkich)
Nazwa tematu: Dōjō klanu Minamoto
Art: klik
Opis: Hala klanu Minamoto została wykonana w tradycyjnym, japońskim stylu. Pomieszczenie ma charakter dōjō i czuć w nim niezmąconą nowoczesnością kulturę wchodu. W budowie wnętrza dominuje drewno, na podłodze znajdują się niezbędne maty treningowe. Nie brak tu także akcesoriów potrzebnych do treningu. Wszelkiego rodzaju bronie czekają na trenujących, którzy zmuszeni do dbania o etykietę miejsca, zawsze zobowiązani są odkładać je na swoje miejsce. Dbałość o zasady ukazuje wagę dyscypliny podczas nauki walk; czy to z użyciem broni, czy własnych rąk. Wewnątrz hali znajdują się szerokie, rozsuwane drzwi, które prowadzą na zewnątrz. Rozpościerający się za nimi, szeroki, zadbany plac stanowi przedłużenie hali treningowej. Dzięki temu członkowie klanu mają możliwość szlifowania umiejętności łucznictwa, a w cieplejsze dni na świeżym powietrzu trenują także sztukę walki wręcz.
Opis zawdzęczamy @Hattori Heizō
*Subforum: ASAKURA (temat otwarty dla wszystkich)
Nazwa tematu: Dōjō klanu Minamoto
Art: klik
Opis: Hala klanu Minamoto została wykonana w tradycyjnym, japońskim stylu. Pomieszczenie ma charakter dōjō i czuć w nim niezmąconą nowoczesnością kulturę wchodu. W budowie wnętrza dominuje drewno, na podłodze znajdują się niezbędne maty treningowe. Nie brak tu także akcesoriów potrzebnych do treningu. Wszelkiego rodzaju bronie czekają na trenujących, którzy zmuszeni do dbania o etykietę miejsca, zawsze zobowiązani są odkładać je na swoje miejsce. Dbałość o zasady ukazuje wagę dyscypliny podczas nauki walk; czy to z użyciem broni, czy własnych rąk. Wewnątrz hali znajdują się szerokie, rozsuwane drzwi, które prowadzą na zewnątrz. Rozpościerający się za nimi, szeroki, zadbany plac stanowi przedłużenie hali treningowej. Dzięki temu członkowie klanu mają możliwość szlifowania umiejętności łucznictwa, a w cieplejsze dni na świeżym powietrzu trenują także sztukę walki wręcz.
Opis zawdzęczamy @Hattori Heizō
Link – Hattori.
Dział: Fukaktsu
*Subforum: Asakura
Nazwa tematu: Brama torii
Art: https://i.imgur.com/nZDJ7WE.png]tutaj
Opis: Po wojnie Gempei, kiedy barwy klanu Minamoto, biel i czerwień, stały się narodowymi barwami całego cesarstwa aż po dziś dzień, był podobno tym samym momentem, w którym wzniesiono tę bramę dla upamiętnienia istotnych dla klanu wydarzeń. Podejrzewa się, że sama budowa była zagraniem mającym rozpowszechnić jeszcze bardziej wśród młodych panien romantyczną powieść Opowieść o Genjim, z racji że na bramach po dziś dzień znajdują się wyryte fragmenty wierszy znajdujących się właśnie w tym późnym dziele literatury okresu Heian.
Przez nawiązania do dzisiaj często już niezrozumiałego w pełni dzieła, miejsce od zawsze było bardzo popularne wśród młodych panien, aby udawać się tutaj na pierwsze spotkania z osobami, do których żywiły ciepłe uczucia i nadzieje na miłość.
Brama jednak posiada własne sekrety i zagwozdki, które nie dla wszystkich są w pełni zrozumiałe. Powiada się, że w niektóre noce można usłyszeć płacz dziecka - a o świcie, nawet jeśli noc była zupełnie sucha i nie spadła nawet kropla deszczu, u podnóża bramy można zauważyć głębokie kałuże. Śmiałkowie, którzy próbowali nagrać bramę w nocy, zawsze w tajemniczy sposób tracili nagrania czy sprzęt, którym podejmowali się zadania - a ci, którzy widzieli na własne oczy zjawisko, podtrzymują że zarówno płacz, jak i woda, wydobywa się z wnętrza drewna bramy. Nic z tego jednak nie zostało potwierdzone, a przy bramie znajdują się zapisy o tym, aby nie próbować otworzyć czy rozłupać drewna - zapewniające, że brama nie jest wydrążona w środku, bowiem pojawiły się również teorie o tym, że ta mogła zbierać wodę podczas deszczowych nocy i wypuszczać ją w późniejszym czasie.
Dział: Kakure,
*Subforum: Yūreigai.
Nazwa tematu: opuszczona fabryka części samochodowych
Art: ten z tego tematy: klik, bo szkoda marnować
Opis: Jeśli wychowywałeś się na terenie Fukkatsu, prawdopodobnie doskonale znałeś historie o Yūreigai, a jeśli słuchałeś plotek i historii kolegów, mogłeś również słyszeć o teatrze urządzonym w jednym z większych bunkrów na terenie miasteczka, który nigdy nie spełnił swojego celu.
Okrążone legendami, przyciągało nie tylko przyjezdnych z Fukkatsu, ale również i z innych rejonów Japonii. Prędko zdobywało sławę swoją niecodziennością, ale całe przedsięwzięcie było równie mocno krytykowane - starsi mówili, że to tylko rozzłości duchy tragicznie zmarłych.
Zniknięcia podczas niektórych koncertów i imprez były zrzucane na alkohol i na kłótnie. Czasem odnajdywano ciała pijaczyn, ale często ludzie znikali bez śladu zupełnie jakby rozpływali się w powietrzu. Równie znane są przypadki, kiedy niektórzy wracali jakby odmienieni - niektórzy ze światków określali to opętaniem, ale podobno sami zainteresowani opowiadali o nowej drodze życia, którą decydowali się podejmować.
Dzisiaj miejsce jest wręcz zapomniane, zamknięte około pięciu lat temu, wygląda jakby było ruiną przez przynajmniej dekadę. Roślinność bujnie pnie się po wewnętrznych ścianach. W budynku wciąż znajdują się przykręcone do podłogi meble i krzesła, niektóre stoły. Można tutaj znaleźć skrzynki, stare kable od elektryczności czy pozostałości po dawnych imprezach.
* Rzut: kością k6
1-2 - po wejściu na główną salę, dawno odłączona elektryczność nagle mruga. Słyszysz charakterystyczne spięcie przewodów, ciche syczenie gdzieś w oddali oraz śmiechy - po dłuższej chwili dociera do twoich uszu muzyka. Znajdując się tutaj koło godziny trzeciej nad ranem, będąc nawet człowiekiem dostrzegasz ciemne zarysy sylwetek, które błądzą po obszernej hali i jej pomniejszych korytarzach. Twoje ciało mimowolnie porusza się w rytm dochodzącej gdzieś z oddali muzyki, a ty powoli zapadasz w trans, z którego bez odpowiednio silnej woli, zapadasz w sen.
Budzisz się rano, czując się jakbyś wypił stanowczo za dużo i zbyt szybko. Jesteś obolały, czujesz kilka siniaków i przez jeden krótki moment zdaje ci się, że w kącie pomieszczenia coś ciemnego, jakby skulony pies, wpatruje się w ciebie białymi ślepiami. Omam prędko znika, a ty możesz zdecydować się na opuszczenie fabryki.
3-5 - Na twoich oczach, kiedy spoglądasz na scenę, wysnuwają się cieniste sylwetki, powoli i z gracją poruszające się po dawno zrujnowanych deskach. Snują się powoli w rytm bliżej nieznanej ci melodii, która z czasem zapadnie ci w pamięć.
Obserwujesz widowisko niczym piękny spektakl, dostrzegasz rozbłyskujące ogniki gdzieś w okolicy. Słyszysz jak co jakiś czas, kiedy znajdujesz się nieopodal nich, ktoś lub coś woła twoje imię. Nie odpowiadaj, coś głęboko w tobie zapewnia cię, że nie powinieneś.
6 - Z jednego pomieszczenia dociera do ciebie wspaniały zapach jedzenia. Podążając za nim, do twoich ust już napływa ślina, nie mogąc się doczekać, kiedy będziesz mieć okazję do skosztowania łakoci, które podsuwa ci twoja wyobraźnia. Budzące dobre wspomnienia posiłki znajdują się na blacie w jednej z dawno zapomnianych kuchni. Nikt nie zaprasza cię do stołu - ale również nikt nie broni poczęstowania się.
Kiedy jednak kosztujesz jednej z potraw, która dla każdego zdaje się przybierać zupełnie inną formę, po twoich ustach zaczynają rozchodzić się robale, twoje oczy zaczynają łzawić, a ty odczuwasz nagłe palenie gardła.
Słyszycie czyjś śmiech dochodzący gdzieś z daleka w głębi pomieszczenia, ale nie dostrzegacie, co dokładnie wydaje rechot. Jedzenie znika, wraz ze wszystkimi aromatami, a wy pozostajecie znów sami w opuszczonej kuchni.
Każdy kto skosztował dania, odnajduje w swojej kieszeni cukierek z doczepioną karteczką, życzącą "smacznego". (Po zjedzeniu cukierka w dowolnym momencie, zgłoś się do MG po interwencje)
Dział: Fukkatsu
*Subforum: Asakura
Nazwa tematu: Bar Soba
Art: taki
Opis: Znajdujący się w dzielnicy jeden z najstarszych barów serwujących w zależności od pory roku na gorąco lub na chłodno makaron soba - przygotowywany z pokolenia na pokolenie przez rodzinę Sengoku, która wywodzi się z miasta Izushi jest doskonale znany i ceniony.
Nie tylko cieszą się popularnością i trudno znaleźć wolne siedzisko w samym lokalu w godzinach popołudniowych czy wieczornych, ale również właściciele dbają o kulturę i tradycję, z których wywodzi się przygotowywanie bogatego w tiaminę makaronu, który swego czasu był znany z zapobiegania rozwoju choroby beriberi. Rodzina stara się nie zapominać o tych, którzy nie mogą sobie regularnie pozwolić na spożywanie odżywczego i smacznego dania, regularnie pozwalając, aby przypadkowi przechodnie spróbowali swojego szczęścia w loterii, która może im w zależności od otrzymanego losu zapewnić darmową miskę dania.
Bar jednak najsilniej jest oblegany w okolicach nowego roku, kiedy to wielu Japończyków decyduje się na uczczenie tego czasu miską gorącego makaronu, licząc na to, że spożywane danie wesprze ich w wytrwałości i przyniesie zdrowie na kolejny rok.
* Rzut: kością k100
7, 8, 77, 78, 87, 88 - Sprzedawca spogląda z zachwytem na twój los, zaraz zapraszając cię do środka na parujący i gorący makaron, wręczając również po tym plakietkę informującą, że jesteś upoważniony do kolejnego posiłku na koszt lokalu, kiedy tylko zjawisz się na miejscu następnym razem.
17, 28, 37, 48, 57, 68, 97 - Sprzedawca spogląda z zachwytem na twój los, zaraz zapraszając cię do środka na parujący i gorący makaron na koszt lokalu.
*Subforum: Asakura
Nazwa tematu: Brama torii
Art: https://i.imgur.com/nZDJ7WE.png]tutaj
Opis: Po wojnie Gempei, kiedy barwy klanu Minamoto, biel i czerwień, stały się narodowymi barwami całego cesarstwa aż po dziś dzień, był podobno tym samym momentem, w którym wzniesiono tę bramę dla upamiętnienia istotnych dla klanu wydarzeń. Podejrzewa się, że sama budowa była zagraniem mającym rozpowszechnić jeszcze bardziej wśród młodych panien romantyczną powieść Opowieść o Genjim, z racji że na bramach po dziś dzień znajdują się wyryte fragmenty wierszy znajdujących się właśnie w tym późnym dziele literatury okresu Heian.
Przez nawiązania do dzisiaj często już niezrozumiałego w pełni dzieła, miejsce od zawsze było bardzo popularne wśród młodych panien, aby udawać się tutaj na pierwsze spotkania z osobami, do których żywiły ciepłe uczucia i nadzieje na miłość.
Brama jednak posiada własne sekrety i zagwozdki, które nie dla wszystkich są w pełni zrozumiałe. Powiada się, że w niektóre noce można usłyszeć płacz dziecka - a o świcie, nawet jeśli noc była zupełnie sucha i nie spadła nawet kropla deszczu, u podnóża bramy można zauważyć głębokie kałuże. Śmiałkowie, którzy próbowali nagrać bramę w nocy, zawsze w tajemniczy sposób tracili nagrania czy sprzęt, którym podejmowali się zadania - a ci, którzy widzieli na własne oczy zjawisko, podtrzymują że zarówno płacz, jak i woda, wydobywa się z wnętrza drewna bramy. Nic z tego jednak nie zostało potwierdzone, a przy bramie znajdują się zapisy o tym, aby nie próbować otworzyć czy rozłupać drewna - zapewniające, że brama nie jest wydrążona w środku, bowiem pojawiły się również teorie o tym, że ta mogła zbierać wodę podczas deszczowych nocy i wypuszczać ją w późniejszym czasie.
Dział: Kakure,
*Subforum: Yūreigai.
Nazwa tematu: opuszczona fabryka części samochodowych
Art: ten z tego tematy: klik, bo szkoda marnować
Opis: Jeśli wychowywałeś się na terenie Fukkatsu, prawdopodobnie doskonale znałeś historie o Yūreigai, a jeśli słuchałeś plotek i historii kolegów, mogłeś również słyszeć o teatrze urządzonym w jednym z większych bunkrów na terenie miasteczka, który nigdy nie spełnił swojego celu.
Okrążone legendami, przyciągało nie tylko przyjezdnych z Fukkatsu, ale również i z innych rejonów Japonii. Prędko zdobywało sławę swoją niecodziennością, ale całe przedsięwzięcie było równie mocno krytykowane - starsi mówili, że to tylko rozzłości duchy tragicznie zmarłych.
Zniknięcia podczas niektórych koncertów i imprez były zrzucane na alkohol i na kłótnie. Czasem odnajdywano ciała pijaczyn, ale często ludzie znikali bez śladu zupełnie jakby rozpływali się w powietrzu. Równie znane są przypadki, kiedy niektórzy wracali jakby odmienieni - niektórzy ze światków określali to opętaniem, ale podobno sami zainteresowani opowiadali o nowej drodze życia, którą decydowali się podejmować.
Dzisiaj miejsce jest wręcz zapomniane, zamknięte około pięciu lat temu, wygląda jakby było ruiną przez przynajmniej dekadę. Roślinność bujnie pnie się po wewnętrznych ścianach. W budynku wciąż znajdują się przykręcone do podłogi meble i krzesła, niektóre stoły. Można tutaj znaleźć skrzynki, stare kable od elektryczności czy pozostałości po dawnych imprezach.
* Rzut: kością k6
1-2 - po wejściu na główną salę, dawno odłączona elektryczność nagle mruga. Słyszysz charakterystyczne spięcie przewodów, ciche syczenie gdzieś w oddali oraz śmiechy - po dłuższej chwili dociera do twoich uszu muzyka. Znajdując się tutaj koło godziny trzeciej nad ranem, będąc nawet człowiekiem dostrzegasz ciemne zarysy sylwetek, które błądzą po obszernej hali i jej pomniejszych korytarzach. Twoje ciało mimowolnie porusza się w rytm dochodzącej gdzieś z oddali muzyki, a ty powoli zapadasz w trans, z którego bez odpowiednio silnej woli, zapadasz w sen.
Budzisz się rano, czując się jakbyś wypił stanowczo za dużo i zbyt szybko. Jesteś obolały, czujesz kilka siniaków i przez jeden krótki moment zdaje ci się, że w kącie pomieszczenia coś ciemnego, jakby skulony pies, wpatruje się w ciebie białymi ślepiami. Omam prędko znika, a ty możesz zdecydować się na opuszczenie fabryki.
3-5 - Na twoich oczach, kiedy spoglądasz na scenę, wysnuwają się cieniste sylwetki, powoli i z gracją poruszające się po dawno zrujnowanych deskach. Snują się powoli w rytm bliżej nieznanej ci melodii, która z czasem zapadnie ci w pamięć.
Obserwujesz widowisko niczym piękny spektakl, dostrzegasz rozbłyskujące ogniki gdzieś w okolicy. Słyszysz jak co jakiś czas, kiedy znajdujesz się nieopodal nich, ktoś lub coś woła twoje imię. Nie odpowiadaj, coś głęboko w tobie zapewnia cię, że nie powinieneś.
6 - Z jednego pomieszczenia dociera do ciebie wspaniały zapach jedzenia. Podążając za nim, do twoich ust już napływa ślina, nie mogąc się doczekać, kiedy będziesz mieć okazję do skosztowania łakoci, które podsuwa ci twoja wyobraźnia. Budzące dobre wspomnienia posiłki znajdują się na blacie w jednej z dawno zapomnianych kuchni. Nikt nie zaprasza cię do stołu - ale również nikt nie broni poczęstowania się.
Kiedy jednak kosztujesz jednej z potraw, która dla każdego zdaje się przybierać zupełnie inną formę, po twoich ustach zaczynają rozchodzić się robale, twoje oczy zaczynają łzawić, a ty odczuwasz nagłe palenie gardła.
Słyszycie czyjś śmiech dochodzący gdzieś z daleka w głębi pomieszczenia, ale nie dostrzegacie, co dokładnie wydaje rechot. Jedzenie znika, wraz ze wszystkimi aromatami, a wy pozostajecie znów sami w opuszczonej kuchni.
Każdy kto skosztował dania, odnajduje w swojej kieszeni cukierek z doczepioną karteczką, życzącą "smacznego". (Po zjedzeniu cukierka w dowolnym momencie, zgłoś się do MG po interwencje)
Dział: Fukkatsu
*Subforum: Asakura
Nazwa tematu: Bar Soba
Art: taki
Opis: Znajdujący się w dzielnicy jeden z najstarszych barów serwujących w zależności od pory roku na gorąco lub na chłodno makaron soba - przygotowywany z pokolenia na pokolenie przez rodzinę Sengoku, która wywodzi się z miasta Izushi jest doskonale znany i ceniony.
Nie tylko cieszą się popularnością i trudno znaleźć wolne siedzisko w samym lokalu w godzinach popołudniowych czy wieczornych, ale również właściciele dbają o kulturę i tradycję, z których wywodzi się przygotowywanie bogatego w tiaminę makaronu, który swego czasu był znany z zapobiegania rozwoju choroby beriberi. Rodzina stara się nie zapominać o tych, którzy nie mogą sobie regularnie pozwolić na spożywanie odżywczego i smacznego dania, regularnie pozwalając, aby przypadkowi przechodnie spróbowali swojego szczęścia w loterii, która może im w zależności od otrzymanego losu zapewnić darmową miskę dania.
Bar jednak najsilniej jest oblegany w okolicach nowego roku, kiedy to wielu Japończyków decyduje się na uczczenie tego czasu miską gorącego makaronu, licząc na to, że spożywane danie wesprze ich w wytrwałości i przyniesie zdrowie na kolejny rok.
* Rzut: kością k100
7, 8, 77, 78, 87, 88 - Sprzedawca spogląda z zachwytem na twój los, zaraz zapraszając cię do środka na parujący i gorący makaron, wręczając również po tym plakietkę informującą, że jesteś upoważniony do kolejnego posiłku na koszt lokalu, kiedy tylko zjawisz się na miejscu następnym razem.
17, 28, 37, 48, 57, 68, 97 - Sprzedawca spogląda z zachwytem na twój los, zaraz zapraszając cię do środka na parujący i gorący makaron na koszt lokalu.
Dzielnica: Centrum
Adres: Karasuma 64
Opis: Apartamentowiec liczący sobie 28 pięter (z czego 24 są mieszkalne, na każde takie piętro przypadają 4 apartamenty), urządzony w nowoczesnym stylu typu "high tech" i z licznymi udogodnieniami. Na parterze znajduje się recepcja, w której wydawane są karty magnetyczne dla gości, a także przyjmowane są paczki/korespondencja. Budynek monitorowany 24/24 z prywatną ochroną.
Mieszkańcy: Nagai Blotka Kōji
KorpoMatka się postarała : |
Adres: Karasuma 64
Opis: Apartamentowiec liczący sobie 28 pięter (z czego 24 są mieszkalne, na każde takie piętro przypadają 4 apartamenty), urządzony w nowoczesnym stylu typu "high tech" i z licznymi udogodnieniami. Na parterze znajduje się recepcja, w której wydawane są karty magnetyczne dla gości, a także przyjmowane są paczki/korespondencja. Budynek monitorowany 24/24 z prywatną ochroną.
Mieszkańcy: Nagai Blotka Kōji
KorpoMatka się postarała : |
Link do działu – Hattori.
Dział: Fukkatsu
*Subforum: Centrum Fukkatsu
Nazwa tematu: Parallel 37
Art: tutaj
Opis: Znajdująca się na ostatnim piętrze, właśnie trzydziestym siódmym, jednego z wieżowców w samym sercu miasta, restauracja jest silnie stylizowana na styl europejski i właśnie takie dania są tutaj podawane. W zależności od miesiąca, lokal może pochwalić się różnorodną i zagraniczną ofertą od kuchni śródziemnomorskich po francuskie. Wielokrotnie zapraszani do Japonii mistrzowie świata w swoim fachu, serwują w tym miejscu dania najwyższej klasy.
Restauracja wymaga rezerwacji z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, a nawet kiedy już uda zdobyć się miejsce, ceny niejednego przeciętnego mieszkańca Fukkatsu mogłyby przyprawić o silne migreny i utratę całego apetytu. A jednak miejsce zdaje się cieszyć popularnością wśród wysoko postawionej kadry profesorskiej, lekarzy, prawników czy wojskowych, którzy mieszkają w samym Fukkatsu bądź i jego okolicach, a którzy zarabiają wystarczająco dużo, aby cieszyć się elegancką atmosferą restauracji.
*Subforum: Centrum Fukkatsu
Nazwa tematu: Parallel 37
Art: tutaj
Opis: Znajdująca się na ostatnim piętrze, właśnie trzydziestym siódmym, jednego z wieżowców w samym sercu miasta, restauracja jest silnie stylizowana na styl europejski i właśnie takie dania są tutaj podawane. W zależności od miesiąca, lokal może pochwalić się różnorodną i zagraniczną ofertą od kuchni śródziemnomorskich po francuskie. Wielokrotnie zapraszani do Japonii mistrzowie świata w swoim fachu, serwują w tym miejscu dania najwyższej klasy.
Restauracja wymaga rezerwacji z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, a nawet kiedy już uda zdobyć się miejsce, ceny niejednego przeciętnego mieszkańca Fukkatsu mogłyby przyprawić o silne migreny i utratę całego apetytu. A jednak miejsce zdaje się cieszyć popularnością wśród wysoko postawionej kadry profesorskiej, lekarzy, prawników czy wojskowych, którzy mieszkają w samym Fukkatsu bądź i jego okolicach, a którzy zarabiają wystarczająco dużo, aby cieszyć się elegancką atmosferą restauracji.
Link – Hattori.
maj 2038 roku